Sesli Yanıt Sistemi Otomatik Aktifleştirilmesi

KoNFiCuS

Öğrenci
Katılım
21 Şubat 2010
Mesajlar
29
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,


Hizmetim için 17.08 de iptal başvurusu yapmış bulunmaktayım. Aldığım bilgiye istinaden birkaç gün içerisinde telefonumun aranacağını ve sonrasında aboneliğimin kapanacağı söylendi. 31.08 de yurtdışına çıkacağımdan artık hizmeti kullanmayacağım. Yeni fatura dönemi gelmeden aboneliğimi sonlandırdım. Bugün 22.08 hala aranmadığım için 444lü numarayı aradım. Sistem hizmet numaramı sorduğunda girdim sonrasında sistem aboneliğimin aktifleştirildiğini ve faturanın devreye girdiğini söyledi. Call centerdaki arkadaşlar hattımın aktif gördüklerini söylemektedirler ve beni iptal bölümüne aktardılar orada xx sicil numaralı elif hanım ve xx sicil numaralı gülbeyaz hanım hattımın aktif olmadığını, faturalandırma olmayacağını ilettiler. Call centerdaki arkdaşların da ısrarla aktif olduğunu söylediklerini ilettiğimde sistemsel bir hata olmuştur, öyle görmüşlerdir demekteler.
Şimdi benim hattım kapalı, eylül fatura dönemine girecek midir?
Sizin başınıza benzer birşey geldi mi?
Ne yapabilirim?
 
Üst