ShiftDelete.net Discord sunucusunun saçma sistemi

Bu konuyu okuyanlar

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
Bu konum büyük ihtimal silinecek ama yine yazıyorum, sunucunun Discord yetkililerinin tavrı ve sistemi çok kötü. Sunucuda "cu" yazdığım için 6 saat susturuldum ve kurallarda böyle bir şey yazmıyordu. Yetkili itiraz etme hakkımı görmezden geliyor itiraz etmek istiyorum diyorum fakat edebilirsin fakat 6 saat sonra açılacak diyor resmen dalga geçmeye çalışıyor. Aynı yetkilinin kendisinin "cu" yazdığı bile gözüküyor. Bir tane yetkilide bana direkt iftira atarak konuşmaya çalışıyor ve bir tane yetkiliyi Discord'dan yasakladığımı iddia ediyor. Yetkili "cu" kelimesini komik bulmadığı için beni susturmuş fakat beni bunun komik bir şey dediğimi nereden çıkarttı ve neden insanların konuşma özgürlüğünü görmezden geliyor. Ve anlamadığım neden başkası cu yazınca bir şey uygulanmadıda ben yazınca mesajım siliniyor ve ya susturuluyorum? Sunucunun kullandığı sistemde 11-12 yaşında olan çocukların bulunduğu klasik discord roblox sunucusu sistemi. Belirli bir uyarıya ulaştığın zaman yasaklanıyorsun
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hatta beğenmiyorsan çık dedi sonrada mesajını sildi.
 

CoderxL

Profesör
Katılım
15 Kas 2010
Mesajlar
1,142
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,073
Puanları
113
Begenmıyor ve Hoslanmıyorsun Gırmezsın olur Bıter, Kımse sana zorla kal demıyor..
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
Begenmıyor ve Hoslanmıyorsun Gırmezsın olur Bıter, Kımse sana zorla kal demıyor..
Ben sunucudaki insanları falan sevdim fakat sunucunun sistemi yüzünden bir kaç tanıdığım insan susturuldu veya yasaklandı. Ben sistemi daha iyi yapabilirsiniz diyorum, önerilere kapalı bir sunucuysa zaten o sunucu belli bir aşamadan sonra batıcaktır
Mesaj otomatik birleştirildi:

Begenmıyor ve Hoslanmıyorsun Gırmezsın olur Bıter, Kımse sana zorla kal demıyor..
Ben sistemi eleştiriyorum ve eleştirmekte en doğal hakkımdır tabii görünüşe göre sunucudaki bazı yetkililer eleştiriye kapalı ve beğenmiyorsan çık diyorlar. Sonrada mesajını silmesi komik
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
Ben bahsettiğin sunucunun bir yetkilisi olarak , sen eğer kurallara uymazsan ve yapma dediğimiz halde dalga geçercesine " cu demeyin diye kurallarda yazmıyor" tarzı tabirler kullanırsan mute da alırsın warn da alırsın sunucu içerisinde yaptığın bir çok saçma davranış ve kural dışılığı tüm yetkili ekibimiz biliyor burada sen anca kendi kandırırsın.
Kuralları kendine göre ayarlayamamak yeniliklere kapalı bir sunucu olmak demek değil
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ben bahsettiğin sunucunun bir yetkilisi olarak , sen eğer kurallara uymazsan ve yapma dediğimiz halde dalga geçercesine " cu demeyin diye kurallarda yazmıyor" tarzı tabirler kullanırsan mute da alırsın warn da alırsın sunucu içerisinde yaptığın bir çok saçma davranış ve kural dışılığı tüm yetkili ekibimiz biliyor burada sen anca kendi kandırırsın.
Kuralları kendine göre ayarlayamamak yeniliklere kapalı bir sunucu olmak demek değil
ve kimse seni silah zoru ile tutmuyor
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
Ben bahsettiğin sunucunun bir yetkilisi olarak , sen eğer kurallara uymazsan ve yapma dediğimiz halde dalga geçercesine " cu demeyin diye kurallarda yazmıyor" tarzı tabirler kullanırsan mute da alırsın warn da alırsın sunucu içerisinde yaptığın bir çok saçma davranış ve kural dışılığı tüm yetkili ekibimiz biliyor burada sen anca kendi kandırırsın.
Kuralları kendine göre ayarlayamamak yeniliklere kapalı bir sunucu olmak demek değil
Mesaj otomatik birleştirildi:


