Şikayet edelim arkadaşlar ttneti

ajan_63

Üyecik
verdiğimiz tüm paralar haram olsun



Uploaded with ImageShack.us


By ajan_63 at 2011-01-03
 

POWER

Rektör
"Türkler hayatları söz konusu olmadan "Çılgın Türk" formuna bürünmezler"

Koreli arkadaşımla konuşurken okulda öğrettikleri bir şey. Bizi seviyorlar iyi de tanıyorlar..
 

qKTe

Profesör
sikayetvar.com dan ettim bile. sizde edin. adamlar ttnetle irtibata geçip işi kovalıyorlar..
 

bobina

Üyecik

yurt içi

yurt dışı


16mbps kullanıyorum.


rus sitesinden indirdiğim bir dosya :p

dediğim gibi hız test sitelerini boşver :mrgreen:
 

Featuring

Üyecik
TTNET'i 70 milyon şikayet etsin yine de değişen bir şey olmaz.

Hay ağzına sağlık.Adam çözmüş işte hocam,tüm Türkiye şikayet etse ne olacak ?.Rakip varmı rakip? ttnet Türkiyenin tekeli....!!! Allah korkusu olmadan bu iş olmaz.Ya da önlerine adam akıllı bir rakip çıkacak....
 

serkanbb06

Profesör
Onursal Üye
bi kac gündür benimde basımda bu sorun var fakat artık an itibariyle kurtulmus bulunmaktayım.yasadıklarımsa sunlar

cumartesi gecesi 8mbtten 16mb tarifesine gecişimi yaptım fakat öglen 12 ye 1 e kadar hızım 8mb olarak devam etti sonra birden 12mb oldugunu farkettim ve ttneti aradım arıza kaydı olusturdum ve beklemeye basladım ama bir gün gecti bir değişiklik olmadı.bu sabah saat 11 de baglı oldugum türk telekom santralini aradım ve durumu anlattım onlarda tamam dediler ve ugrasmaya basladılar saat 11de internet bağlantım kesildi yapacağız dediler ugrasıyorz genel bir sorun var bu 16mb'ler için dediler.tamam dedim saat 8 9 oldu hala bir değişiklik yok.ben böyle durumlarda artık ttnet müsteri hizmetlerini aramıyorum direk santralle baglantı kurup sorunumu hallediyorum ve aradım santrali acan abi ( abi diyorum artık baya samimi olduk :) ) işte derdimi anlattım internet baglantısı yok adsl ısıgı yanıp sönmekte ve benim hızım 12 görünüyordu ben 16 istiyorum diye bir sorunum oldugunu söyledi oda tamam dedi ilgileceğini söyledi ve 5 10 dakika sonra arayacagım dedi.arayınca anlattıgı sey senin modemine 16 mb veremiyoruz kablolar bunu kaldırmıyor büyük ihtimal dedi yada dedi portlarını değiştirmemiz gerekiyor bzim burdan dedi ve birkac ceşit port oldugundan bahsetti hangisinden en iyi sinyal alınırsa ona bağladıklarını söyledi hatları.dedim bende benim evim size 100 metre mesafede ben bu hizmeti nasıl alamam.cevabıysa gayet normaldi 20 senelik kabloları kullanıyoruz 0.3cmlik yaglı kablolardan internete bağlanıyorsunuz fiberoptiğe geciş yapmıyorlar yapsalar bizde rahatlayacağız dedi calısan bana.sonrasında kablo destekleimyor dedi ve yarın gelip binadaki telefon kutusundan hız ölcümü yapacgız dedi tamam dedim ve aradan bir saat gecti aradı santralden abi senin hattın için en iyi portu buldum dedi ve modeme atanan hız 12mbtten 15999a cıktı yani 16mb'e.burda birazda akıllı davranıp müsteri hizmetleriyle ugrasmaktan cok sabah cıkıp santrale giderseniz daha verimli işlemler yaptırırsınız yüzyüze şimdi adamın ben cep telefonunuda aldım her hangi bir sorunda onu arayacagım yeterli iki tarafta anlayıslı davransın sorun elbette cözülüyor.Birde sunu söyledi calısan abi siz 16mblik tarifye gecmişseniz modeminiz bunu 16mb görmek zorunda yani 16mb vermek zorundayız size sartları sağlıyorsunuz cünkü eger 16 mb değilde 12 13 mb falan verirsek ilerde denetlemelerde bizim basımız yanar dedi.buda aklınızda bulunsun.


