- Katılım
- 21 Ekim 2016
- Mesajlar
- 9,543
- Reaksiyon puanı
- 3,061
- Puanları
- 113
Son zamanlarda oldukça popüler hale gelen Snapchat, büyük firmalarla savaşı devam ederken yeni bir özelliği daha uygulamaya eklemeye hazırlanıyor. Bakalım Snapchat'in yeni özelliği ne?
Son dönemlerde yıldızı oldukça parlayan ve yaptığı yeniliklerle diğer büyük şirketleri peşinden koşturan Snapchat, uygulamasına yeni bir özelliği daha ekliyor.
Geçtiğimiz Şubat ayında getirdiği arama özelliğini geliştirmeye devam edenSnapchat, yeni duyurduğu özellik ile hikayeleri hedef alıyor.
Şirket, geliştirdikleri bu yeni özellik ile kullanıcıların anahtar kelimeleri kullanarak birçok farklı Hikaye arasından istedikleri içeriğe kolayca ulaşabileceğini belirtiyor.
Snapchat, Hikayelerin içinde Arama adını verdiği bu özellik ile kullanıcıların aradıkları içeriği oldukça kolay bulacağını düşünüyor. Peki bu özellik nasıl çalışıyor?
Snapchat yeni özelliğinde yapay zekayı kullanıyor!
Özet olarak bu sistem, Dünya'nın farklı yerlerinden milyonlarca kullanıcınınOur Story yani bizim hikayemiz adı verilen bir hikayeye yolladıkları hikayeleri işleyerek diğer kullanıcılarının görmesini sağlayacak.
Yüklenen içerikleri belirli kategorilere ayıran yapay zeka algoritması, kullanıcıların aradıkları içeriği kolayca bulmasını sağlayacak.
Geçtiğimiz aylarda Snapchat'in Keşfet bölümündeki aktif kullanıcı sayısı yüzünden oldukça eleştirilen şirket, yeni özellik ile birlikte bu bölümdeki kullanıcı sayısını arttırmayı, ardından ek reklam gelirleriyle de şirketin karını arttırmayı amaçlıyor.
Henüz sadece belirlenen şehirlerde kullanıma sunulan bu özelliğin ne zaman dünya çapında yayınlanacağı ile ilgili henüz bir bilgi olmasa da kısa bir deneme süresinin ardından Türkiye dahil tüm ülkelerde kullanılmaya başlayacağı düşünülüyor.
Son dönemlerde yıldızı oldukça parlayan ve yaptığı yeniliklerle diğer büyük şirketleri peşinden koşturan Snapchat, uygulamasına yeni bir özelliği daha ekliyor.
Geçtiğimiz Şubat ayında getirdiği arama özelliğini geliştirmeye devam edenSnapchat, yeni duyurduğu özellik ile hikayeleri hedef alıyor.
Şirket, geliştirdikleri bu yeni özellik ile kullanıcıların anahtar kelimeleri kullanarak birçok farklı Hikaye arasından istedikleri içeriğe kolayca ulaşabileceğini belirtiyor.
Snapchat, Hikayelerin içinde Arama adını verdiği bu özellik ile kullanıcıların aradıkları içeriği oldukça kolay bulacağını düşünüyor. Peki bu özellik nasıl çalışıyor?
Snapchat yeni özelliğinde yapay zekayı kullanıyor!
Özet olarak bu sistem, Dünya'nın farklı yerlerinden milyonlarca kullanıcınınOur Story yani bizim hikayemiz adı verilen bir hikayeye yolladıkları hikayeleri işleyerek diğer kullanıcılarının görmesini sağlayacak.
Yüklenen içerikleri belirli kategorilere ayıran yapay zeka algoritması, kullanıcıların aradıkları içeriği kolayca bulmasını sağlayacak.
Geçtiğimiz aylarda Snapchat'in Keşfet bölümündeki aktif kullanıcı sayısı yüzünden oldukça eleştirilen şirket, yeni özellik ile birlikte bu bölümdeki kullanıcı sayısını arttırmayı, ardından ek reklam gelirleriyle de şirketin karını arttırmayı amaçlıyor.
Henüz sadece belirlenen şehirlerde kullanıma sunulan bu özelliğin ne zaman dünya çapında yayınlanacağı ile ilgili henüz bir bilgi olmasa da kısa bir deneme süresinin ardından Türkiye dahil tüm ülkelerde kullanılmaya başlayacağı düşünülüyor.