Söyle Rahatla V.2

Bu konuyu okuyanlar

404 Error

Dekan
Katılım
22 Şubat 2019
Mesajlar
6,388
Reaksiyon puanı
12,593
Puanları
113
Yaş
21
Abiler bizim bura sıcaktan patlıycak az daha.
İstanbul'da da aynı. Hava kapalı olunca bile yine bunaltıcı hava var. Öğlen oturduğum yerde bile terliyorum. Bir kaç adım atıyorum ve bitiyorum. İki de bir su içmek lazım bu havada. Zaten hava güneşli olunca gerek olmadıkça bir yere gitmemek lazım. Çok sıcak iyi değil.
 

Yunus5561

Asistan
Katılım
16 Şubat 2021
Mesajlar
427
Reaksiyon puanı
210
Puanları
43
Yaş
15
İnsanları çıkarım olmadan sevemiyorum çocuklarda aynı benim için sevemiyorum kimseyi
 

Akkara

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şubat 2018
Mesajlar
7,933
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
9,277
Puanları
113
Gecenin bir yarısı, millet balkonda, sokakta, 5 polis otosu, 10'un üzerinde polis eli sopalı/bıçaklı bir deliye! bir saattir müdahale edemiyor. Adam sokak boyunca yürüyor, bağırıp ana avrat küfrediyor, etrafa saldırıyor... Yahu bu vatandaş geçen sene de böyleydi, epeydir sakin diye ağzımıza almıyorduk, yine dellenmiş...
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,384
Reaksiyon puanı
15,375
Puanları
113
Yaş
45
Gecenin bir yarısı, millet balkonda, sokakta, 5 polis otosu, 10'un üzerinde polis eli sopalı/bıçaklı bir deliye! bir saattir müdahale edemiyor. Adam sokak boyunca yürüyor, bağırıp ana avrat küfrediyor, etrafa saldırıyor... Yahu bu vatandaş geçen sene de böyleydi, epeydir sakin diye ağzımıza almıyorduk, yine dellenmiş...
abd'de olsaydı ölümünün senesi olmuştu...
 

Akkara

Dekan
Emektar
Katılım
3 Şubat 2018
Mesajlar
7,933
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
9,277
Puanları
113
abd'de olsaydı ölümünün senesi olmuştu...
Adam da hani oldukça besili, yağlı ve hareketli bir şey...durduğu yerde durmuyor... ailesi de var, bir de bahçede bağlı köpeği (cinsi sanırım Dogo Argentino), bir ara köpeğin zincirinden tuttu çekiştirdi falan, neyse en sonunda adamın üstüne çullandılar, yere yatırıp kelepçelediler, götürdüler.
 
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,384
Reaksiyon puanı
15,375
Puanları
113
Yaş
45
Adam da hani oldukça besili, yağlı ve hareketli bir şey...durduğu yerde durmuyor... ailesi de var, bir de bahçede bağlı köpeği (cinsi sanırım Dogo Argentino), bir ara köpeğin zincirinden tuttu çekiştirdi falan, neyse en sonunda adamın üstüne çullandılar, yere yatırıp kelepçelediler, götürdüler.
amerika'da vururlardı adli tabibin sorunu olurdu.
 

Yahya Furkan

Profesör
Katılım
29 Şubat 2020
Mesajlar
1,943
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,453
Puanları
113
Adam da hani oldukça besili, yağlı ve hareketli bir şey...durduğu yerde durmuyor... ailesi de var, bir de bahçede bağlı köpeği (cinsi sanırım Dogo Argentino), bir ara köpeğin zincirinden tuttu çekiştirdi falan, neyse en sonunda adamın üstüne çullandılar, yere yatırıp kelepçelediler, götürdüler.
Bizim polislerimiz de Amerikan polisleri gibi olmalı.
 

