Yardım Steam Oyun Paramı Çekti Fakat Oyunu Vermedi

Bu konuyu okuyanlar

Arctech

Asistan
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
228
Reaksiyon puanı
83
Puanları
28
Yaş
25
Selamlar, Doom ve The Witcher 3 GOTY'e almaya çalıştım. Bütün bilgilerimi doğru yazmama rağmen hata verdi ve oyunları alamadım. Sonradan ıninal'e girip baktığımda parayı çekmiş. Elimde sadece parayı çektiğine dair bir kanıt var oyunu aldığıma dair bir kanıt yok. Steam desteğe açık bir şekilde anlattım durumu. Bir sıkıntı çıkar mı?
Sabahtan beri interneti, bilgisayarı, Steam'i aç kapa yaptım ve hiçbir şekilde gelmedi. Aldığıma dair kanıt olmadığı için vermeyebilirler diye korkuyorum. Umarım sistemlerinden almaya çalıştığımı görebiliyorlardır. Herhangi bir öneriniz var mı?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yardım edebilecek yok mu?
 
Son düzenleme:

BatinY

Profesör
Emektar
Katılım
20 Mar 2018
Mesajlar
1,365
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,088
Puanları
113
Yaş
21
Mailinize satın aldığınıza dair mail geldi mi?
 

Fakehero

366. Gün
Yönetici
Moderatör
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
4,686
Reaksiyon puanı
4,669
Puanları
113
Yaş
32
Merak etme oyunları satın alamadığınız için steam destek ya parayı iade etmek için işlem başlatacaktır ya da bankanızla görüşün diyecektir. Bu durumda ininal müşteri hizmetlerini arayıp almadığınız bir ürün için harcama itirazı dilekçesi doldurmak istediğinize dair talepte bulunacaksınız. Maksimum 30 gün içerisinde işlem çözülecektir ama o kadar uzun sürmez maksimum 1 hafta içerisinde paranız geri gelir.
 

Arctech

Asistan
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
228
Reaksiyon puanı
83
Puanları
28
Yaş
25
Merak etme oyunları satın alamadığınız için steam destek ya parayı iade etmek için işlem başlatacaktır ya da bankanızla görüşün diyecektir. Bu durumda ininal müşteri hizmetlerini arayıp almadığınız bir ürün için harcama itirazı dilekçesi doldurmak istediğinize dair talepte bulunacaksınız. Maksimum 30 gün içerisinde işlem çözülecektir ama o kadar uzun sürmez maksimum 1 hafta içerisinde paranız geri gelir.
Steam desteğe yazdım, verdiği hatada satın alım sırasında hata olduğunu ve sepetimin kaydedildiğini söyledi. Aynen oyunları tekrar almak için 68 saat sonra dönmem gerektiği yazıyor. Steam oyunu satın alma başarısız olarak gösteriyor. Fakat para çekilmiş durumda, destek eğer sorunu çözemezse son çare olarak ininal desteği ararım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

birde ininal uygulamasından geçmişine bak paranı belki steam değil başka birşey almıştır
Steamgames.com çekmiş parayı.
 

Genzo W.

Asistan
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
237
Reaksiyon puanı
69
Puanları
28
benzer sorun yaşamadım ödeme sırasında hata aldım ama bankada ödeme yapılmıştı steam ile görüştüm ödemeyi almadıklarını banka ile görüşmemi söylediler banka ise ödeme yapıldığını söyledi bir steamı bir bankayı aradım böyle bi kaç kez topu karşıdakine attılar sonra lanet olsun deyip bıraktım para buhar oldu.
 

Fakehero

366. Gün
Yönetici
Moderatör
Katılım
5 Ara 2019
Mesajlar
4,686
Reaksiyon puanı
4,669
Puanları
113
Yaş
32
benzer sorun yaşamadım ödeme sırasında hata aldım ama bankada ödeme yapılmıştı steam ile görüştüm ödemeyi almadıklarını banka ile görüşmemi söylediler banka ise ödeme yapıldığını söyledi bir steamı bir bankayı aradım böyle bi kaç kez topu karşıdakine attılar sonra lanet olsun deyip bıraktım para buhar oldu.
Yanlış yapmışsınız. Bende zamanında bir steam oyun alımımı garanti maaş kartım ile denemiştim. Para gitmişti ama oyun yoktu.Steam destekle durum hakkında iletişime geçtiğimde bana banka ile görüşün demişti. Bankayı arayıp durumu izah ettiğimde onlarda steam ile görüşün demişti fakat ben steam ile görüştüğümü paranın onlara gitmediğini ve ancak bu banka ile çözülür dediklerini ilettim. Banka müşteri yetkilisi o zaman harcama itiraz dilekçesi dolduralım dedi. Ve dilekçeyi doldurdum 1 hafta içinde param geri geldi. Keşke sizde harcamanızın peşine düşseydiniz.
 

sergenica

Asistan
Katılım
20 Haz 2021
Mesajlar
100
Reaksiyon puanı
23
Puanları
18
Yaş
24
Bununla ilgili mail gelmedi mi hocam peki?
 

