fatihdr
Öğrenci
- Katılım
- 11 Mart 2017
- Mesajlar
- 10
- Reaksiyon puanı
- 7
- Puanları
- 3
- Yaş
- 41
Merhabalar,
2019 yılında Media Markt'tan 1699 TL ye Steelseries Arctis Pro + GameDAC isimli kulaklığı çok beğenerek aldım ve 1,5 yıl kullandım. Geçen ay mikrofonu bozulduğu için garantiye yolladım. Yaklaşık 10 gün sonra mağazaya gittiğimde " ürünün artık piyasada olmadığını, sıfırıyla değişemeyeceklerini bu yüzden, 1699 liralık ürün değişim hakkı" verdiklerini öğrendim. Açıkçası moralim bozuldu, çünkü kulaklık gerçekten üst düzey bir kulaklıktı, ve artık 1,5 yılda yaşanan ekonomik gelişmeler nedeniyle 1699 TL ye o seviyede kulaklık alamazdım.
O sıra tablet alacaktım, bari tablet alayım dedim tablette kullanamayacağımı, kulaklık almam gerektiğini söylediler. Para iadesi de yapamayız dediler. Ben de gidip kulaklıklara baktım ama dediğim gibi, o seviye kulaklık yoktu. Satıcı, aynı markanın Arctis 9 Wireless kulaklığını o kadar övdü ki, hakkında hiç araştırma yapmadan, durumun da şaşkınlığıyla 550 TL fark ödeyip 2249 TL lik bu kulaklığı aldım, kutusunu açmayıp 2000-2100 civarına satarım ne olacak dedim açıkçası.
Ürünü aldım, ilanlara koydum, bir iki gün sonra bir kaç mesaj düştü, "media markttan aldım demişsiniz ordan daha pahalıya satıyorsunuz" diye. Bir baktım kulaklık 1899 a satılıyor, ben alalı 48 saat bile olmamıştı. Çok zoruma gitti açıkcası. Bu arada gezinirken "artık üretilmiyor dedikleri kulaklığımı bir çok mağazada satışta gördüm, hatta steelseries in TR sitesinde bile ürün mevcut (sadece TR gönderimi yok)
Media Markt'ı aradım, ben eski ürünümü geri istiyorum dedim, "mağazaya gidin orayla görüşün" dediler.
Mağazaya gittim, sonradan aldığım ürünü vermek istediğimi, ve eski ürünümü mikrofonsuz kullanmak istediğimi söyledim. İade alalım dedi oradaki arkadaş, peki dedim, ben sonradan ödediğim 550 TL yi iade edecekler sandım, kalan 1699 luk değişim hakkımdan vazgeçmeye ve eski ürünü almaya razıydım. Bir de kasaya bir gittim 2249 TL nin tamamını iade edeceklerini söylediler. Daha önce iade olamıyor dedikleri için "emin misiniz?" dedim, evet 550 kısmı direk iade, 1699 kısmı genel merkeze yazı gidecek öyle iade dediler. E napalım en azından nakit, zaten daha ucuza satıp nakiye dönüştürecektim diyerekten tamam dedim. Ama sistemin yoğun olduğunu, 1 gün sonra gelmem gerektiğini söylediler.
Bugün tekrar gittim, bu sefer kasadaki arkadaş bu nasıl iade olur ya? taa 1.5 sene önce alınmış dedi. Bilmiyorum dedim, gitti sordu geldi, sizin durum farklıymış, napsak ne etsek vs. dedi. Öylece kaldı, benim kafa iyice allak bullak oldu
1. Şu an değeri 2600 TL civarında olan kulaklığımdan oldum
2. Bu kulaklığın üzerine para verip daha kötüsünü zamlı fiyattan aldım (gerçi 550 yi iade etmeye hazırlar
3. Üretilmiyor dedikleri kulaklık güncel ürün gamında var, distribütörün (DESPEC) elinde olmaması benim sorunum olmasa gerek?
