Superonline Kazığı!

Bu konuyu okuyanlar

ugurtash

Öğrenci
Katılım
3 Ağustos 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Herkese Merhaba,

Umarım iyisinizdir, çünkü ben değilim.
Bu forumun popüler olduğunu bildiğim ve geniş bir kitleye ulaşabileceğini düşündüğüm için yaşamış olduğum superonline kazığını başkalarının da yaşamaması için burada paylaşımda bulunmak isterim.

26.07.2016 tarihinde Superonline üyeliğim tamamlandı ve modemim bağlandı. Superonline'ı ilk kez tercih ettim.
İnternet bağlantısıyla ilgili hız ve teknik problemler yaşıyorum. Sürekli internetim gidiyor ve kopmak da değil bu, gidiş o gidiş kaç saat sonra gelir Allah bilir. Her gün 8-10 kez müşteri hizmetleriyle telefonda görüşmek zorunda bırakılıyorum. Arayıp teknik ekip istiyorum, bu şekilde bi yölendirme yapılamıyor deniliyor.
Önce Turk Telecom'dan ekip geldi, aşağıda bina girişindeki kutuyu inceledi hattı inceledi bizlik bir sıkıntı yok dediler. Biz binanızın içerisindeki kutuya kadar olan kısımdan mükellefiz ve devamı Superonline'a ait top onlarda dediler. Aynen ilettim her görüşmemde. İnadına kimse gelmiyor. Hatta elektrikçi çağırıp dairemin içerisindeki hatları değiştirdim, acaba problem gerçekten benimle mi ilgili diye. TIK YOK! herşey aynı! Tabi ben gün içerisinde sürekli arayıp sıkıntılarımdan bahsediyorum ve her seferinde başka birisi açıyor haliyle telefona, sorunlarımı sil baştan ona da anlatmaya başlıyorum. Müşteri hizmetleri çağrı kaydı oluşturuyor, internet geldiğinde otomatik sms geliyor probleminiz giderilmiştir diye, sonra yine herşey sil baştan; yarım saat sonra internet kopar........ben yine müşteri hizmetlerini ararım....başka bir arkadaş telefonu açar...tekrar herşeyi ona da anlatırım... çağrı kaydı oluşturulur.....sms gelir.... böyle kısır bi döngü ve bugün 8. gün!!!!!!!!!!!!!!!! Beynime kan sıçradı anlayacağınız! Sonra beni 05325320000 numaradan aradılar ukala tavırlarla konuşuyorlar. Modem değişikliği yapalım dediler, tamam gelin değiştirin dediğimde ise, sizin gelip mağazalarımızdan değiştirmeniz gerekir, yoksa biz gelmeyiz tarzında ukala yaklaşımlar vs.
Yazacak o kadar çok şey varki inanın ne kelimeler yeter ne de sabrım!
Bugün 03.08.2016 ve problemim devam ediyor. Yaşadığım bu maaduriyet ve stres bana fazlasıyla yetti.
Tüm SUPERONLINE kullanmak isteyen arkadaşlara yegane tavsiyem, kesinlikle UZAK DURUN!!!!
Bu kadar gayri ciddi ve çözümden ırak, bu kadar profesyonellikten uzak bir firma daha önce görmemiştim!

Herkese iyi günler,
Saygılarımla,
 

Bahadir06ANK

Asistan
Katılım
11 Temmuz 2015
Mesajlar
446
Reaksiyon puanı
76
Puanları
28
Yaş
24
Öncelikle geçmiş olsun. Sizin başınıza böyle bir talihsizlik gelmiş. Superonline ı ben tavsiye ederim ama fiberini. Fiber kullanıyorum salona kadar fiber optik kablo çektiler geçen sene almıştık seneye evimizi tadilata sokacağımızı modemin yerini değiştireceğimizi söyledim ekstra bi 15-20 metre fazla bıraktılar. Kabloyu Duvarın içine gömeceğimizi bi sorun olup olmayacağını sordum çekerken çok dikkatli olun eğer bir sorun olursa kabloyu biz bozduk demeyin öyle olursa ücret çıkacağını sadece internetim çalışmıyor diye şikayyette bulunun diye de uyardı. Ne zaman arasm ilgililer. Ps4 için port açamadım aradım onlar açtılar. Her şey de çok yardımcı oldular tabi bunlar benim babamın firması değil ama ben memnun olduğumu belirteyim.
 

Tys23

Dekan
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
7,138
Reaksiyon puanı
1,229
Puanları
113
Herkesin başına gelebilecek bir olay yaşamıssınız. Bende buna benzer bişey'i Türk Telekom'da yaşadım. 4-5 gün internetsiz yaşadık. Sonra gelip evdeki kabloyu yenileyip gittiler sorun düzeldi. Fiber döşedikleri için kesmişler neti dediler bana. Arayın sorunum düzelmez ise hem tüketici haklarına şikayette bulunacam deyin hemde başka bir servis sağlayıcıya geçecem deyin halledecekler.
 

ugurtash

Öğrenci
Katılım
3 Ağustos 2016
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
35
Herkesin başına gelebilecek bir olay yaşamıssınız. Bende buna benzer bişey'i Türk Telekom'da yaşadım. 4-5 gün internetsiz yaşadık. Sonra gelip evdeki kabloyu yenileyip gittiler sorun düzeldi. Fiber döşedikleri için kesmişler neti dediler bana. Arayın sorunum düzelmez ise hem tüketici haklarına şikayette bulunacam deyin hemde başka bir servis sağlayıcıya geçecem deyin halledecekler.


Bunu denemediğimi düşünmüyorsunuzdur herhalde:) Herşeyi dedim ve denedim.. kısır bir döngüdür devam ediyor. sizin yine iyi 4-5 gün sürmüş. benim problemim 8 gündür devam ediyor ve herhangi bir değişme yok! hemde hiç!
 

Tys23

Dekan
Katılım
22 Ağustos 2012
Mesajlar
7,138
Reaksiyon puanı
1,229
Puanları
113
Bunu denemediğimi düşünmüyorsunuzdur herhalde:) Herşeyi dedim ve denedim.. kısır bir döngüdür devam ediyor. sizin yine iyi 4-5 gün sürmüş. benim problemim 8 gündür devam ediyor ve herhangi bir değişme yok! hemde hiç!
O zaman bi bayiye gidip bağırmanız çok faydalı oluyor size söylüyeyim :D
 

-LiteRary-

Öğrenci
Katılım
20 Temmuz 2016
Mesajlar
15
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
15
Dava yoluyla hakkınızı arayabilirsiniz ama o da ayrı stres :D
 
Üst