Arctech

Asistan
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
228
Reaksiyon puanı
83
Puanları
28
Yaş
25
Önceki mesajlarda cevapladım hocam, hayır gelmedi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yanlış yapmışsınız. Bende zamanında bir steam oyun alımımı garanti maaş kartım ile denemiştim. Para gitmişti ama oyun yoktu.Steam destekle durum hakkında iletişime geçtiğimde bana banka ile görüşün demişti. Bankayı arayıp durumu izah ettiğimde onlarda steam ile görüşün demişti fakat ben steam ile görüştüğümü paranın onlara gitmediğini ve ancak bu banka ile çözülür dediklerini ilettim. Banka müşteri yetkilisi o zaman harcama itiraz dilekçesi dolduralım dedi. Ve dilekçeyi doldurdum 1 hafta içinde param geri geldi. Keşke sizde harcamanızın peşine düşseydiniz.
Senin dediğin gibi yapmaya çalışacağım, umarım param boşuna gitmez.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Mailinize satın aldığınıza dair mail geldi mi?
Merak etme oyunları satın alamadığınız için steam destek ya parayı iade etmek için işlem başlatacaktır ya da bankanızla görüşün diyecektir. Bu durumda ininal müşteri hizmetlerini arayıp almadığınız bir ürün için harcama itirazı dilekçesi doldurmak istediğinize dair talepte bulunacaksınız. Maksimum 30 gün içerisinde işlem çözülecektir ama o kadar uzun sürmez maksimum 1 hafta içerisinde paranız geri gelir.
Merhaba,

Bizimle iletişime geçtiğiniz için Steam destek olarak teşekkür ederiz.

Sonu .. ile biten kartınızla "DOOM ve The Witcher 3:" oyunlarinin satın alım işlemini kontrol ettim ve bankanız tarafından reddedildiğini doğruladım.
Bu, çoğu durumda bankanızın bize yollayabilmesi için hesapta yeterli bakiye olmadığı anlamına gelir ya da hesabınızda uygulanan bir kısıtlamadan kaynaklanabilir. Örneğin Steam, güvenilir bir internet alışveriş sitesi olarak ayarlanmamış olabilir. Sorunun neden kaynaklandığını öğrenmek için bankanızla iletişime geçmelisiniz.

Bu gibi durumlarda hesap bilgileri güncellenene ve satın alma işleminin başarısız olduğu doğrulanana kadar banka tarafından genellikle bakiyeye geçici olarak blokaj uygulanır. Bakiyenin tekrar kullanılabilir olması bankaya ve banka işlemlerine bağlı olarak 30 gün kadar sürebilir.

Steam Destek yalnızca satın alma işleminin başarısız olduğunu doğrulayabilir. Banka işlemlerini hızlandıramaz.

Eğer 30 gün sonra ücretlendirme hesap ekstrenizde görünmeye devam ederse lütfen bankanız ile iletişime geçin ve bakiyeyi kullanılabilir hale getirmelerini talep edin.

Dilerseniz Steam'in sizden ücret tahsil etmediğini doğrulamak için bu yazışmayı bankanıza gösterebilirsiniz.

Thanks for using steam.
Böyle bir cevap göndermişler, ne yapmam gerekiyor?
 
Son düzenleme:

Arctech

Asistan
Katılım
16 Nis 2020
Mesajlar
228
Reaksiyon puanı
83
Puanları
28
Yaş
25
Selamlar, mail attım ve kartın barkod numarası satın alım tarihi vb. gibi şeyler istediler. Tekrar mail olarak yolladım ve 1 gün sonra paranız hesabınıza eklenmiştir diye bildirim geldi. Bu olay başına gelen arkadaşlar öncelikle Steam desteğe yazmalı, Steam destek eğer sizi bankanıza yönlendirirse bunu bankanıza bildirmeniz gerekmekte. Steam'in yönlendirmesini söylemesem belki yapamadım. İyi forumlar dilerim.
 

Utku92

Profesör
Katılım
30 Haz 2012
Mesajlar
2,845
Reaksiyon puanı
1,779
Puanları
113
Yaş
29
Sadece steam değil her türlü platformda bu tarz şeyler olabilir. Güvenilir yerlerde yanlışlık yapılsa da üzerine düşerseniz sorun çözülür.
 
Üst