Teknik servisi iyi olan ilgilenen telefon markalari hangisi

srdrsncr

Asistan
Telefon alirkn benim icin en onemli hususslardan biriside teknik servisi iyi olacak ve ilgilenecek.monster gibi mesela boyl bildiginiz markalar varsa hangisi
 
Herkesin işini halledince en iyisi bu dediği, ama sorun yaşadığında en kötüsü bu dediği bir servis vardır mutlaka. Bir sıralama yapmak doğru olmaz o yüzden kendi yaşadıklarım ve etrafımdakilerin deneyimlerine göre Samsung Huawei ve Apple servis olarak biraz daha organize diğerlerine göre biraz daha iyi hizmet veriyorlar diye düşünüyorum.
 
Ben daha evvel servis konusunda Türkiyede en iyi firmanın Huawei olduğunu duymuştum. Benim herhangi bir işim düşmedi ama, çok insandan büyük bir memnuniyetle anlatıldığını duymuştum. Mesela başka servisler en az 15 gün olmak üzere bir aya varan sürelerde işinizi görürken Huawei servisinin bir saat veya en fazla iki saat içinde halledip elinize teslim ettiğini duymuştum. Tabii bu geçtiğimi yıllar içindi. Şu an nasıl bilmiyorum.

Günahım kadar sevmediğim Apple'ın ise servis konusunda iyi olduğunu biliyorum. Tahminim o ki Huawei'den sonra Çürük Elma'nın servisi geliyor diye düşünüyorum. :)

Samsung'cu olmama rağmen servisi konusunda sadece normal tabirini kullanmak isterim. Berbat değil, kötü değil belki ama iyi de dersem haksızlık olur. Birkaç kez işimiz düşmüştü eskiden ilkinde bir ay, ikincisinde birbuçuk ay sürdü. Tepem attı gittim, hala tamir edilmekte olduğunu öğrendim. Onlardan telefonumu istedim, getirdiler... Büyük bir hışımla yere çaldığım gibi paramparça ettim ve oradan hızla ayrıldım. Gidip yeni bir telefon aldım.
 

macitizm

Üyecik
Apple teknik servisi kalitelidir. Tecrübelerime göre diğer tüm markaların servisleri tamamen sizinle ilgilenen şube ve kişiyle alakalı. Apple'ın bu konudaki standartları gayet iyi olduğunda farklı hizmet sıkıntısı genelde yaşanmaz
 
Samsung garanti kapsamındaki ürüne "Kullanıcı Hatası" diyip masraf çıkarıyor. Bizzat yaşadım: yeni aldığım Samsung Galaxy M31 daha 1.5 ay geçmeden bozuldu (ekran dokunmatiği gitti resmen). Samsung Ankara yetkili teknik servisi "yabancı/yetkisiz yazılım" yüklemişsin diyip 850 TL masraf çıkardı. Google Play Store'dan bilindik uygulamalar dışında hiçbir yazılımı/programı telefonuma yüklemedim halbuki.
 
Samsung garanti kapsamındaki ürüne "Kullanıcı Hatası" diyip masraf çıkarıyor. Bizzat yaşadım: yeni aldığım Samsung Galaxy M31 daha 1.5 ay geçmeden bozuldu (ekran dokunmatiği gitti resmen). Samsung Ankara yetkili teknik servisi "yabancı/yetkisiz yazılım" yüklemişsin diyip 850 TL masraf çıkardı. Google Play Store'dan bilindik uygulamalar dışında hiçbir yazılımı/programı telefonuma yüklemedim halbuki.
Eğer ekranı kırsaydın, yahut bir aletle kurcalasaydın onların sana söylediğinin belki bir mantığı olurdu. Bence bulunduğun yerin tüketici hakkını koruma hakem heyetine müracaat edebilirsin.
 
Eğer ekranı kırsaydın, yahut bir aletle kurcalasaydın onların sana söylediğinin belki bir mantığı olurdu. Bence bulunduğun yerin tüketici hakkını koruma hakem heyetine müracaat edebilirsin.
Evet başvuracağım. Yetkili teknik servisten servis raporunu bekliyorum: tüketici hakları mahkemesine delil olarak sunacağım.

Çevremden duyduğum ve internette yaptığım araştırmalardan gördüğüm kadarıyla Samsung illa garanti kapsamındaki ürüne, o veya bu sebeple, kullanıcı hatası diyip masraf çıkarıyor (bknz: sikayetvar.com).
 

lordare

Profesör
Genelde çoğunun teknik servisi KVK'dır. Sevmeyeni çok olsa da zamanında bana çok faydası dokunmuş bir teknik servistir
 

lordare

Profesör
sikayetvar.com'a bakarsan millet teknik servisin "kullanıcı hatası" söylemlerinden müzdarip. Lütfen yorumlara bak:
Doğrudur yine teknik servisler içinde en iyisi Iphone'dir çünkü torpilin en çok döndüğü de IPhone'dir. Yoksa onların da kullanıcı hatası diyip geri gönderdiğini çok gördüm. Tanıdığın varsa kullanıcı hatası sorunu olan telefonu kullanıcı hatası değilmiş gibi yapanı da gördüm; hatta tamamen sağlam telefonu hatalı gösterip sıfırıyla değiştirenine de çok rastladım.
Iphone dışında çoğu telefona yine KVK bakıyor ortak servis gibi bir şey. Telefonların kendi servisleri ve KVK.
Telpa iyi değildir ellerinde olsa hiç tamir etmeyecek bir teknik servistir. KVK da dediğim gibi sevmeyeni çok olsa da seveninin de bir o kadar olduğu tartışmaya açık bir servistir
 
Doğrudur yine teknik servisler içinde en iyisi Iphone'dir çünkü torpilin en çok döndüğü de IPhone'dir. Yoksa onların da kullanıcı hatası diyip geri gönderdiğini çok gördüm. Tanıdığın varsa kullanıcı hatası sorunu olan telefonu kullanıcı hatası değilmiş gibi yapanı da gördüm; hatta tamamen sağlam telefonu hatalı gösterip sıfırıyla değiştirenine de çok rastladım.
Iphone dışında çoğu telefona yine KVK bakıyor ortak servis gibi bir şey. Telefonların kendi servisleri ve KVK.
Telpa iyi değildir ellerinde olsa hiç tamir etmeyecek bir teknik servistir. KVK da dediğim gibi sevmeyeni çok olsa da seveninin de bir o kadar olduğu tartışmaya açık bir servistir
Bu sıkıntıma binayen KVK'ya yazmamın bir faydası olur mu? KVK ortak servis diyorsun ama ben telefonumu Samsung yetkili teknik servise gönderdim. Nasıl oluyor anlamadım.
 
Üst