mesut çağlar
Öğrenci
Telefon alırken telefonumun 4,5 G uyumlu olmasına özen göstererek, Sony Mobile Xperia m5 telefonunu 09.01.2016 tarihinde aldım. Telefon 4,5 G'ye geçtiği anda telefonu kapatıyor ve şarj aletine takılmadan açılmadı. Sony yetkili servisini aradım ama operatör kaynaklı olabileceğini söylediler. Yazılımsal bir sıkıntı olduğunu düşündüm Android 6.0 kurup denedim ama ne yazık ki sonuç yine aynıydı.
Bende KVK servisine götürdüm geçen hafta. Aynı gün sorunun düzeldiği mesajı geldi. Batarya değişmiş olarak geri verdiler. Teslim aldığım gün LTE açık bir şekilde denedim. 5 kere reset attıktan sonra telefon bir daha açılmamak üzere kapandı. Ertesi gün tekrar KVK'ya götürdüm. Bu seferde Anakartı değişecek dediler. Bu kadar basit bir hatanın bu kadar arıza yaratması Sony Moble firması tarafından düzeltilmeli. 6 ay içinde bu şekilde olması düşündürücü. Bilişim öğretmeni olarak artık kimseye Sony Mobile markasını önermeyeceğim!
Bende KVK servisine götürdüm geçen hafta. Aynı gün sorunun düzeldiği mesajı geldi. Batarya değişmiş olarak geri verdiler. Teslim aldığım gün LTE açık bir şekilde denedim. 5 kere reset attıktan sonra telefon bir daha açılmamak üzere kapandı. Ertesi gün tekrar KVK'ya götürdüm. Bu seferde Anakartı değişecek dediler. Bu kadar basit bir hatanın bu kadar arıza yaratması Sony Moble firması tarafından düzeltilmeli. 6 ay içinde bu şekilde olması düşündürücü. Bilişim öğretmeni olarak artık kimseye Sony Mobile markasını önermeyeceğim!