Sayın TTNET saf değiliz.

ersamet55

Öğrenci
Katılım
25 Mayıs 2012
Mesajlar
18
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Şimdi sizlere en son BTK yada kadar giden TTNETyazışmalarımı ekleyeceğim gerisine siz karar verin

6652 - Bir ay içerisinde deki bağlantı kopukluğu (14/08/2012 11:57:51)

110.jpg

Temmuz ayı içerisinde yaklaşık 10 dan fazla arıza kaydım oluşturulmuş yada güncellenmiştir. konuyla ilgili olarak şikayer kayıtlarımda bulunmaktadır.

Sorunum haziran, temmuz ve ağustos aylarında sürmüş ağustos ayının ilk haftası eve gelen ekibin hat kontrolünden sonra kesilmiştir.kesilmiştir.

temmuz ayından özellikle 15 gün boyunca iş dönüşü her akşam bağlantımın kopuk olması ve online olamamam beni mağdur etmiştir.

Ben IT uzmanı ve Web Geliştiricisiyim bu konuda iş olarak kayıt altna alamayacağım maddi manevi zarar uğradım konuyla ilgili bir ayıp varsa tarafımdan özür dilenmesini ve temmuz ayı faturamın ödemesini geri talep ediyorum.

İlgili Abone, Hizmet veya Telefon Numarası :
************[TABLE="class: table table-bordered table-striped, width: 100%"]
[TR]
[TH]Gönderen[/TH]
[TH]Cevap[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #F9F9F9, align: center"]
110.jpg
[/TD]
[TD="bgcolor: #F9F9F9"]Sayın Samet ERSOY,

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

********** numaralı ‘’ ************* ‘’ adına kayıtlı sabit telefon hizmeti üzerinden yararlandığınız ************ numaralı ADSL aboneliğinize ait şikayetinize istinaden internet hizmetinden yararlandığınız adreste teknik ekiplerimizce yapılan ölçüm ve kontroller neticesinde; Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait saha dolabı ve bina içi ankastre kutusuna kadar olan kısımda ADSL hizmetinin taahhüt edilen sınırlar içerisinde sorunsuz olarak verilebildiği, yaşamış olduğunuz bağlantı sorununun bina içi ankastre ile ikamet ettiğiniz daire arasındaki dağıtım şebekesinden kaynaklandığı tespit edilerek konuyla ilgili tarafınıza gerekli bilgilendirmenin 16.08.2012 tarihinde yapıldığı anlaşılmıştır.

Bilindiği üzere ADSL hizmetinin tesis ve tesis sonrası servis verilmesiyle ilgili hususlar müşterilerimizin imzaladığı “TTNET Abonelik Sözleşmesi”nin 5.35 maddesinde açıkça ifade edilmiştir.

Sözleşmenin 5.35. maddesinde;
“.....TTNET, sadece bina ankastresine kadar olan hat arızaları konusunda servis verecek olup, bina içerisindeki bağlantı(lar), modem ve KİŞİSEL BİLGİSAYAR ayarlarından sorumlu değildir.” denilerek şikayetinize konu olan hususlara açıklık getirilmiştir.

Bilgilerinize arz ederiz.

Saygılarımızla,
22/08/2012 16:37:53[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

7362 - 6652 Numaralı şikayet yazısına verilen cevaba yönelik, (23/08/2012 09:20:48)

110.jpg

Şikayetimin bina içindeki ankastreden kaynaklandığını bile bir ay sonra söylemeniz çok abest bir durum olmuştur.

Madem böyle bir tespit yapıla biliyordu neden 1 ay sürdü yada madem böyle bir tespit yapıldı kontrole gelen ekibiniz bana bu yönde bir bilgi vermedi.
Kontrole gelen ekibinizin söylediği hiç bir sıkıntının olmadığı değerlerin normal gözüktüğüdür.
Yapılmış olunan tespit ve arızanın giderilmesi için yapılan onarımı yazıma istinaden vereceğiniz cevap içerisinde tarafıma detaylı bilgi vermenizi rica ediyorum, çünkü bina içerisindeki tesisatta herhangi bir çalışma bizim yada site yönetimimiz tarafından yapılamıştır.
"TTNET, sadece bina ankastresine kadar olan hat arızaları konusunda servis verecek olup, bina içerisindeki bağlantı(lar), modem ve KİŞİSEL BİLGİSAYAR ayarlarından sorumlu değildir."
Bu maddenizi bilmekteyim zaten böyle bir hizmet TTNET A.Ş. den beklememekteyim
Ancak husus şudur.
Sorunun sizden kaynaklanmadığı, karşı taraflı bir surun olduğu tespiti bile iki ay sonra yapılıyor ki bu tespitte tarafımca doğru değildir. 6652 nolu yazıma vermiş oldunuz cevapta tarafıma 16.08.2012 tarihinde sorunun bana bildirildiğini belirtmişsiniz ancak o tarihte beni arayan personeliniz BTK kuruluna yazdınız şikayetten dolayı arıyorum dedi ve siz bu 6652 nolu 14.08.2012 tarihinde yazılan yazının cevabına "bilgilendirmenin 16.08.2012 tarihinde yapıldığı anlaşılmıştır. " gibi bir ibare kullanıyorsunuz. Vatandaş yada tüketici gözünüzde her neysek konuya bizim gözümüzden bakınız