ve kimse seni silah zoru ile tutmuyor
Birincisi olarak bu sebepten susturan yetkilinin kendisinin onu yazdığı gözüküyor. İkincisi olarak 9 cu yazmıştım ve bir tane üyede ayrıntıyı anlayanlar dedi ve bende cu dedim. Üçüncüsü olarak troll kelimesinin anlamını biliyor musunuz? Biliyorsanız anlamı nedir size göre?
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
Birincisi olarak bu sebepten susturan yetkilinin kendisinin onu yazdığı gözüküyor. İkincisi olarak 9 cu yazmıştım ve bir tane üyede ayrıntıyı anlayanlar dedi ve bende cu dedim. Üçüncüsü olarak troll kelimesinin anlamını biliyor musunuz? Biliyorsanız anlamı nedir size göre?
Yüksek ihtimal yaşın küçük o yüzden kardeşim diyeceğim ,
Kardeşim bu yazdıklarına bırak ben sen bile inanmadın bu 1
Bahsi geçen yetkiliyi senin daha sunucuda adın bile bilinmiyorken ve bu olay yaşanmadan önce uyarıldı bu 2 ki senin yetkili tarafına karışma veya bilme gibi bir şansın yok üst yetkililer kontrolü son derece iyi ilerletiyor bunu bilsen sana yeter
Cu yu ( bilgin yeter mi bilmiyorum ama ) Bakır elementi anlamında söylemediğini hepimiz biliyoruz bu da 3
1632841890048.png

ha kardeşim pardon sen yoksa cumartesi mi demeye çalıştın 😂
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
Yüksek ihtimal yaşın küçük o yüzden kardeşim diyeceğim ,
Kardeşim bu yazdıklarına bırak ben sen bile inanmadın bu 1
Bahsi geçen yetkiliyi senin daha sunucuda adın bile bilinmiyorken ve bu olay yaşanmadan önce uyarıldı bu 2 ki senin yetkili tarafına karışma veya bilme gibi bir şansın yok üst yetkililer kontrolü son derece iyi ilerletiyor bunu bilsen sana yeter
Cu yu ( bilgin yeter mi bilmiyorum ama ) Bakır elementi anlamında söylemediğini hepimiz biliyoruz bu da 3
Ekli dosyayı görüntüle 163702
ha kardeşim pardon sen yoksa cumartesi mi demeye çalıştın 😂
Bunu yapan tek ben değilim ve üstte yazdığıma tam yanıt vermedin
Not olarakta ben buna yanıt olarak demiştim Discord - A New Way to Chat with Friends & Communities
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
Bunu yapan tek ben değilim ve üstte yazdığıma tam yanıt vermedin
Not olarakta ben buna yanıt olarak demiştim Discord - A New Way to Chat with Friends & Communities
" Cu " kelimesini ilk kullanışta mute almadın öncesinde kullandığın mesajlarda yetkililerimiz tarafından ya sözlü uyarıldın yada anlayabilme kapasiten olduğunu ve belirli bi seviyenin üstünde insanların chatte olduğunu düşünerek genel olarak yaptığımız şeyi sana da uygulayıp " peki " tarzı kelimelerle yaptığının komik ve doğru olmadığını belirttik chatte ki eski olan herkes bilir ki üyelerimize ilk başta nezaketle yaklaşıyoruz fakat sen bunları anlayamadığın ve sözlü uyarıya rağmen bile " olsun cu " tarzı cümleler kurduğun için haklı yere mute aldın açıklanmasına rağmen hala neyin itirazı bu
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
" Cu " kelimesini ilk kullanışta mute almadın öncesinde kullandığın mesajlarda yetkililerimiz tarafından ya sözlü uyarıldın yada anlayabilme kapasiten olduğunu ve belirli bi seviyenin üstünde insanların chatte olduğunu düşünerek genel olarak yaptığımız şeyi sana da uygulayıp " peki " tarzı kelimelerle yaptığının komik ve doğru olmadığını belirttik chatte ki eski olan herkes bilir ki üyelerimize ilk başta nezaketle yaklaşıyoruz fakat sen bunları anlayamadığın ve sözlü uyarıya rağmen bile " olsun cu " tarzı cümleler kurduğun için haklı yere mute aldın açıklanmasına rağmen hala neyin itirazı bu
CU kelimesini ilk kullandığımda uyarılmadım sözlü veya botla. İkincisi olarak kelime hazneniz geniş değil sanırım peki kelimesinin anlamını bilmiyorsunuz. "Beğenmiyorsan çık" demek çok nezaketli bir davranış
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
1632843318594.png

