sikayetvar.com Saçmalığı

Bu konuyu okuyanlar

yigitalp19

Asistan
Katılım
13 Kasım 2019
Mesajlar
122
Reaksiyon puanı
20
Puanları
18
Yaş
34
Evet bugün ilk defa konu yazıyorum umarım beğenirsiniz.

İlk önce sikayetvar.com'u nedir?
Neredeyse tüm firmalar hakkında şikayet bölümleri var. Ama şu var ki şikayetler hiç (Bence) kontrol edilmiyor ve çoğu firma bundan mağdur. Nasıl mı?
Çoğu kişi şikayet yerine resmen yaptıkları hatalar yüzünden şikayet açıp çoğu firmayı güvensiz gibi gösteriyorlar. Bu yüzden firmaların hakkı yeniyor.

Örnek olarak;
Steam şikayetlerini inceledim (Benim hesabım da çalınmıştı ama geri aldım). Merakımdan dolayı bakıyordum ve acaba benim gibi çaldırıp da bunu "şikayet" olarak yazan var mı diye gezinirken...

İşte o an:
Neredeyse çoğu şikayet kendi hatalarıydı ve buna ek olarak şöyle yazılar vardı: "Steam eğer hesabımı şu gün içinde iade etmezse dava açacağım.", "Steam'de 2 faktörlü doğrulamam var nasıl çalabiliyor? Mağduruz.", "Hesabım çalındı, Steam'e dava açacağım.". Bana göre en saçması şuydu. Bir adam Steam'in e-postasına yazmış diyor ki: "Steam'e yazdım geri dönen olmadı hesabımı çaldılar." Y arkadaşım, güzel kardeşim, adamlar "Bu e-postadan geri dönüş yapamayız desteğe yazın." diye e-postalarının başına noreply yazmış ya adam şikayet ediyor destek çok kötü diyor. Destek biraz kötü olsa da bence adam hatalı çünkü e*postadan dönmüyorlar diye şikayet etmiş. Bunların saçma olup olmadığını size bırakıyorum ama sikayetvar.com birazcık kötüleşmeye başladı bana göre.

Bu konum bu kadardı umarım beğenirsiniz. :)
 

canu88

Öğrenci
Katılım
27 Ocak 2020
Mesajlar
42
Reaksiyon puanı
11
Puanları
8
Yaş
35
en büyük saçmalık şu; şikayet yazıyorsun yayınlanma süresi 2 gün şikayet yazdığın firma 2 gün seni sallar durur sonra çözüme bakar.
 

yigitalp19

Asistan
Katılım
13 Kasım 2019
Mesajlar
122
Reaksiyon puanı
20
Puanları
18
Yaş
34
en büyük saçmalık şu; şikayet yazıyorsun yayınlanma süresi 2 gün şikayet yazdığın firma 2 gün seni sallar durur sonra çözüme bakar.

Kesinlikle katılıyorum. Daha kötüsü ise bazı kişiler gidip yayından kaldırmayı bile düşünmüyor.
 

Utopia

Öğrenci
Katılım
8 Eylül 2019
Mesajlar
71
Reaksiyon puanı
36
Puanları
18
Bankayla ilgili şikayetim biraz zaman alsa da çözüldü, haklarını yiyemem şimdi.
 

IDisaster

Müdavim
Katılım
29 Ağustos 2018
Mesajlar
1,687
Reaksiyon puanı
1,665
Puanları
113
Yaş
28
Evet bugün ilk defa konu yazıyorum umarım beğenirsiniz.

İlk önce sikayetvar.com'u nedir?
Neredeyse tüm firmalar hakkında şikayet bölümleri var. Ama şu var ki şikayetler hiç (Bence) kontrol edilmiyor ve çoğu firma bundan mağdur. Nasıl mı?
Çoğu kişi şikayet yerine resmen yaptıkları hatalar yüzünden şikayet açıp çoğu firmayı güvensiz gibi gösteriyorlar. Bu yüzden firmaların hakkı yeniyor.

Örnek olarak;
Steam şikayetlerini inceledim (Benim hesabım da çalınmıştı ama geri aldım). Merakımdan dolayı bakıyordum ve acaba benim gibi çaldırıp da bunu "şikayet" olarak yazan var mı diye gezinirken...

İşte o an:
Neredeyse çoğu şikayet kendi hatalarıydı ve buna ek olarak şöyle yazılar vardı: "Steam eğer hesabımı şu gün içinde iade etmezse dava açacağım.", "Steam'de 2 faktörlü doğrulamam var nasıl çalabiliyor? Mağduruz.", "Hesabım çalındı, Steam'e dava açacağım.". Bana göre en saçması şuydu. Bir adam Steam'in e-postasına yazmış diyor ki: "Steam'e yazdım geri dönen olmadı hesabımı çaldılar." Y arkadaşım, güzel kardeşim, adamlar "Bu e-postadan geri dönüş yapamayız desteğe yazın." diye e-postalarının başına noreply yazmış ya adam şikayet ediyor destek çok kötü diyor. Destek biraz kötü olsa da bence adam hatalı çünkü e*postadan dönmüyorlar diye şikayet etmiş. Bunların saçma olup olmadığını size bırakıyorum ama sikayetvar.com birazcık kötüleşmeye başladı bana göre.

