Sıfır Huawei D15 Serisi Işık Sızması ve Kötü Servis Deneyimim

Bu konuyu okuyanlar

raufbayraktutan

Öğrenci
Katılım
17 Eyl 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Hepsiburada" sitesi üzerinden "fixsmart" satıcısından Huawei D15 laptop satın aldım. Laptopu 06.09.2021 tarihinde teslim aldım. Aldıktan 10 dakika sonra laptopun ekranının sol altındaki menteşe kısmından ışık sızmasını fark ettim. Karanlıkta ve ekranda siyah bir şey açık olduğunda ekran parlıyordu. Gündüz bile görünen bu ışık sızıntısı geceleri daha fazla rahatsız ediyor. Işıkları kapatınca ekranda da siyah bir şey varsa ekranın dörtte biri sapsarı görünüyor. Aldığım yer ile iade için iletişime geçtim. Bana iade ve değişim için servise göndermemi söylediler. İade için aldığım yere göndersem de kutu açıldığı için iade almayacaklarını söylediler.

Bir gün sonra 07.09.2021 tarihinde sorunun fotoğraflarını çektim, ürünü de servise gönderdim. 10.09.2021 tarihinde "fixsmart" servisi bana dönüş yaptı. Servis bunun bir sorun olmadığını söyledi. Sorun gibi göründüğünü fakat sorun olmadığını kullanımımı etkilemeyeceğini söyledi. Laptopun ışığını kısarsam bu sorunu görmeyeceğim önerildi. Hem de göz sağlığıma iyi geleceği söylendi. Bende aynı laptoptan bir tane daha var, onda böyle bir sorun yok. Servise sorunun fotoğraflarını gönderdim ısrarım üzerine tekrar incelendi falan yine sorun bulunamadı denildi.

Fixsmart hiçbir şekilde sorunu kabul etmiyor. Ben değişim ve tamir bile teklif ettim yine "Bu olabilecek bir şey, sorun değil deniyor". Günlerce uğraştım ama servis laptopu bana geri gönderdi. Servise ne yazarsam yazayım ne dersem diyeyim sürekli " Huawei prosedürü uygulamıştır ve sorun bulunmamıştır deniyor". İstediğiniz her şeyi söyleyin. Son konuşmamda cümlem bitmeden müşteri hizmetleri sürekli " Huawei prosedürü uygulanmış ve sorun bulunmamıştır " deyip durdu ve sinirden telefonu kapattım. Ben bu laptopu zaten Huawei satıcısından aldım. Huawei'nin resmi servisinin yaptıkları ortada. Servis raporunu, sorunun fotoğraflarını ve mesajları ekliyorum. Yorum sizin.

Servis ürünü bana gönderdi. Daha kargo kamyonundan bile inmeden alıp tüketici hakemine verdim. 1 hafta sinirimi bozdular ve sorunum da çözülmedi. Elektronik şeyler sorun çıkabilir ama sizden parayı alana kadar destek veren bir firma. Bu durumda işiniz fazlasıyla şansa kalıyor.
 

Ekli dosyalar

  • IMG-20210906-WA0064.jpg
    IMG-20210906-WA0064.jpg
    55.5 KB · Görüntüleme: 31
  • IMG-20210906-WA0059.jpg
    IMG-20210906-WA0059.jpg
    82 KB · Görüntüleme: 30
  • IMG-20210906-WA0055.jpg
    IMG-20210906-WA0055.jpg
    90.5 KB · Görüntüleme: 27
  • dce8e5d9-db79-4871-9554-f5d1634f1a70.jpg
    dce8e5d9-db79-4871-9554-f5d1634f1a70.jpg
    55.5 KB · Görüntüleme: 30
  • c032efd76dd3428.jpg
    c032efd76dd3428.jpg
    64.9 KB · Görüntüleme: 28
  • a0ab23e31fccb29.jpg
    a0ab23e31fccb29.jpg
    81.7 KB · Görüntüleme: 27
  • IMG-20210916-WA0002.jpg
    IMG-20210916-WA0002.jpg
    27.3 KB · Görüntüleme: 27