1632843328650.png


allah allah hiçte uyarılmamışsın bunlar şiir doğru diyorsun.

Benim kelime ve anlam bilgimi sınamaya kalkarsan çok yüksek ihtimal altından kalkamazsın ve sen bizi dinlemiyorsan sana gösterilen töleransı hiçe sayıyorsan yetkililerinde insan olduğunu düşünürsek ve sabırları olduğunu bildiğimizden en sonunda "Beğenmiyorsan çık" tarzı bi cümle normal bir cümle ve evet beğenmiyorsan ve çözüm odaklı olmuyorsan kimse seni zorla tutmuyor
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
Ekli dosyayı görüntüle 163704
Ekli dosyayı görüntüle 163705

allah allah hiçte uyarılmamışsın bunlar şiir doğru diyorsun.

Benim kelime ve anlam bilgimi sınamaya kalkarsan çok yüksek ihtimal altından kalkamazsın ve sen bizi dinlemiyorsan sana gösterilen töleransı hiçe sayıyorsan yetkililerinde insan olduğunu düşünürsek ve sabırları olduğunu bildiğimizden en sonunda "Beğenmiyorsan çık" tarzı bi cümle normal bir cümle ve evet beğenmiyorsan ve çözüm odaklı olmuyorsan kimse seni zorla tutmuyor
İlk dedin? Bunlar 5-6'cı defa kullanımım. Sunucuyu eleştiren herkese beğenmıyorsan çık mı diyorsunuz? Ahahahaha. Not olarak arkadaşa sadece 5-6 mesaj yazdım ve sonunda beğenmiyorsan çık dedi. Sabırları çok limitliymiş. Not olarak kendini üstün olarak görmeyi çok seviyorsun haha
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
İlk dedin? Bunlar 5-6'cı defa kullanımım. Sunucuyu eleştiren herkese beğenmıyorsan çık mı diyorsunuz? Ahahahaha. Not olarak arkadaşa sadece 5-6 mesaj yazdım ve sonunda beğenmiyorsan çık dedi. Sabırları çok limitliymiş. Not olarak kendini üstün olarak görmeyi çok seviyorsun haha
Dayı oğlu sen kafayı ciddi manada bir topla kural dışı hareket yapıyorsun ve 5-6. dedim diye azımsıyorsun bunun üstüne sana tolerans gösteriyoruz bide bunun üstüne sen gelip burada konuşuyorsun aşağılama ve dalga geçmeye çalışmışsın cidden üzüldüm sana halbuki " haklısınız kusura bakmayın " demek bu kadar zor olmamalı
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
Dayı oğlu sen kafayı ciddi manada bir topla kural dışı hareket yapıyorsun ve 5-6. dedim diye azımsıyorsun bunun üstüne sana tolerans gösteriyoruz bide bunun üstüne sen gelip burada konuşuyorsun aşağılama ve dalga geçmeye çalışmışsın cidden üzüldüm sana halbuki " haklısınız kusura bakmayın " demek bu kadar zor olmamalı
Aşağılamaya ve dalga geçmeye çalışmışsın? Bunu kanıtlar mısın? Bunları yapan sensin ben değil.

