SDN reklam kanalı olmaktan çıkmalı artık

Bu konuyu okuyanlar

TeknoLocks

Asistan
Cezalı
Katılım
7 May 2020
Mesajlar
380
Reaksiyon puanı
332
Puanları
63
Yaş
18
3 yıldır hem rakip kırmızı logolu kanalı hem sdnyi takip ediyorum eve gelince acaba hangi videoları var diye açıp bakarım ve izlerim son dönemlerde her ikisinde de (galiba reklam verenlerle ilişkiyi iyi tutmak için) çoğunlukla güzel özellikleri veriliyor kötü özellikler videonun 1/50 sini bile kapsamıyor hem tüketici hem de izleyici olarak sdn deki eski samimiyeti istiyorum sonuçta reklam veren takipçi için geliyor ve bu bir takipçi olarak büyük kanallardan uzaklaştırıyor görece küçük kanalları izlemeye başlıyorum acaba bir tek ben mi böyle düşünüyorum .
 

Pain_

Doçent
Katılım
1 Nis 2021
Mesajlar
530
Reaksiyon puanı
654
Puanları
93
Yaş
23
Hmm yapacak birşey yok bu zamanda tüm kanallar böyle küçük kanallar büyüyor ve dediğiniz gibi oluyor
 

Çay Perisi

Profesör
Katılım
7 Eki 2020
Mesajlar
1,187
Reaksiyon puanı
938
Puanları
113
Yaş
79
YT incelemeleri en objektif kanalda bile tam anlamıyla objektif olmaz, sonuçta ürünleri sana marka gönderiyor. Sen şimdi sana incelemen için sürekli ürün gönderen markanın laptopuna "Bunun soğutması çöp, kasa teneke gibi" der misin?

En iyisi forumlardaki incelemelere bakmak.
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Ara 2018
Mesajlar
6,806
Reaksiyon puanı
9,658
Puanları
113
Türkiye'deki çoğu kanalda bu var sadece SDN değil maalesef. Bir tek yabancı (çoğunlukla ABD) kanallarda iyi ve kötü yanlardan bahsediliyor. Ülkemizde de bir bilemedin iki kanal böyle ama onlarda da objektif olduğu için büyüyemiyor haliyle.
 

TeknoLocks

Asistan
Cezalı
Katılım
7 May 2020
Mesajlar
380
Reaksiyon puanı
332
Puanları
63
Yaş
18
YT incelemeleri en objektif kanalda bile tam anlamıyla objektif olmaz, sonuçta ürünleri sana marka gönderiyor. Sen şimdi sana incelemen için ürün gönderen markanın laptopuna "Bunun soğutması çöp, kasa teneke gibi" der misin?

En iyisi forumlardaki incelemelere bakmak.
birçok kanal demiyor ama demesi lazım bence çünkü marka o kanala takipçisi var diye gönderiyor o kanal o markayı övüyor diye değil ki sponsorlu videolara karşı değilim bazı videolar sponsorlu olsun para kazanmalarına lafım yok ancak yakındığım şey tüm videoların sponsorlu ürün tanıtımına dönmesi ,gerekirse o ürünü kendi cebinden almalı yada hiç incelememeli (markaların pr yapan insanlarını da anlamak mümkün değil ürünlerini kötüleyenlere ürün yollamıyorlarsa e madem övdüreceksin sponsorluk ver sponsorlu olduğunu bilelim ,ben bir ürün 10/10 diyince o ürünü almıyorum negatif tüm özellikleri pozitif tüm özelliklerini kıyaslayıp ona göre satın alıyorum)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Türkiye'deki çoğu kanalda bu var sadece SDN değil maalesef. Bir tek yabancı (çoğunlukla ABD) kanallarda iyi ve kötü yanlardan bahsediliyor. Ülkemizde de bir bilemedin iki kanal böyle ama onlarda da objektif olduğu için büyüyemiyor haliyle.
bunu düzeltmek için büyük kanalların bir çaba sarfetmesi gerekmiyor mu sizce sadece SDN değil diğer kanallar da..
 

Melker

Öğrenci
Katılım
6 Nis 2021
Mesajlar
79
Reaksiyon puanı
131
Puanları
33
Yaş
16
İnceleme vs. olan tüm videolarda bu böyledir. Değişmesi de zor. Hele ki SDN gibi büyük kanallar için çok zor.
 

xKemalC

Doçent
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
793
Reaksiyon puanı
627
Puanları
93
Sponsorluk maalesef lazım. Bu ürünler ya da çalışanlar için belli bir bütçe lazım. Bunları da Sponsorluk gibi şeylerden kazanıyorlar.
 

TeknoLocks

Asistan
Cezalı
Katılım
7 May 2020
Mesajlar
380
Reaksiyon puanı
332
Puanları
63
Yaş
18
Sponsorluk maalesef lazım. Bu ürünler ya da çalışanlar için belli bir bütçe lazım. Bunları da Sponsorluk gibi şeylerden kazanıyorlar.
yukarıda yazmıştım ama bi daha yazayım , benim sponsorlu videolarda sıkıntım yok elbette para kazansın ancak tüm içeriklerin sponsorlu gibi olması hoş değil
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Ara 2018
Mesajlar
6,806
Reaksiyon puanı
9,658
Puanları
113
bunu düzeltmek için büyük kanalların bir çaba sarfetmesi gerekmiyor mu sizce sadece SDN değil diğer kanallar da..
Herkes kazandığı paraya bakıyor açıkçası. Ürün övülmezse markalar ne ürün yollar ne de tanıtımlara çağırılır. Bu da kimsenin işine gelmez :)
 
Üst