Söyle Rahatla

alpotter

Profesör
Ahaha şaka gibi, kulaklıkta müzik dinlerken aniden şarkı duruyordu. O kadar forumda araştırdım nedenini bulamaya çalıştım. Meğer uygulamadan 3sn basılı tutmayla durdurulacak şekilde ayarlamışım, saçım ara ara değip durduruyormuş.
 

_Zaur_

Dekan
3 günlük dünyada 6 gün çalışmak mı olur be ağa? 🤣 Robot resmen robot ahahahhshs

İştekilerin yüzünü evdekilerden çok görüyom
 
  • Komik
Reactions: ARX
Mate 40 serisinin lansmanını izleyerek vakit kaybetmek istememiştim, dayanamadım ve izledim tekrarını.

Yine 1 saat tasarım göstermişler, her şeyin en iyisini yaptıklarını söylemişler, bu Dünya'da ilk, bu Dünya'nın en iyisi diye sallamışlar, ekrana da 90Hz koyup 90Hz daha iyi demişler. İşlemcimiz zor kaldırıyor demiyorlarda...
 

alpotter

Profesör
Sabahtan beri bir konuda saçma sapan muhabbet dönüyor.
Yazsam çok şey yazarım, yazmayacağım.
Yav telefon konusu neden bu kadar kafaya takılıyor anlamıyorum, hoşuna gideni, aklına yatanı al bitsin.
Bundan 6 7 ay önce ben de telefon araştırıyordum.
O zamanlarki hevesimin ne kadar gereksiz olduğunu anlıyorum.
Kameraya, işlemciye bomboş yere kafamı takıyordum.
Eminim ki telefon arayışındaki üyelerin %99'u bir iki kere, veya bir iki hafta kullanıp bırakacağı özellikler için onu mu alayım bunu mu diye günlerce araştırma yapıyor.
Şunu söyleyeyim, profesyonel oyuncu değilseniz veya oyun sırasında rahatsız edici kasma donma yaşanmıyorsa her işlemci size her oyun için yeterli.

Doğru kamera açısını ve ışığı vs. yakalarsanız en berbat kameralı akıllı telefon bile harikalar yaratır. Detaya inmedikçe her fotoğraf size hoş gözükür bundan emin olabilirsiniz.

Ben söyleyeyim, profesyonel oyuncu veya fotoğrafçı değilseniz sizin için telefonda önemli olan şey bakacağınız ekran, tasarım ve pil performansıdır.

Aslında bu yazı rehber olmak için açılmış bir konu gibi oldu, neyse..

Yani tekrar diyorum ki, birkaç kere kullanacağınız özelliklere heveslenmeyin.
 
Üst