"Benim kelime ve anlam bilgimi sınamaya kalkarsan çok yüksek ihtimal altından kalkamazsın"
"Cu yu ( bilgin yeter mi bilmiyorum ama )"

Bunları diyen sensin ben değil
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ve yetkiliniz R atar gibi bazı mesajlarınıda silmiş özelden :).
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
Aşağılamaya ve dalga geçmeye çalışmışsın? Bunu kanıtlar mısın? Bunları yapan sensin ben değil.

"Benim kelime ve anlam bilgimi sınamaya kalkarsan çok yüksek ihtimal altından kalkamazsın"
"Cu yu ( bilgin yeter mi bilmiyorum ama )"

Bunları diyen sensin ben değil
Mesaj otomatik birleştirildi:

Ve yetkiliniz R atar gibi bazı mesajlarınıda silmiş özelden :).
1632844659129.png

kendisini çağırabilirim silse de silmese de yazdığını kabul ediyor :)

1632844717841.png

1. cümle için ; bazı bilgilerimi sınmaya kalkmışsın karşılık olarak söyledim
2. cümle yaşının küçük olduğunu düşünerek o yüzden de bilemeyeceğini tahmin ettim


1632844799887.png

sen değil misin hmm iyimiş
1632844825247.png


allah allah bunlar ne acaba 😋
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
Ekli dosyayı görüntüle 163706
kendisini çağırabilirim silse de silmese de yazdığını kabul ediyor :)

Ekli dosyayı görüntüle 163707
1. cümle için ; bazı bilgilerimi sınmaya kalkmışsın karşılık olarak söyledim
2. cümle yaşının küçük olduğunu düşünerek o yüzden de bilemeyeceğini tahmin ettim


Ekli dosyayı görüntüle 163708
sen değil misin hmm iyimiş
Ekli dosyayı görüntüle 163709

allah allah bunlar ne acaba 😋
Ahahaha kelimesi aşağılamak mı? Veya haha kelimesi aşağılamak mı? İkincisi olarak yaşımın küçük olduğunu nereden biliyorsun? 13 yaş üstü herkes zaten kimyadaki elementleri bilir.
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
Ahahaha kelimesi aşağılamak mı? Veya haha kelimesi aşağılamak mı? İkincisi olarak yaşımın küçük olduğunu nereden biliyorsun? 13 yaş üstü herkes zaten kimyadaki elementleri bilir.
Kime neyi anlatıyorum... madem benimle anlaşamıyorsun bak muhatap olacağın kişiyi atıyorum
1632845209307.png