Jarvisit

Statik IP
Yönetici
Admin
Katılım
20 May 2016
Mesajlar
1,424
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
2,184
Puanları
113
Hepsiburada" sitesi üzerinden "fixsmart" satıcısından Huawei D15 laptop satın aldım. Laptopu 06.09.2021 tarihinde teslim aldım. Aldıktan 10 dakika sonra laptopun ekranının sol altındaki menteşe kısmından ışık sızmasını fark ettim. Karanlıkta ve ekranda siyah bir şey açık olduğunda ekran parlıyordu. Gündüz bile görünen bu ışık sızıntısı geceleri daha fazla rahatsız ediyor. Işıkları kapatınca ekranda da siyah bir şey varsa ekranın dörtte biri sapsarı görünüyor. Aldığım yer ile iade için iletişime geçtim. Bana iade ve değişim için servise göndermemi söylediler. İade için aldığım yere göndersem de kutu açıldığı için iade almayacaklarını söylediler.

Bir gün sonra 07.09.2021 tarihinde sorunun fotoğraflarını çektim, ürünü de servise gönderdim. 10.09.2021 tarihinde "fixsmart" servisi bana dönüş yaptı. Servis bunun bir sorun olmadığını söyledi. Sorun gibi göründüğünü fakat sorun olmadığını kullanımımı etkilemeyeceğini söyledi. Laptopun ışığını kısarsam bu sorunu görmeyeceğim önerildi. Hem de göz sağlığıma iyi geleceği söylendi. Bende aynı laptoptan bir tane daha var, onda böyle bir sorun yok. Servise sorunun fotoğraflarını gönderdim ısrarım üzerine tekrar incelendi falan yine sorun bulunamadı denildi.

Fixsmart hiçbir şekilde sorunu kabul etmiyor. Ben değişim ve tamir bile teklif ettim yine "Bu olabilecek bir şey, sorun değil deniyor". Günlerce uğraştım ama servis laptopu bana geri gönderdi. Servise ne yazarsam yazayım ne dersem diyeyim sürekli " Huawei prosedürü uygulamıştır ve sorun bulunmamıştır deniyor". İstediğiniz her şeyi söyleyin. Son konuşmamda cümlem bitmeden müşteri hizmetleri sürekli " Huawei prosedürü uygulanmış ve sorun bulunmamıştır " deyip durdu ve sinirden telefonu kapattım. Ben bu laptopu zaten Huawei satıcısından aldım. Huawei'nin resmi servisinin yaptıkları ortada. Servis raporunu, sorunun fotoğraflarını ve mesajları ekliyorum. Yorum sizin.

Servis ürünü bana gönderdi. Daha kargo kamyonundan bile inmeden alıp tüketici hakemine verdim. 1 hafta sinirimi bozdular ve sorunum da çözülmedi. Elektronik şeyler sorun çıkabilir ama sizden parayı alana kadar destek veren bir firma. Bu durumda işiniz fazlasıyla şansa kalıyor.
Matebook D15'den bende aynı sorundan dolayı muzdarip oldum. Keşke ürünü sorun var diye değil de hiçbir gerekçe belirtmeden iade etseydin. 14 gün bu hakka sahipsin çünkü.

Eğer süren bitmediyse bunu kullan. Eğer bu mümkün değilse Huawei Canpark servis var İstanbul'da ora ile görüş. Benim aynı sorundan dolayı cihazım sıfırıyla değiştirildi. Sorarlarsa bu mesajı da gösterebilirsin dostum :)

Not:

Huawei D15'i çıkartmadan önce YouTube reklam videosunda artırılabilir depolama diye kabak gibi yazmasına rağmen, D15'deki boş 2.5 inç SSD/HDD bölümüne disk eklemek için resmi bir destek halen sunmuyor.

En son görüştüğümde orası için gerekli kablonun gelmediği söyleniyordu. Bu söylendiğinde cihazımın ilk yılı dolmamıştı, ben de bu yüzden cihazı sattım. Reklamda gösterilen şeylerin tüketiciye sunulmaması şahsen büyük bir eksi.

Gerçekten ne yapmaya çalışıyorlar anlayamıyorum.
 
