Yardım Servise gitmiş ürünü geri almalı mıyım?

Puppa

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2022
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Arkadaşlar ben geçen hafta huawei d15 laptop satın aldım. Laptopun fan sesi ilk andan itibaren asla susmuyordu, şarjda ise çok yüksek sesliydi ve ısınıyordu.

Bu yüzden teknik servise götürdüm ve 4 gün sonra, yani bugün, bana cihazda herhangi bir sorun olmadığını söylediler.

Şimdi cihazi gidip geri mi alsam, değişim mi talep etsem yoksa iade mi etsem çok arada kaldım. Ne düşünüyorsunuz? Cihaz şarja takılı değilken fan sesi çok rahatsız edici değil ama bilemiyorum.
 

Emirhan Sonmez

Doçent
Katılım
3 Ağustos 2022
Mesajlar
963
Reaksiyon puanı
411
Puanları
63
Arkadaşlar ben geçen hafta huawei d15 laptop satın aldım. Laptopun fan sesi ilk andan itibaren asla susmuyordu, şarjda ise çok yüksek sesliydi ve ısınıyordu.

Bu yüzden teknik servise götürdüm ve 4 gün sonra, yani bugün, bana cihazda herhangi bir sorun olmadığını söylediler.

Şimdi cihazi gidip geri mi alsam, değişim mi talep etsem yoksa iade mi etsem çok arada kaldım. Ne düşünüyorsunuz? Cihaz şarja takılı değilken fan sesi çok rahatsız edici değil ama bilemiyorum.
iade talep et bence ama pcden sorumluysan degişim talep et
 

MG4446

Müdavim
Müdavim
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,964
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,257
Puanları
358
Yaş
22
Arkadaşlar ben geçen hafta huawei d15 laptop satın aldım. Laptopun fan sesi ilk andan itibaren asla susmuyordu, şarjda ise çok yüksek sesliydi ve ısınıyordu.

Bu yüzden teknik servise götürdüm ve 4 gün sonra, yani bugün, bana cihazda herhangi bir sorun olmadığını söylediler.

Şimdi cihazi gidip geri mi alsam, değişim mi talep etsem yoksa iade mi etsem çok arada kaldım. Ne düşünüyorsunuz? Cihaz şarja takılı değilken fan sesi çok rahatsız edici değil ama bilemiyorum.
Servislerin hiçbirine güvenmiyorum. İade talep et. Olmazsa değişim
 

Puppa

Öğrenci
Katılım
6 Ağustos 2022
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
22
Servislerin hiçbirine güvenmiyorum. İade talep et. Olmazsa değişim
Servislere güvenmiyorum derken sizce sorun yok derken yalan mı söylüyorlar yoksa laptopla ilgilenirken herhangi bir zarar vermiş olabilirler anlamında mı?
Mesaj otomatik birleştirildi:

iade talep et bence ama pcden sorumluysan degişim talep et
İade talep edersem ne alacağım onu da bilmiyorum açıkçası. Fan olayı dışında bu laptop her istegime uyuyordu :(
 

MG4446

Müdavim
Müdavim
Katılım
18 Nisan 2020
Mesajlar
1,964
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,257
Puanları
358
Yaş
22
Servislere güvenmiyorum derken sizce sorun yok derken yalan mı söylüyorlar yoksa laptopla ilgilenirken herhangi bir zarar vermiş olabilirler anlamında mı?
Mesaj otomatik birleştirildi:


İade talep edersem ne alacağım onu da bilmiyorum açıkçası. Fan olayı dışında bu laptop her istegime uyuyordu :(
Zarar vermiş olabilir. Dediğim gibi ne yapacakları belli olmaz güvenmiyorum ben
 
Üst