404 Error

Dekan
Katılım
22 Şubat 2019
Mesajlar
6,388
Reaksiyon puanı
12,593
Puanları
113
Yaş
21
Anne baba ölsün de ev miras kavgası yapalım demişlerdir kesin. Para için kardeşler birbirlerine saldıracaklar neredeyse. Ama ben parayı düşünmüyorum. Para için nasıl böyle yapıyorlar diye düşünüyorum. Hiç daha da onlara saygılı olasım gelmiyor. Yolda görsem merhaba demek bile istemiyorum. Bir ev için birbirinizi üzmeye değer mi? Yapmayın böyle. Hiç kimseye faydası yok. Abi abla kardeş bir yere kadarmış demek ki...
 
Son düzenleme:

DaciX

Öğrenci
Katılım
3 Temmuz 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
16
Zayıflamak İstiyorum ama Bir türlü boğazımı tutamıyorum...
 

Yahya Furkan

Profesör
Katılım
29 Şubat 2020
Mesajlar
1,943
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,453
Puanları
113
Screenshot_20220910-172010_Gallery.png
Screenshot_20220910-234511_Chrome.png
 

doganeren

Öğrenci
Katılım
7 Haziran 2021
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Yaş
44
heves mi kaldı cengiz kurtoğlu dinliyorum gece yarısı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

anlatılanlar başka yasanan başka birdaha yaşamak için heves mi kaldı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

şimdi de resmini öptüm de yattım cengiz kurtoğlu
 
Son düzenleme:

mychar276

Profesör
Katılım
17 Mayıs 2016
Mesajlar
1,845
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,793
Puanları
113
Sevdiğim kıza 3 yıl yananayken açılamadım. O da beni seviyormuş. Sonra üniversiteler bitti ayrı illere düştük. O hikaye öyle bitti. O beni unutamadı ben onu. İkimizde evlenemedik bugda kaldık. :D
 

404 Error

Dekan
Katılım
22 Şubat 2019
Mesajlar
6,388
Reaksiyon puanı
12,593
Puanları
113
Yaş
21
Hayat pahalılığı ve zamlar öyle etkiliyor ki bir oyun bile alamaz olduk. Steam'in taksit veya kira getirmesi lazım oyunlara. Türkiye'de durum böyle. 1.000 TL'ye yakın veya üzeri oyunlar var. Artık bir oyunu bile peşin almak zor oldu. Önceden bir kaç oyunu peşin alırdık. Bunun nedeni asgari ücretli olmak değil, ülkenin kötü ekonomisi yüzünden. Şurada daha 2-3 yıl önce falan daha iyiydi. 40-50 yıl önce değil. 🙁
 

404 Error

Dekan
Katılım
22 Şubat 2019
Mesajlar
6,388
Reaksiyon puanı
12,593
Puanları
113
Yaş
21
Ekmek markette 4.50 TL olmuş. Ekmek bu ekmek. Yiyeceksin bitecek. Bununda fiyatı artıyor diye mi konuşacağız hep?! Anlayışsız ailemde git çalış diyor sadece! Sanki suçlusu benmişim gibi. Bu ülkedeki insanlar ekmeğin fiyatı bile artıyor diye sinirleniyorsa demek ki bazı kişiler işinde çok başarısız demektir. Akıllı telefonu bilgisayarı falan söylemeye zorlanıyorum. Teknolojik ürünleri önceden satın alabilirdik. Taksitle veya peşin. Ama sonra bu sadece bakıyoruz oldu ama şimdi bakamıyoruz bile. O fiyatları görünce iyicene umutsuz oluyorum. Bu hayattan daha çok nefret ediyorum. Böyle hayat olmaz olsun. Yeter artık. Bizde insanız. Bu kadar olmaz. Ağlıyorum burada.

Ama bazıları yine bu zamlara gerçek tepki göstermiyor. Gerçekleri söylemek yerine taraf tutup kötüleme peşindeler sadece. İnsanları düşünmüyorlar. Böyle inatlaştıkça Türkiye zor düzelir gibi geliyor bana.
 
Son düzenleme:
Üst