4. Olası bir para iadesinde bile karlı olduğumu sanmıyorum
ne gibi haklarım var böyle bir durum karşısında? ne yapmalıyım? media markt'ın kötü niyetle yaklaştığını düşünmüyorum, zaten muhattap aslında kendileri de değil ama distribütor arıza çıkarırsa ne yapabilrim? Teşekkürler
2019 yılında Media Markt'tan 1699 TL ye Steelseries Arctis Pro + GameDAC isimli kulaklığı çok beğenerek aldım ve 1,5 yıl kullandım. Geçen ay mikrofonu bozulduğu için garantiye yolladım. Yaklaşık 10 gün sonra mağazaya gittiğimde " ürünün artık piyasada olmadığını, sıfırıyla değişemeyeceklerini bu yüzden, 1699 liralık ürün değişim hakkı" verdiklerini öğrendim. Açıkçası moralim bozuldu, çünkü kulaklık gerçekten üst düzey bir kulaklıktı, ve artık 1,5 yılda yaşanan ekonomik gelişmeler nedeniyle 1699 TL ye o seviyede kulaklık alamazdım.
O sıra tablet alacaktım, bari tablet alayım dedim tablette kullanamayacağımı, kulaklık almam gerektiğini söylediler. Para iadesi de yapamayız dediler. Ben de gidip kulaklıklara baktım ama dediğim gibi, o seviye kulaklık yoktu. Satıcı, aynı markanın Arctis 9 Wireless kulaklığını o kadar övdü ki, hakkında hiç araştırma yapmadan, durumun da şaşkınlığıyla 550 TL fark ödeyip 2249 TL lik bu kulaklığı aldım, kutusunu açmayıp 2000-2100 civarına satarım ne olacak dedim açıkçası.
Ürünü aldım, ilanlara koydum, bir iki gün sonra bir kaç mesaj düştü, "media markttan aldım demişsiniz ordan daha pahalıya satıyorsunuz" diye. Bir baktım kulaklık 1899 a satılıyor, ben alalı 48 saat bile olmamıştı. Çok zoruma gitti açıkcası. Bu arada gezinirken "artık üretilmiyor dedikleri kulaklığımı bir çok mağazada satışta gördüm, hatta steelseries in TR sitesinde bile ürün mevcut (sadece TR gönderimi yok)
Arctis Pro + GameDAC Yüksek Çözünürlüklü Oyun Kulaklığı
Arctis Pro + GameDAC, oyunculuğun ilk sertifikalı Yüksek Çözünürlüklü Ses sistemini sunarak sizin yüksek performanslı sesi duymanızı sağlar.
tr.steelseries.com
Media Markt'ı aradım, ben eski ürünümü geri istiyorum dedim, "mağazaya gidin orayla görüşün" dediler.
Mağazaya gittim, sonradan aldığım ürünü vermek istediğimi, ve eski ürünümü mikrofonsuz kullanmak istediğimi söyledim. İade alalım dedi oradaki arkadaş, peki dedim, ben sonradan ödediğim 550 TL yi iade edecekler sandım, kalan 1699 luk değişim hakkımdan vazgeçmeye ve eski ürünü almaya razıydım. Bir de kasaya bir gittim 2249 TL nin tamamını iade edeceklerini söylediler. Daha önce iade olamıyor dedikleri için "emin misiniz?" dedim, evet 550 kısmı direk iade, 1699 kısmı genel merkeze yazı gidecek öyle iade dediler. E napalım en azından nakit, zaten daha ucuza satıp nakiye dönüştürecektim diyerekten tamam dedim. Ama sistemin yoğun olduğunu, 1 gün sonra gelmem gerektiğini söylediler.
Bugün tekrar gittim, bu sefer kasadaki arkadaş bu nasıl iade olur ya? taa 1.5 sene önce alınmış dedi. Bilmiyorum dedim, gitti sordu geldi, sizin durum farklıymış, napsak ne etsek vs. dedi. Öylece kaldı, benim kafa iyice allak bullak oldu
1. Şu an değeri 2600 TL civarında olan kulaklığımdan oldum
2. Bu kulaklığın üzerine para verip daha kötüsünü zamlı fiyattan aldım (gerçi 550 yi iade etmeye hazırlar
3. Üretilmiyor dedikleri kulaklık güncel ürün gamında var, distribütörün (DESPEC) elinde olmaması benim sorunum olmasa gerek?
4. Olası bir para iadesinde bile karlı olduğumu sanmıyorum
ne gibi haklarım var böyle bir durum karşısında? ne yapmalıyım? media markt'ın kötü niyetle yaklaştığını düşünmüyorum, zaten muhattap aslında kendileri de değil ama distribütor arıza çıkarırsa ne yapabilrim? Teşekkürler