İlgili Abone, Hizmet veya Telefon Numarası :
***********[TABLE="class: table table-bordered table-striped, width: 100%"]
[TR]
[TH]Gönderen[/TH]
[TH]Cevap[/TH]
[/TR]
[TR]
[TD="bgcolor: #F9F9F9, align: center"]
110.jpg
[/TD]
[TD="bgcolor: #F9F9F9"]Sayın Samet ERSOY,

Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu üzerinden şirketimize iletmiş olduğunuz şikayetiniz hakkında gerekli inceleme ve çalışmalar titizlikle yapılarak tamamlanmıştır.

********* numaralı ‘’ ******** ‘’ adına kayıtlı sabit telefon hizmeti üzerinden yararlandığınız ************* numaralı ADSL aboneliğinize ait şikayetinize istinaden internet hizmetinden yararlandığınız adreste teknik ekiplerimizce yapılan ölçüm ve kontroller neticesinde; Türk Telekomünikasyon A.Ş.’ye ait saha dolabı ve bina içi ankastre kutusuna kadar olan kısımda ADSL hizmetinin taahhüt edilen sınırlar içerisinde sorunsuz olarak verilebildiği, yaşamış olduğunuz bağlantı sorununun bina içi ankastre ile ikamet ettiğiniz daire arasındaki dağıtım şebekesinden kaynaklandığı tespit edilerek konuyla ilgili tarafınıza gerekli bilgilendirmenin 16.08.2012 tarihinde yapıldığı anlaşılmıştır.

Bilindiği üzere ADSL hizmetinin tesis ve tesis sonrası servis verilmesiyle ilgili hususlar müşterilerimizin imzaladığı “TTNET Abonelik Sözleşmesi”nin 5.35 maddesinde açıkça ifade edilmiştir.

Sözleşmenin 5.35. maddesinde;
“.....TTNET, sadece bina ankastresine kadar olan hat arızaları konusunda servis verecek olup, bina içerisindeki bağlantı(lar), modem ve KİŞİSEL BİLGİSAYAR ayarlarından sorumlu değildir.” denilerek şikayetinize konu olan hususlara açıklık getirilmiştir.

Bilgilerinize arz ederiz.

Saygılarımızla.
27/08/2012 09:35:47[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Buda yeni yazdığım yazı ve cevap beklediğim yazı,

7738 - 7362 - 6652 Sayılar yazılara gönderilen cevaplar hk, (27/08/2012 10:11:49)


110.jpg

Sayın BTK Şikayetlerime verilen cevapların tarafınızca değerlendirilmesi ve gelen cevaplara binaen gereğinin onayını tarafınızdan arz etmekteyim.
Konuyu ve şikayeti TTNET A.Ş. tarafına sizin aracılığınız ile gönderdim alay edercesine lakağit bir şekilde aynı cevabı tekrar tekrar göndermişler.

İlgili Abone, Hizmet veya Telefon Numarası :
*************


Arkadaşlar konuyla ilgili görüşlerinizi bekliyorum.
 

Turab Garip

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
30 Mayıs 2007
Mesajlar
6,892
Reaksiyon puanı
176
Puanları
1,243
Son günlerde Türkiye'nin her yerinden bu şikayetler gelmeye başladı. İşimiz gereği biz her gün mutlaka çeşitli yerlerden gelen insanlardan bunları dinliyoruz ve bizim kendi bağlantımız da tamamen aynı halde.

Muhtemelen Telekom'dan iyi yağ çıkaran sahipleri yakında tası tarağı toplayıp bir vurgunla kaçacaklar gibi duruyor. Yakın zamanda Telekom ve iştirakleri büyük ihtimalle satışa çıkacaktır. O yüzden hiçbir şekilde para harcamıyorlar, sadece para çekiyorlar. Hiçbir yatırım, hiçbir iyileştirme, hiçbir düzeltme yok.
 
Üst