Tanrıyı Mahkemeye Verdiler

alicia

Doçent
Bu insanların yaptıklarına akıl sır ermiyor. Tanrıyı da mahkemeye verdiler ya

ABD'nin Nebraska Eyaleti'nin bir temsilcisi, doğal afetlerin durdurulması amacıyla Tanrı'dan davacı oldu. Eyalet Senatörü Ernie Chambers, Douglas Bölge Mahkemesi'nde açtığı davada, “davalıdan, zararlı faaliyetler ve terör tehditlerine bir son vermesinin istenmesini” talep etti.

BU DAVAYI AÇMAKTAKİ AMAÇ NE?

Halkın oylarıyla seçildiğini hatırlatan Chambers, davalının, doğrudan veya dolaylı olarak, seller, depremler, kasırgalar, hortumlar ve salgın hastalıklara yol açtığını da kaydetti. Ernie Chambers, davayı, “anlamsız ve saçma” davalar açılmamasını amaçlayan yasal girişimlere karşı açtığını kaydetti.

Chambers, “Anayasa, mahkemelerin kapıları açık olmalıdır" diyor. "Davaları engelleyemezsiniz. İsteyen istediği kişiyi dava edebilir. Tanrı dahil”... Eyalet Senatörü Ernie Chambers, davalının her yerde ve Douglas Bölgesi'nde var olduğunu belirtti.



kaynak:posta gazetesi
 

jZCaglar

Doçent
Bi insan bu kadar saf salak geri olamaz yhaa oha yaa saka mı bu!
Allah onu öteki tarafta mahkemelik edicek ama :( Allah kurtarsın diyorum şimdiden!
 

tugbagaleri

Profesör

sıkıysa ceza versinler
tek sahit iblis olacaktır eminim....
Celbi nere gondereceker
allah adamı carpar be ozamanda bu adamlar yargıyı baskı altına almaktan dava acar... ^^
 

Turab Garip

Dekan
Onursal Üye
Anlamsız ve saçma dava açılmasını engelleyen kanunları protesto ediyormuş arkadaş. Benim anlamadığım, kanunlarının zaten yeterince saçma oluşu. Çünkü dava ettiğin kişinin kimliğini belirtmek zorunda olman gerekir ve tebligat adresini. Hangi ülkede olursan ol, en azından bu kadar bilgiyi vermelisin ki dava edilebilsin.

Şimdi, Tanrı'nın adı soyadı? Ve adresi neresi? Heryerde.. O zaman her yere tebligat göndermesinler? Yarın bana da bir tane ulaşır Allah muhafaza :O
 

hakan.daburda

Profesör
Elmacik dedi ki:
Anlamsız ve saçma dava açılmasını engelleyen kanunları protesto ediyormuş arkadaş. Benim anlamadığım, kanunlarının zaten yeterince saçma oluşu. Çünkü dava ettiğin kişinin kimliğini belirtmek zorunda olman gerekir ve tebligat adresini. Hangi ülkede olursan ol, en azından bu kadar bilgiyi vermelisin ki dava edilebilsin.

Şimdi, Tanrı'nın adı soyadı? Ve adresi neresi? Heryerde.. O zaman her yere tebligat göndermesinler? Yarın bana da bir tane ulaşır Allah muhafaza :O
:D :D Töbe Töbe :D :D
 

pesimist

Rektör
Onursal Üye
Ne desem ne desem :D Davayı açma sebebijne bakarsak haklı gözüküyor. Ama yanlış yöntem...
 

Kriptograf

Profesör
Bu tür ilginçlikler gerçekten zeka problemi olmayan insanlar tarafaından gerçekleştiriliyor bunu yapan insan ne salak ne de canı sıkılmış.Tek merak ettiği mahkeme ve yasaların tepkisini öğrenmek biraz farklı bir yöntem ama öğreniyor...