Bu konum bu kadardı umarım beğenirsiniz. :)
Oraya yazılan şikayetleri aklınla bir düşünerek firmanın işini düzgün mü yapıyor yoksa yapmıyormu ayırt edebilirsin. ''Steam'e yazdım geri dönen olmadı hesabımı çaldılar.''
bu cümle sana mantıklı geliyor mu ?
-Hayır.

O zaman yorumun firmaya yüklü mü, yoksa kullanıcının saçmaladığını mı ayırt etmek kolay.

Asıl mevzu yalan konuşanlarda.
 

RedXq0

Asistan
Katılım
25 Mayıs 2020
Mesajlar
468
Reaksiyon puanı
240
Puanları
43
Evet bugün ilk defa konu yazıyorum umarım beğenirsiniz.

İlk önce sikayetvar.com'u nedir?
Neredeyse tüm firmalar hakkında şikayet bölümleri var. Ama şu var ki şikayetler hiç (Bence) kontrol edilmiyor ve çoğu firma bundan mağdur. Nasıl mı?
Çoğu kişi şikayet yerine resmen yaptıkları hatalar yüzünden şikayet açıp çoğu firmayı güvensiz gibi gösteriyorlar. Bu yüzden firmaların hakkı yeniyor.

Örnek olarak;
Steam şikayetlerini inceledim (Benim hesabım da çalınmıştı ama geri aldım). Merakımdan dolayı bakıyordum ve acaba benim gibi çaldırıp da bunu "şikayet" olarak yazan var mı diye gezinirken...

İşte o an:
Neredeyse çoğu şikayet kendi hatalarıydı ve buna ek olarak şöyle yazılar vardı: "Steam eğer hesabımı şu gün içinde iade etmezse dava açacağım.", "Steam'de 2 faktörlü doğrulamam var nasıl çalabiliyor? Mağduruz.", "Hesabım çalındı, Steam'e dava açacağım.". Bana göre en saçması şuydu. Bir adam Steam'in e-postasına yazmış diyor ki: "Steam'e yazdım geri dönen olmadı hesabımı çaldılar." Y arkadaşım, güzel kardeşim, adamlar "Bu e-postadan geri dönüş yapamayız desteğe yazın." diye e-postalarının başına noreply yazmış ya adam şikayet ediyor destek çok kötü diyor. Destek biraz kötü olsa da bence adam hatalı çünkü e*postadan dönmüyorlar diye şikayet etmiş. Bunların saçma olup olmadığını size bırakıyorum ama sikayetvar.com birazcık kötüleşmeye başladı bana göre.

Bu konum bu kadardı umarım beğenirsiniz. :)
Şikayetvar.com bence baya yararlı çözüm açısından değil de
1.Mesela telefonun ekranı bozuldu,kronik bir sorun mu veya başkaların başına gelmiş mi diye merak edip bakıp sonucunda da merakını giderebiliyorsun.
2.Mesela hesabını "çaldırtıyorsun" sonra benim gibi başka çaldıran zekiler var mı diye merak edip bakıyorsun ve merakını gideriyorsun.

Bence baya işe yarıyor :D
 

yigitalp19

Asistan
Katılım
13 Kasım 2019
Mesajlar
122
Reaksiyon puanı
20
Puanları
18
Yaş
34
Oraya yazılan şikayetleri aklınla bir düşünerek firmanın işini düzgün mü yapıyor yoksa yapmıyormu ayırt edebilirsin. ''Steam'e yazdım geri dönen olmadı hesabımı çaldılar.''
bu cümle sana mantıklı geliyor mu ?
-Hayır.

O zaman yorumun firmaya yüklü mü, yoksa kullanıcının saçmaladığını mı ayırt etmek kolay.

Asıl mevzu yalan konuşanlarda.
Doğru demişsiniz. Benim anlatmak istediğim şu, sadece artık bazı kişiler hesaplarını çaldırtıyor ve sonra bunu firmaya yüklüyor.
 

SayınBezmenler

Doçent
Katılım
3 Ağustos 2020
Mesajlar
538
Reaksiyon puanı
478
Puanları
63
İğrenç bir firma kendileri, bazen cringe olmak için şikayet okuyorum. Yanlış anlaşılmasın bazı saçma şikayetlere cringe oluyorum.
 