 

muratveb

Profesör
Onursal Üye
bi kac gündür benimde basımda bu sorun var fakat artık an itibariyle kurtulmus bulunmaktayım.yasadıklarımsa sunlar

cumartesi gecesi 8mbtten 16mb tarifesine gecişimi yaptım fakat öglen 12 ye 1 e kadar hızım 8mb olarak devam etti sonra birden 12mb oldugunu farkettim ve ttneti aradım arıza kaydı olusturdum ve beklemeye basladım ama bir gün gecti bir değişiklik olmadı.bu sabah saat 11 de baglı oldugum türk telekom santralini aradım ve durumu anlattım onlarda tamam dediler ve ugrasmaya basladılar saat 11de internet bağlantım kesildi yapacağız dediler ugrasıyorz genel bir sorun var bu 16mb'ler için dediler.tamam dedim saat 8 9 oldu hala bir değişiklik yok.ben böyle durumlarda artık ttnet müsteri hizmetlerini aramıyorum direk santralle baglantı kurup sorunumu hallediyorum ve aradım santrali acan abi ( abi diyorum artık baya samimi olduk :) ) işte derdimi anlattım internet baglantısı yok adsl ısıgı yanıp sönmekte ve benim hızım 12 görünüyordu ben 16 istiyorum diye bir sorunum oldugunu söyledi oda tamam dedi ilgileceğini söyledi ve 5 10 dakika sonra arayacagım dedi.arayınca anlattıgı sey senin modemine 16 mb veremiyoruz kablolar bunu kaldırmıyor büyük ihtimal dedi yada dedi portlarını değiştirmemiz gerekiyor bzim burdan dedi ve birkac ceşit port oldugundan bahsetti hangisinden en iyi sinyal alınırsa ona bağladıklarını söyledi hatları.dedim bende benim evim size 100 metre mesafede ben bu hizmeti nasıl alamam.cevabıysa gayet normaldi 20 senelik kabloları kullanıyoruz 0.3cmlik yaglı kablolardan internete bağlanıyorsunuz fiberoptiğe geciş yapmıyorlar yapsalar bizde rahatlayacağız dedi calısan bana.sonrasında kablo destekleimyor dedi ve yarın gelip binadaki telefon kutusundan hız ölcümü yapacgız dedi tamam dedim ve aradan bir saat gecti aradı santralden abi senin hattın için en iyi portu buldum dedi ve modeme atanan hız 12mbtten 15999a cıktı yani 16mb'e.burda birazda akıllı davranıp müsteri hizmetleriyle ugrasmaktan cok sabah cıkıp santrale giderseniz daha verimli işlemler yaptırırsınız yüzyüze şimdi adamın ben cep telefonunuda aldım her hangi bir sorunda onu arayacagım yeterli iki tarafta anlayıslı davransın sorun elbette cözülüyor.Birde sunu söyledi calısan abi siz 16mblik tarifye gecmişseniz modeminiz bunu 16mb görmek zorunda yani 16mb vermek zorundayız size sartları sağlıyorsunuz cünkü eger 16 mb değilde 12 13 mb falan verirsek ilerde denetlemelerde bizim basımız yanar dedi.buda aklınızda bulunsun.



Hocam aslında cok güzel acıklamışsınız. Bende iki gün önce bi arıza kaydı oluşturdum TTNET müşteri hizmetlerinden. Size geri dönecekler dedi eleman. Ama hala ne arayan nede soran var. Benim sorunumda gece yarısı yani 1'den sonra 8'mb interneti tam alıyorum. gündüz saat 2'den sonra filan netim 1 mb bile gelmiyor taaki yine gece 1'e kadar. Bu bağlı olduğumuz santralin telefon numarasını nerden öğrenebiliriz acaba bilgilendirmeniz mümkünmüdür.. Hayırlı geceler
 

mendocino

Rektör
kimi kime sikayet ediceksiniz ya komik olmayin. elinizde azda olsa secme sansi bile varken ttneti birakmiyorsunuz. gecin smile, biri, turknet vs farkli bi firmaya, bu gecisler cogaldıkca bakın ttnet nasıl adam olacak. essssek gibi.... ama birlik yok söversiniz sonra tıpıs tıpıs yine ttnet kullanırsınız eee ozman cekin kardesin ne diyim... diger firmalar cokmu iyi hayır maksat ttnete biseyleri göstermek. simdi yok kardesim öyle olurmu dediklerin söyle yanlıs böyle yanlıs diye cevap verenler olucaktır onlara zaten diyecek lafim yok tutturmuslar bi yol gidiyolar koyun olmuslar kim nereye cekerse.....
yaklasık 1 sene önce hattımı iptal edip smile'a gectim o günden beri ttnet tarafindan kac defa arandım haddi hesabi yok. hersey biyana daha önce beni adam yerine koymayan ttnet yetkililerinin telefonda yalvarir gibi konusmasi bile yeter bu zewk paha bicilemez...
 

gs_kadir

Profesör
smile berbat superonline trabzon da yok biri hakkında da hiç bi bilgim yok sonuç olarak yine ttnet in eline kalıyosun.zaten altyapı aynı ama çoğunun müşteri hizmetleri dandik...yani rakip çıkacaksa adam gibi çıkacak ttnet in karşısında durabilecek.aynı altyapıyı kullanmalarından dolayı onlar zaten ttnet e para ödüyor.değişen bi şey yok yani...
 

Son mesajlar

Üst