Son düzenleme:

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
253
Reaksiyon puanı
119
Puanları
43
Üründe sorun yok diyorlarsa zaten iade etmenizde de bir sakınca yok demektir o halde ürünü bu haliyle. 14 gün cayma hakkınız mevcut. Kutunun açılması ile iade hakkı yok olmaz, servis raporu isterlerse zaten servis raporu vermişler. Dolayısı ile böyle bir hakları yok. İnatla iade almıyorlarsa hakem heyeti yolu açık, mutlaka iade alırsınız.
 

raufbayraktutan

Öğrenci
Katılım
17 Eyl 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Üründe sorun yok diyorlarsa zaten iade etmenizde de bir sakınca yok demektir o halde ürünü bu haliyle. 14 gün cayma hakkınız mevcut. Kutunun açılması ile iade hakkı yok olmaz, servis raporu isterlerse zaten servis raporu vermişler. Dolayısı ile böyle bir hakları yok. İnatla iade almıyorlarsa hakem heyeti yolu açık, mutlaka iade alırsınız.
İnatla iade almadılar. Kutusu açılan ürünler 2.el olduğu için cayma hakkınız kullanılmaz. İade alamayız dediler.
 

Cicero

Asistan
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
253
Reaksiyon puanı
119
Puanları
43
İnatla iade almadılar. Kutusu açılan ürünler 2.el olduğu için cayma hakkınız kullanılmaz. İade alamayız dediler.

Bunu haklarını bilmeyen müşterilere söyleyerek zaman kazanma peşindeler. 14 gün geçince de 14 gün geçmiş diyecekler :)
Laptop ürünlerinde kutu açılması iadeye mani değildir. Hakem heyetine müracaat edin.

Düzenleme: Zaten müracaat etmişsiniz son mesajınızdan anladığım kadarı ile.
 

raufbayraktutan

Öğrenci
Katılım
17 Eyl 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Matebook D15'den bende aynı sorundan dolayı muzdarip oldum. Keşke ürünü sorun var diye değil de hiçbir gerekçe belirtmeden iade etseydin. 14 gün bu hakka sahipsin çünkü.

Eğer süren bitmediyse bunu kullan. Eğer bu mümkün değilse Huawei Canpark servis var İstanbul'da ora ile görüş. Benim aynı sorundan dolayı cihazım sıfırıyla değiştirildi. Sorarlarsa bu mesajı da gösterebilirsin dostum :)

Not:

Huawei D15'i çıkartmadan önce YouTube reklam videosunda artırılabilir depolama diye kabak gibi yazmasına rağmen, D15'deki boş 2.5 inç SSD/HDD bölümüne disk eklemek için resmi bir destek halen sunmuyor.

En son görüştüğümde orası için gerekli kablonun gelmediği söyleniyordu. Bu söylendiğinde cihazımın ilk yılı dolmamıştı, ben de bu yüzden cihazı sattım. Reklamda gösterilen şeylerin tüketiciye sunulmaması şahsen büyük bir eksi.

Gerçekten ne yapmaya çalışıyorlar anlayamıyorum.
Ben iade için uğraştım. Kutu açıldığı için ürün 2.el ve 14 gün cayma hakkınız kutusu açılan ürünlerde kullanılamaz dediler. Hepsiburada da aynısını dedi, kutu açıldığı için cayma hakkınızı kullanamazsınız dediler. Saatlerce telefonda konuştum, 50 defa mail attım. En son tüketici hakemine verdim laptopu. O da para iadesi dedim ürünün fiyatı artacak şimdi. Keşke misli ile değişim isteseydim.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bunu haklarını bilmeyen müşterilere söyleyerek zaman kazanma peşindeler. 14 gün geçince de 14 gün geçmiş diyecekler :)
Laptop ürünlerinde kutu açılması iadeye mani değildir. Hakem heyetine müracaat edin.

Düzenleme: Zaten müracaat etmişsiniz son mesajınızdan anladığım kadarı ile.
Evet gerçekten başka çare bırakmadılar. Çok uğraştım sorun hallolsun diye. Servise tamir edin bile dedim.
 

raufbayraktutan

Öğrenci
Katılım
17 Eyl 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
25
Böyle bir şey yok ben kutusunu açtığım laptop'u hiçbir gerekçe olmadan iade etmiştim.
Ben tüketici hakemine verdim. Sonuçlarını da buraya yazacağım. Sonra tüketici hakemini nasıl kazandığımı da anlatırım.
 
Üst