EditerTR

Asistan
Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
145
Reaksiyon puanı
70
Puanları
28
Adamlar Türkiyede çalışmıyor, niye ŞikayetVar'a yazıyorsunuz Steamin kendi destek sistemi var
 

ömerim55

Müdavim
Katılım
19 Kasım 2018
Mesajlar
2,189
Reaksiyon puanı
1,328
Puanları
113
Bizim dükkanı şikayet etmişler. Adamın sorununu hallettik daha adama ulaşamıyoruz. Şikayet kaldı öyle.
 

EditerTR

Asistan
Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
145
Reaksiyon puanı
70
Puanları
28
Bizim dükkanı şikayet etmişler. Adamın sorununu hallettik daha adama ulaşamıyoruz. Şikayet kaldı öyle.

Üstten şikayeti raporlayabiliyorsunuz.
Mesaj otomatik birleştirildi:

İğrenç bir firma kendileri, bazen cringe olmak için şikayet okuyorum. Yanlış anlaşılmasın bazı saçma şikayetlere cringe oluyorum.
O firmanın suçu değil, cahil insanların suçu. Daha Türkiyede destek vermeyen kurumları/firmaları bile şikayet etmişler ŞikayetVar sitesine ?
 

serifeyilmaz35

Öğrenci
Katılım
17 Nisan 2018
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
2
Puanları
3
Yaş
33
Bir de saçma sapan bir yorum yapma sistemi var, şirket sanki olayı çözmüş gibi soruna yorum bırakabiliyor ama hiç bir işiniz çözülmüyor falan. Bence de artık eskisi kadar etkili bir mecra da değil. İşte millet yazsın da derdini döksün gibi oldu bu saçma şikayet değeri olmayan şikayetler yüzünden
 

KRZMNİTK

Müdavim
Katılım
6 Mayıs 2020
Mesajlar
1,436
Reaksiyon puanı
1,067
Puanları
113
Evet bugün ilk defa konu yazıyorum umarım beğenirsiniz.

İlk önce sikayetvar.com'u nedir?
Neredeyse tüm firmalar hakkında şikayet bölümleri var. Ama şu var ki şikayetler hiç (Bence) kontrol edilmiyor ve çoğu firma bundan mağdur. Nasıl mı?
Çoğu kişi şikayet yerine resmen yaptıkları hatalar yüzünden şikayet açıp çoğu firmayı güvensiz gibi gösteriyorlar. Bu yüzden firmaların hakkı yeniyor.

Örnek olarak;
Steam şikayetlerini inceledim (Benim hesabım da çalınmıştı ama geri aldım). Merakımdan dolayı bakıyordum ve acaba benim gibi çaldırıp da bunu "şikayet" olarak yazan var mı diye gezinirken...

İşte o an:
Neredeyse çoğu şikayet kendi hatalarıydı ve buna ek olarak şöyle yazılar vardı: "Steam eğer hesabımı şu gün içinde iade etmezse dava açacağım.", "Steam'de 2 faktörlü doğrulamam var nasıl çalabiliyor? Mağduruz.", "Hesabım çalındı, Steam'e dava açacağım.". Bana göre en saçması şuydu. Bir adam Steam'in e-postasına yazmış diyor ki: "Steam'e yazdım geri dönen olmadı hesabımı çaldılar." Y arkadaşım, güzel kardeşim, adamlar "Bu e-postadan geri dönüş yapamayız desteğe yazın." diye e-postalarının başına noreply yazmış ya adam şikayet ediyor destek çok kötü diyor. Destek biraz kötü olsa da bence adam hatalı çünkü e*postadan dönmüyorlar diye şikayet etmiş. Bunların saçma olup olmadığını size bırakıyorum ama sikayetvar.com birazcık kötüleşmeye başladı bana göre.

Bu konum bu kadardı umarım beğenirsiniz. :)
Doğru
 

bilexsamet

Müdavim
Katılım
18 Aralık 2013
Mesajlar
3,144
Reaksiyon puanı
2,419
Puanları
113
Şikayetvar.com'dan şikayetin çözülmesini beklemekten ziyade şikayeti okuyan insanların bilinçenmesini sağlamak hedef alınmalı.

Bir sitede dolandırılmışsındır. Şikayetini yazarsın ki başkaları dolandırılmasın. Veya bir araba almışsındır. Kronik sorunu vardır. Şikayetini yazarsın ki bu aracı alacak olan bilinçli insanlar bu sorunu bilsin.

Şikayet okurken de aynı şikayet konusundan sık olup olmadığına dikkat edilmeli bence. Öteki türlü şikayet olmayan şirket kalmamış zaten. Bir de şikayeti çözme oranına bakılmalı.

Bunun adını şu an "Şikayet Okuryazarlığı" koyuyorum. Şikayeti okuyup değerlendirme becerisi.
 
Üst