Steam pazarı kullanmak için Steam Guard zorunlu mu?

Bu konuyu okuyanlar

Arkadaşlar benim eski hesabımda telefon numarası var da yeni hesabımda telefon numarası eklemek istemiyorum. Bugün 20 TL yükledim. Kısıtlamanın kalkması için 17 TL daha yüklemem gerekiyor. Mesela ben 20 TL daha yükleyip kısıtlamayı kaldırınca ve 1 Level olunca direkt pazarı kullanabilecek miyim? Steam Guard kullanmak istemiyorum ve telefon numarası eklemiyeceğim. Sizce telefon numarası eklemeden ve Steam Guard aktif etmeden pazardan eşya alım-satım yapabilir miyim? Lütfen beni bu konuda aydınlatır mısınız?
 

Uchiha Sasuke

Profesör
Özel başlık
Kekkei Genkai
Mobil guard yokken ürünün listelenmesi için süre veriyor. Tam hatırlamıyorum ama 7 veya 15 gün olması lazım.
O sürede ürün fiyatındaki değişiklik satamamana sebep olabilir.

Zaten mobil guardı kurduğunda da ceza yiyecek en başta.
En iyisi 2 hesaptada mobil guard aktifleştirip ilk cezadan sonra özgürce takılmak. Aynı telefonda yapabilirsin
 
Mobil guard yokken ürünün listelenmesi için süre veriyor. Tam hatırlamıyorum ama 7 veya 15 gün olması lazım.
O sürede ürün fiyatındaki değişiklik satamamana sebep olabilir.

Zaten mobil guardı kurduğunda da ceza yiyecek en başta.
En iyisi 2 hesaptada mobil guard aktifleştirip ilk cezadan sonra özgürce takılmak. Aynı telefonda yapabilirsin
Hocam yani bende guardı aktif etmeyip pazardan bir arka plan alsam. Aldıktan sonra 15 gün ban yiyeceğim. Çok saçma bir sistemmiş ya. :(
 

Uchiha Sasuke

Profesör
Özel başlık
Kekkei Genkai
Hocam yani bende guardı aktif etmeyip pazardan bir arka plan alsam. Aldıktan sonra 15 gün ban yiyeceğim. Çok saçma bir sistemmiş ya. :(
Çalınan bir hesaba yeni guard ekleyip envanteri boşaltamasınlar diye yapılmış bir sistem. Guard olmayanı çalmak daha kolay olacağından orda sürekli cezalarla ugrasıyorsun.
Pazar cezalarının mantıklı noktaları elbet var. Malesef yapacak başka bir şey yok 😞
 

SDN Son Haberler

Üst