Admini olur kendisi discordumuzun :)
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
Dediklerin susturulmamla alakalı ve kendimi haklı görüyorum bu konuda. Sunucunun sistemi hakkında sadece bir kaç kelime söyledin (ve ya söylemedin)
Paşam söyle madde madde yaz hepsini cevaplayacağım söz bak kıyağım olsun sana özel bilgi olmadığı sürece hepsi cevaplanacak
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
Paşam söyle madde madde yaz hepsini cevaplayacağım söz bak kıyağım olsun sana özel bilgi olmadığı sürece hepsi cevaplanacak
Yaşımın küçük olduğunu neden düşünüyorsun?
Sunucunun sistemi neden bu kadar basit?
Yetkililer neden kendini dokunulmaz gibi görüyor? (Demek istediğim, yetkili bizle tavırla konuşuyor fakat biz ona aynı şekilde yaklaştığımızda yetkiliyle böyle tavırla konuşamazsın bla bla...)
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
Yaşımın küçük olduğunu neden düşünüyorsun?
Sunucunun sistemi neden bu kadar basit?
Yetkililer neden kendini dokunulmaz gibi görüyor? (Demek istediğim, yetkili bizle tavırla konuşuyor fakat biz ona aynı şekilde yaklaştığımızda yetkiliyle böyle tavırla konuşamazsın bla bla...)
1) Kullandığın kelimeler ve davranışların - sanal alem için - böyle gösteriyor
2 ) sunucunun sistemi basit değil
kurallar var uymayan sözlü uyarılır dinlemeyen cezanlandırılır onun dışında kanallarda sohbet etkinlik vs. olması gereken bu zaten çoğu zaman kurallarda esneklik tanıyoruz
3 ) yetkililerimiz kendini dokunulmaz gibi görmüyor bir çok kez ben eleştirildim başkası eleştirildi eleştiriyi kabul etmeyen insanı zaten ekibimizde olmasını sorgularız çoğu sunuculara nazaran yetkililerimiz üyelerle gayet samimi ve ilgili fakat her yetkili ekibinin kendine göre bi sertliği olmalı ama biz bunu en aza indirgemeye çalışıyoruz ki üyeler çekinme ve korkutma gibi bir şey olmasın yine de sen veya başkası sert olduğumuzu düşünüyorsa tekrardan kendimizi gözden geçiririz sorun yok bunda. Kural dışılık yapıldığı zaman uyarı amaçlı sert konuşma olması gerek yoksa ciddiye nasıl alınacak yetkiliye bu tavırla konuşamazsınız gibi bir şey yok sadece sunucuda samimi olduğun bir kişiye kullandığın tabirle yetkiliye hitap edersen garipseyebilir bu bir kişisel tercihtir herkese saygı gösterdiğimiz gibi üyelerinde bize saygı göstermesini bekleriz unutmamalıyız ki herkesi sevmek zorunda değiliz ama saygı duymak zorundayız
 

godtengri

Öğrenci
Katılım
23 Ağu 2021
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
7
Puanları
3
Yaş
21
1) Kullandığın kelimeler ve davranışların - sanal alem için - böyle gösteriyor
2 ) sunucunun sistemi basit değil
kurallar var uymayan sözlü uyarılır dinlemeyen cezanlandırılır onun dışında kanallarda sohbet etkinlik vs. olması gereken bu zaten çoğu zaman kurallarda esneklik tanıyoruz
3 ) yetkililerimiz kendini dokunulmaz gibi görmüyor bir çok kez ben eleştirildim başkası eleştirildi eleştiriyi kabul etmeyen insanı zaten ekibimizde olmasını sorgularız çoğu sunuculara nazaran yetkililerimiz üyelerle gayet samimi ve ilgili fakat her yetkili ekibinin kendine göre bi sertliği olmalı ama biz bunu en aza indirgemeye çalışıyoruz ki üyeler çekinme ve korkutma gibi bir şey olmasın yine de sen veya başkası sert olduğumuzu düşünüyorsa tekrardan kendimizi gözden geçiririz sorun yok bunda. Kural dışılık yapıldığı zaman uyarı amaçlı sert konuşma olması gerek yoksa ciddiye nasıl alınacak yetkiliye bu tavırla konuşamazsınız gibi bir şey yok sadece sunucuda samimi olduğun bir kişiye kullandığın tabirle yetkiliye hitap edersen garipseyebilir bu bir kişisel tercihtir herkese saygı gösterdiğimiz gibi üyelerinde bize saygı göstermesini bekleriz unutmamalıyız ki herkesi sevmek zorunda değiliz ama saygı duymak zorundayız
Sunucunun sisteminin berbat olduğunu adminin kendisi söylemişti. İkincisi olarak "cu" kelimesinin komik olduğunu iddia etmedim. Bu bir "shitpost".
 

`TheGhost

Profesör
Katılım
19 May 2018
Mesajlar
1,350
Reaksiyon puanı
1,132
Puanları
113
Sunucunun sisteminin berbat olduğunu adminin kendisi söylemişti. İkincisi olarak "cu" kelimesinin komik olduğunu iddia etmedim. Bu bir "shitpost".
Kardeş sen gel discorda burada sürekli up alıyor gereksiz kirlilik yapıyor
tüm üyelerle konuşalım bakalım herkes görsün kim haklı haksız
 
Üst