Size bir yakınımın başından geçmiş olayı anlatayım..
İzmir de bir dükkanı bir firmaya 2 yıllığına kontrat ile kiralıyor aylık 1500$ dan.2 yıl dolduktan sonra yakınım dükkanın kiracısına dior ki kontrat yapmayalım 1500$ dan 2 yıl daha kullan ama sözüme güven dior ben 2000$ alıyorum die sözleşme yapacağım diyor.
Firma kabul ediyor ve 1 yıl sonra firma dükkanı 2 yıl olmasına rağmen boşaltıyor tabi ortada sözleşme olduğu için 2000$ olan kira her ay 1500$ olarak yatmış olduğu gözüküyor.Yakınım bunun böyle olmayacagını 1 yıl daha bu kiradan git sonra çık dior ya da mahkemeye vereceğim.Firma kabul etmiyor mahkeme dior bunlar gidiyorlar mahkemeye mahkeme günü bende oradayım ilginç olacağını anlamıştım o günün'
Hakim yakınımı çıkartıyor ve soruyor nasıl oldu anlat falan anlatıyor anlatıyor sıra firma yetkilisine geliyor firma yetkilisi dior ki hakime hakim bey bu bey bana söz verdi 1500$ alacagım ama 2000$ almış gibi yapacağım, bende 1 yıl bu şekılde goturdum ama sonra bıraktım ve şimdi benden 1 yıllık o 500$ farkı istiyor.Hakim şaşkın bir şekilde dönüyor yakınıma dior söz verdin mi? Bu şekilde soru sorması hakimin kendisinin bile şaşıracağı bir durum ama soruyor.Yakınım mola istiyor.Ben hayretler içinde seyrediyorum...

Mola bitiyor hakim yakınımı alıyor ve soruyor ''Allah a inanıyorsan ve müslümansan doğruyu söyleceksin yakınım tamam cevabını verince hakim tekrar soruyor Bu adama 2000$ almış gibi yapacağım die söz verdin mi diyor yakınım ise duruyr duruyor ve şöyle diyor...
Hakim bey kanunlar,yasalar,kanıtlar,avukatlar,hakimler olayı açığa kavuşturamadı da şuan benim burda evet veya hayır dememle mi çözülecek olay diyor.Yok mu başka soracak adam da benim Allah inancım burda deneniyor.Cevap vermiyorum dierek yerine oturuyor.
Mahkeme sonucu yakınım hakım ve firma yetkilisi huzurunda firma yetkilisine dönerek paramı istemiyorum sana sözüm vardı diyor.Hakim dava tutanağına bir dip not ekliyor...Aynen şöyle.
Manevi olguların yargı mercileri hakimler değildir.Hakim mülk ü adaletle korur maneviyat sorgulamak kanunu yanılgıya düşürür.Dava örnektir...


Aynı durumu bir filmde de görmüştüm ama o biraz daha farklı bir şekilde şeytan çıkartan papaz kızı öldürdüğü için papaza açılan dava idi.
 

Turab Garip

Dekan
Onursal Üye
Kriptograf, bu anlattığın olay zeka değil. Hatta zekasızlık. Çünkü mahkeme inançları sorgulamayacağı gibi, davada kontrat söz konusu olduğundan hakim senin yakınının haksız olduğunu bilse bile onun lehine karar verir. Bu durumda da senin yakının inanç açısından sorgulama yapmak için kazdığı kuyuya kendisi düşer. Yani yakınının "siz olayı çözemediniz de olay benim inancıma mı kaldı?" demesi çok saçma olduğu gibi zalimcedir de. Çünkü hakim de insandır ve demek ki insaflı biriymiş ki yakınına sormuş. Yoksa hakim yasalara göre hiç sormadan kontrata göre karar verir. Bu durumda hakim yakının haksız da olsa yanlış karar vermemiştir, hak da yememiştir. Çünkü yakının böyle saçma bir söz vermekle haksızlık etmiştir, firma sahibi de ödediği miktarı kayıt altına almamaktan ötürü zulüme razı olmuştur.

Tanrı'yı dava eden bu şahsa gelince, bu da tam bir zekasızlık örneğidir. Zekasızlık örneği olan Tanrı'ya dava açmış olması değil; yazıyı dikkatle okursan ilk satırlarda şöyle diyor: "şahıs bu davayı, saçma ve anlamsız davalar açılmasını engelleyen yasa tasarısını eleştirmek için açmış". Böyle bir yasayı eleştirenin de zeki olduğunu söylemek şöyle dursun; bilakis zekası eksiktir. Tabi yasanın içeriğini bilmiyoruz, ancak sonuçta demokrasi saçmalığı yüzünden her kafadan bir ses çıkacağı mutlak olduğu için, insanların yapacağı tüm yasa sistemlerinde adaletsizlik mutlaka olacaktır. O halde bunu, hatasız olanın yapılabileceğine inanarak eleştirmek, kendi varlığını ve insanlığını eleştirmektir.

Sevgiler..
 
Üst