Masaüstü Sistem Toplama

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

H4EK3D

Asistan
Beyler 6000-6500 tl civarı sistem toplamak istiyorum. Piyasa bu aralar çok pahalandı. 2-3 haftaya bu durum değişir mi ? Önerilerinizi bekliyorum...
 

asaskines

Üyecik
Beyler 6000-6500 tl civarı sistem toplamak istiyorum. Piyasa bu aralar çok pahalandı. 2-3 haftaya bu durum değişir mi ? Önerilerinizi bekliyorum...
hocam bana sorarsanız hazır sistem tavsiye ederim teknobiyotikte eğer bir sistemi beğenmezseniz çok aşırı olmayacak şekilde değişim yapabiliyorsunuz mesela ben psu yu değiştirdim
 

H4EK3D

Asistan
hocam bana sorarsanız hazır sistem tavsiye ederim teknobiyotikte eğer bir sistemi beğenmezseniz çok aşırı olmayacak şekilde değişim yapabiliyorsunuz mesela ben psu yu değiştirdim
siteye bir göz atıyorum şu an teşekkürler
Mesaj otomatik birleştirildi:

hocam bana sorarsanız hazır sistem tavsiye ederim teknobiyotikte eğer bir sistemi beğenmezseniz çok aşırı olmayacak şekilde değişim yapabiliyorsunuz mesela ben psu yu değiştirdim
bu siteden öneri bir sistem varsa linkini atar mısın ? (teknobiyotik)
 

utkuversus

Obrigado Number Ten!
Yönetici
Moderatör
Hazır sistem tavsiye etmiyorum ben. Teker teker alın parçaları. Aldığınız site toplar zaten.
 

H4EK3D

Asistan
değişeceğini sanmıy
Pek değişeceğini sanmıyorum. O bütçede 10400F'i bekleyin.
zaten hemen almayacağım ama şu an ekran kartına kafayı taktım. Yeni ekran kartları çıkacak mı ? Çünkü pahalı biraz
Mesaj otomatik birleştirildi:

yani bildiğin
Hazır sistem tavsiye etmiyorum ben. Teker teker alın parçaları. Aldığınız site toplar zaten.
ekran kartı olarak öneri var mı peki bu fiyata ?
 

asaskines

Üyecik
zaten hemen almayacağım ama şu an ekran kartına kafayı taktım. Yeni ekran kartları çıkacak mı ? Çünkü pahalı biraz
Mesaj otomatik birleştirildi:

yani bildiğin

ekran kartı olarak öneri var mı peki bu fiyata ?
Ben Asus dual evo gtx 1660 ı İtopya'da indirimde yakaladım 1700 e aldım sizin de zamandan yana sorunuz yoksa indirim kovalayın benim gibi.
 

H4EK3D

Asistan
Ben Asus dual evo gtx 1660 ı İtopya'da indirimde yakaladım 1700 e aldım sizin de zamandan yana sorunuz yoksa indirim kovalayın benim gibi.
ya aslında elden teslim olarak toplamak istiyorum çünkü o kadar parayı kredi kartı felan bana ters bilmiyorum güvenemiyorum sitelere vatan,mediamarkt gibi mağazalardan alıcam galiba
 

asaskines

Üyecik
ya aslında elden teslim olarak toplamak istiyorum çünkü o kadar parayı kredi kartı felan bana ters bilmiyorum güvenemiyorum sitelere vatan,mediamarkt gibi mağazalardan alıcam galiba
Biraz rahat olmanızı öneririm elden toplamak zorunda değilsiniz internet üzeridnen alırsanız daima daha ucuza gelir.
 

Son mesajlar

Üst