Herkese Merhaba,
Umarım iyisinizdir, çünkü ben değilim.
Bu forumun popüler olduğunu bildiğim ve geniş bir kitleye ulaşabileceğini düşündüğüm için yaşamış olduğum superonline kazığını başkalarının da yaşamaması için burada paylaşımda bulunmak isterim.
26.07.2016 tarihinde Superonline üyeliğim tamamlandı ve modemim bağlandı. Superonline'ı ilk kez tercih ettim.
İnternet bağlantısıyla ilgili hız ve teknik problemler yaşıyorum. Sürekli internetim gidiyor ve kopmak da değil bu, gidiş o gidiş kaç saat sonra gelir Allah bilir. Her gün 8-10 kez müşteri hizmetleriyle telefonda görüşmek zorunda bırakılıyorum. Arayıp teknik ekip istiyorum, bu şekilde bi yölendirme yapılamıyor deniliyor.
Önce Turk Telecom'dan ekip geldi, aşağıda bina girişindeki kutuyu inceledi hattı inceledi bizlik bir sıkıntı yok dediler. Biz binanızın içerisindeki kutuya kadar olan kısımdan mükellefiz ve devamı Superonline'a ait top onlarda dediler. Aynen ilettim her görüşmemde. İnadına kimse gelmiyor. Hatta elektrikçi çağırıp dairemin içerisindeki hatları değiştirdim, acaba problem gerçekten benimle mi ilgili diye. TIK YOK! herşey aynı! Tabi ben gün içerisinde sürekli arayıp sıkıntılarımdan bahsediyorum ve her seferinde başka birisi açıyor haliyle telefona, sorunlarımı sil baştan ona da anlatmaya başlıyorum. Müşteri hizmetleri çağrı kaydı oluşturuyor, internet geldiğinde otomatik sms geliyor probleminiz giderilmiştir diye, sonra yine herşey sil baştan; yarım saat sonra internet kopar........ben yine müşteri hizmetlerini ararım....başka bir arkadaş telefonu açar...tekrar herşeyi ona da anlatırım... çağrı kaydı oluşturulur.....sms gelir.... böyle kısır bi döngü ve bugün 8. gün!!!!!!!!!!!!!!!! Beynime kan sıçradı anlayacağınız! Sonra beni 05325320000 numaradan aradılar ukala tavırlarla konuşuyorlar. Modem değişikliği yapalım dediler, tamam gelin değiştirin dediğimde ise, sizin gelip mağazalarımızdan değiştirmeniz gerekir, yoksa biz gelmeyiz tarzında ukala yaklaşımlar vs.
Yazacak o kadar çok şey varki inanın ne kelimeler yeter ne de sabrım!
Bugün 03.08.2016 ve problemim devam ediyor. Yaşadığım bu maaduriyet ve stres bana fazlasıyla yetti.
Tüm SUPERONLINE kullanmak isteyen arkadaşlara yegane tavsiyem, kesinlikle UZAK DURUN!!!!
Bu kadar gayri ciddi ve çözümden ırak, bu kadar profesyonellikten uzak bir firma daha önce görmemiştim!
Herkese iyi günler,
Saygılarımla,
Umarım iyisinizdir, çünkü ben değilim.
Bu forumun popüler olduğunu bildiğim ve geniş bir kitleye ulaşabileceğini düşündüğüm için yaşamış olduğum superonline kazığını başkalarının da yaşamaması için burada paylaşımda bulunmak isterim.
26.07.2016 tarihinde Superonline üyeliğim tamamlandı ve modemim bağlandı. Superonline'ı ilk kez tercih ettim.
İnternet bağlantısıyla ilgili hız ve teknik problemler yaşıyorum. Sürekli internetim gidiyor ve kopmak da değil bu, gidiş o gidiş kaç saat sonra gelir Allah bilir. Her gün 8-10 kez müşteri hizmetleriyle telefonda görüşmek zorunda bırakılıyorum. Arayıp teknik ekip istiyorum, bu şekilde bi yölendirme yapılamıyor deniliyor.
Önce Turk Telecom'dan ekip geldi, aşağıda bina girişindeki kutuyu inceledi hattı inceledi bizlik bir sıkıntı yok dediler. Biz binanızın içerisindeki kutuya kadar olan kısımdan mükellefiz ve devamı Superonline'a ait top onlarda dediler. Aynen ilettim her görüşmemde. İnadına kimse gelmiyor. Hatta elektrikçi çağırıp dairemin içerisindeki hatları değiştirdim, acaba problem gerçekten benimle mi ilgili diye. TIK YOK! herşey aynı! Tabi ben gün içerisinde sürekli arayıp sıkıntılarımdan bahsediyorum ve her seferinde başka birisi açıyor haliyle telefona, sorunlarımı sil baştan ona da anlatmaya başlıyorum. Müşteri hizmetleri çağrı kaydı oluşturuyor, internet geldiğinde otomatik sms geliyor probleminiz giderilmiştir diye, sonra yine herşey sil baştan; yarım saat sonra internet kopar........ben yine müşteri hizmetlerini ararım....başka bir arkadaş telefonu açar...tekrar herşeyi ona da anlatırım... çağrı kaydı oluşturulur.....sms gelir.... böyle kısır bi döngü ve bugün 8. gün!!!!!!!!!!!!!!!! Beynime kan sıçradı anlayacağınız! Sonra beni 05325320000 numaradan aradılar ukala tavırlarla konuşuyorlar. Modem değişikliği yapalım dediler, tamam gelin değiştirin dediğimde ise, sizin gelip mağazalarımızdan değiştirmeniz gerekir, yoksa biz gelmeyiz tarzında ukala yaklaşımlar vs.
Yazacak o kadar çok şey varki inanın ne kelimeler yeter ne de sabrım!
Bugün 03.08.2016 ve problemim devam ediyor. Yaşadığım bu maaduriyet ve stres bana fazlasıyla yetti.
Tüm SUPERONLINE kullanmak isteyen arkadaşlara yegane tavsiyem, kesinlikle UZAK DURUN!!!!
Bu kadar gayri ciddi ve çözümden ırak, bu kadar profesyonellikten uzak bir firma daha önce görmemiştim!
Herkese iyi günler,
Saygılarımla,