yigitalp19
Asistan
- Katılım
- 13 Kasım 2019
- Mesajlar
- 122
- Reaksiyon puanı
- 20
- Puanları
- 18
- Yaş
- 34
Evet bugün ilk defa konu yazıyorum umarım beğenirsiniz.
İlk önce sikayetvar.com'u nedir?
Neredeyse tüm firmalar hakkında şikayet bölümleri var. Ama şu var ki şikayetler hiç (Bence) kontrol edilmiyor ve çoğu firma bundan mağdur. Nasıl mı?
Çoğu kişi şikayet yerine resmen yaptıkları hatalar yüzünden şikayet açıp çoğu firmayı güvensiz gibi gösteriyorlar. Bu yüzden firmaların hakkı yeniyor.
Örnek olarak;
Steam şikayetlerini inceledim (Benim hesabım da çalınmıştı ama geri aldım). Merakımdan dolayı bakıyordum ve acaba benim gibi çaldırıp da bunu "şikayet" olarak yazan var mı diye gezinirken...
İşte o an:
Neredeyse çoğu şikayet kendi hatalarıydı ve buna ek olarak şöyle yazılar vardı: "Steam eğer hesabımı şu gün içinde iade etmezse dava açacağım.", "Steam'de 2 faktörlü doğrulamam var nasıl çalabiliyor? Mağduruz.", "Hesabım çalındı, Steam'e dava açacağım.". Bana göre en saçması şuydu. Bir adam Steam'in e-postasına yazmış diyor ki: "Steam'e yazdım geri dönen olmadı hesabımı çaldılar." Y arkadaşım, güzel kardeşim, adamlar "Bu e-postadan geri dönüş yapamayız desteğe yazın." diye e-postalarının başına noreply yazmış ya adam şikayet ediyor destek çok kötü diyor. Destek biraz kötü olsa da bence adam hatalı çünkü e*postadan dönmüyorlar diye şikayet etmiş. Bunların saçma olup olmadığını size bırakıyorum ama sikayetvar.com birazcık kötüleşmeye başladı bana göre.
Bu konum bu kadardı umarım beğenirsiniz.
İlk önce sikayetvar.com'u nedir?
Neredeyse tüm firmalar hakkında şikayet bölümleri var. Ama şu var ki şikayetler hiç (Bence) kontrol edilmiyor ve çoğu firma bundan mağdur. Nasıl mı?
Çoğu kişi şikayet yerine resmen yaptıkları hatalar yüzünden şikayet açıp çoğu firmayı güvensiz gibi gösteriyorlar. Bu yüzden firmaların hakkı yeniyor.
Örnek olarak;
Steam şikayetlerini inceledim (Benim hesabım da çalınmıştı ama geri aldım). Merakımdan dolayı bakıyordum ve acaba benim gibi çaldırıp da bunu "şikayet" olarak yazan var mı diye gezinirken...
İşte o an:
Neredeyse çoğu şikayet kendi hatalarıydı ve buna ek olarak şöyle yazılar vardı: "Steam eğer hesabımı şu gün içinde iade etmezse dava açacağım.", "Steam'de 2 faktörlü doğrulamam var nasıl çalabiliyor? Mağduruz.", "Hesabım çalındı, Steam'e dava açacağım.". Bana göre en saçması şuydu. Bir adam Steam'in e-postasına yazmış diyor ki: "Steam'e yazdım geri dönen olmadı hesabımı çaldılar." Y arkadaşım, güzel kardeşim, adamlar "Bu e-postadan geri dönüş yapamayız desteğe yazın." diye e-postalarının başına noreply yazmış ya adam şikayet ediyor destek çok kötü diyor. Destek biraz kötü olsa da bence adam hatalı çünkü e*postadan dönmüyorlar diye şikayet etmiş. Bunların saçma olup olmadığını size bırakıyorum ama sikayetvar.com birazcık kötüleşmeye başladı bana göre.
Bu konum bu kadardı umarım beğenirsiniz.