Sorun Nerede?

Bu konuyu okuyanlar

DumBass

Öğrenci

Arkadaslar ben bilgisayarımı 2000 yılında filan aldım. Ama bilgisayarımın herşeyini yeniledim.

Hardiskinden tutun mausuna kadar herşeyini...

Ama ne yaptıysam su kasmalar düzelmedi. Bazen hiç kasma olmuyor bazen acayip kasıyor.

Ayrıca İnternet Cafelerin Pc'lerinden bile daha yuksek Rem'i HDD'si filan

Oyun oynarken, film izlerken. Ya da nette dolaşırken kasmalar oluyor. Buyrun bilgisayarımın

özelliklerine bakın;

http://i1106.hizliresim.com/2011/6/22/12282.png


Nolur bi çözüm gösterin abilerim kardeslerim...
:(
 

honline

Profesör
Yanlış anlama bilgisayarını kötülemek için söylemiyorum ama 2000 yılında alınan bi bilgisayardan nasıl bir performans bekliyorsun bilmiyorum ama bu bilgisayar ile internete çok rahat giriyor olman lazım programlarda çok fazla bir sıkıntı yaşamıyor olman lazım ama yeni çıkan oyunlarda sorun yaşaman çok normal, işlemcin 3.06 Ghz ama belki 478 pindir ram 1.5 GB ama belki 333Mhz yada 400 Mhz dir ayrıca Hdd 1TB olması performans ile alakası yoktur bence daha fazla para harcama ona DDR400 512MB ram parasına yeni sisteme 1066Mhz 2GB ram alırsın
 

POMEM

Asistan
Kardeşim yüklemiş olduğun resime göre büyük ihtimal. Sorun İşlemci soğutmasında İşlemci fanı %27 dönüyor yani normal değerin 1/3 i kadar. İşlemci sıcaklığında 67 dereceye kadar çıkmış. Sana tavsiyem Termal Macunu yenilemen ve İşlemci fanını kontrol etmen. İşlemci ısısını düşürürsen sorun büyük ölçüde düzelecektir.
 

DumBass

Öğrenci
Sanırım haklısın. Bilgisayarımın eski olmasından kaynaklanıyor oLabılır dediğin gibi.

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:15 ----------

Kardeşim yüklemiş olduğun resime göre büyük ihtimal. Sorun İşlemci soğutmasında İşlemci fanı ' dönüyor yani normal değerin 1/3 i kadar. İşlemci sıcaklığında 67 dereceye kadar çıkmış. Sana tavsiyem Termal Macunu yenilemen ve İşlemci fanını kontrol etmen. İşlemci ısısını düşürürsen sorun büyük ölçüde düzelecektir.


Bende ondan kaynakLandıgını dusunuyorum. Ama sorunu tam anLayamadım Bilgisayarımın eski olmasından mı yoksa işlemci sıcaklıgından mı?
 

POMEM

Asistan
Hem İşlemcin eski model hemde işlemci haricinde taktığın diğer parçalar yüksek model bu sebepten işlemciyi daha çok zorluyor zorlandıkça ısınıyor. İşlemci değiştirmeni tavsiye ederim.
 

DumBass

Öğrenci
Yanlış anlama bilgisayarını kötülemek için söylemiyorum ama 2000 yılında alınan bi bilgisayardan nasıl bir performans bekliyorsun bilmiyorum ama bu bilgisayar ile internete çok rahat giriyor olman lazım programlarda çok fazla bir sıkıntı yaşamıyor olman lazım ama yeni çıkan oyunlarda sorun yaşaman çok normal, işlemcin 3.06 Ghz ama belki 478 pindir ram 1.5 GB ama belki 333Mhz yada 400 Mhz dir ayrıca Hdd 1TB olması performans ile alakası yoktur bence daha fazla para harcama ona DDR400 512MB ram parasına yeni sisteme 1066Mhz 2GB ram alırsın

Sanırım haklısın honline dediğin gibi bilgisayarımın eski olmasından kaynaklanıyor olabilir ama sorunu tam olarak anlayamadım. bilgisayarımın eski oLdugundan mı yoksa İşLemci sogutmasından mı?

---------- Post added at 21:21 ---------- Previous post was at 21:19 ----------

Hem İşlemcin eski model hemde işlemci haricinde taktığın diğer parçalar yüksek model bu sebepten işlemciyi daha çok zorluyor zorlandıkça ısınıyor. İşlemci değiştirmeni tavsiye ederim.

Of Bilgisayara Neredeyse 500-600 Lira masraf yapmıstım. En iyisi Pc'yi sıfırlamak. :(:(:(
 

honline

Profesör
Of Bilgisayara Neredeyse 500-600 Lira masraf yapmıstım. En iyisi Pc'yi sıfırlamak. :(:(:(
Hata etmişsin 500 600 Tl ye yeni bi mantıklı şeçimler yaparak sistem kursaydın şuanki sistemine en az 10 kat fark atardın
örnek DDR2 800Mhz ram ile DDR3 800Mhz ram arasında bile 3 kat performans farkı varmış üstelik DDR3 daha ekonomik :)
 

POMEM

Asistan
Bak şuan ben kendi pc işlemcime baktım. 41 derece işlemci sıcaklığı. Sana işlemci değiştir demem ama işlemciyi soğutmaya bak :) fanı değiştir yada termal macunu yenile düzelir.
 

DumBass

Öğrenci
Bak şuan ben kendi pc işlemcime baktım. 41 derece işlemci sıcaklığı. Sana işlemci değiştir demem ama işlemciyi soğutmaya bak :) fanı değiştir yada termal macunu yenile düzelir.

Soyakan sundugun öneriyi deniyecem. Eger oLmassa honline'nin dediğini yapıcam baska care yok
 

honline

Profesör
Soyakan sundugun öneriyi deniyecem. Eger oLmassa honline'nin dediğini yapıcam baska care yok
Eger bilgisayarında çok uzun süre kullandığın halde resetleme felan yoksa bide termal macuna para harcama derim şuanki sıcaklık daha fazla artmıyorsa sorun degil bence 20derece düşmesi performansa çok bi etki etmez bence
 

DumBass

Öğrenci
Eger bilgisayarında çok uzun süre kullandığın halde resetleme felan yoksa bide termal macuna para harcama derim şuanki sıcaklık daha fazla artmıyorsa sorun degil bence 20derece düşmesi performansa çok bi etki etmez bence

Benim Fikrimde sizinkinden yana birde macunmus sogutmaymıs ugrasmıyım. Zaten suana kadar ResetLeme sorunuda oLmadı. Dediginiz gibi tek çare Sıfırdan yeni bir Pc aLmak.
 

SDN Son Haberler

Üst