Sony Kulaklık Garantisinde Para İadesi Olur mu?

Arkadaşlar, ben 10 Ocak 2020 tarihinde Vatan'dan 140 TL`ye almış olduğum Sony Kulakiçi Kulaklık modelimde sağ ve sol tarafında ses farkı oluştu. Sağ tarafta ses daha az gelmekte ve kulağa takarken farklı bir parça sesi gelerek kulağımı acıtmaktadır. Ayrıca mikrofonu karıncalanma yapmakta ve sesimi karşı yöne düzgünce iletmemektedir. Bugünün tarihi 21 Nisan 2020. Garanti süresi 2 yıl ve daha bitmesine oldukça fazla zaman var. Şimdi ben bu kulaklığımı faturalarla ve kutusuyla birlikte eksiksiz götürürsem garanti işlemine alırlar mı, kulaklığım garanti kapsamında mıdır? (Şuan kulaklığım garanti kapsamında mı?) Ben onlardan ürün değiştirmesi yerine para iadesi talebinde bulunabilir miyim, bana ürün değişimi yerine para iadesi gerçekleştirebilirler mi? ACİL YARDIM EDİN
 
Ürün para iadesi ürün iadesini distribütörü veya imalatçısı tarafından incelenip onay gördükten sonra yapılmakta. İadesi yapılacak ürünlerin orijinal ambalajında ve eksiksiz olarak gönderilmesi zorunludur. Herhangi bir aksesuarı eksik ( kitapçığı, parçaları vb.) ürünün kendi orijinal ambalajı hasar görmüş ise iadesi veya değişimi kabul edilmez.
 
Üst