Sanal Santral hakkında bilgi

swepeer

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2020
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
45
Sanal santral konusunda bilgisahibi olan arkadaslardan yorum rica ediyorum.
sistem cok rahat ve kullanışlı dükkan açık olmasa bile çağrı kaçmıyor cebe yönleniyor raporlaması mevcut benim 3 adet sabit hattım vardı hepsini tek faturada birleştirdim daha uygun ve kullanışlı tavsiye ederim
 

necdetkt

Öğrenci
Katılım
20 Mart 2020
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
47
Muzaffer bey merhaba,
Sanal Santral aslında santralin datacenter üzerinden çalıştırılan hali olarak düşünün. Bu sistem için sabit hatlarınızın VoIP'e dönüştürülmesi gerekiyor. SIP denilen bir protokol üzerinden Sabit hatlarınız datacenterda çalışan santral sistemi ile haberleşir. Ofislerinize kuracağınız IP telefon veya mevcut telefonlarınızı IP'ye çevirecek voip gatewaylerde Santral sistemiyle yine SIP protokolü üzerinden haberleşerek çalışır. Dışarıdan sizi biri aradığında datacenterdaki santral sistemi gelen çağrıyı karşılar, arayan kişiye karşılama anonsu (Ceren kırtasiye'ye hoşgeldiniz, dahili numarayı.vsvs.vs.) dinletilir ve tuşlanan dahiliye internet üzerinden çağrı ulaştırılır. Mevcut hatlarınız değişmeden taşınarak voip'e çevrilir. Görüşme paketi de alarak dışarıya aramaları da bu paket üzerinden yaparsınız. Tüm lokasyonlar aynı havuz paketten kullanır ve her şube kendi numarasıyla dışarıyı arar.
Tavsiyem santral hizmetini size özel kurulan server üzerinden almanız, çoğu firma paylaşımlı sistemden santral hizmeti sunuyor. Yardımcı olmamızı isterseniz, santral365.com veya özelden yazabilirsiniz.
 

Mehmet Burkay

Öğrenci
Katılım
19 Mart 2020
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
56
Necdet Beyin Bahsettiği Doğru olmakla Birlikte Firmanız Bünyesindeki Dış Hat sayınızla Doğru orantılı olarak Size özel Server Üzerinden kurulma şansı bulunmakta.Bundan Dolayı istekleriniz doğrultusunda sizinle yapılabilecek görüşme sonrası Konusunda Uzman İletişim Danışmanlarımızla yapacağınız Görüşme sonucunda daha net ve kesin çözümler üretilebilir.Ama Kısaca Bir Kaç Örnek verebiliriz..
  • Standart bir numara ya da size tahsis edilmiş bir numara seçme imkânınız bulunmaktadır. Size özel numara seçmeniz halinde aynı anda 100 aramaya cevap verebilecek bir hatta sahip olursunuz.
  • Şehir ve ülke sınırı olmaksızın sonsuz sayıda dâhili hat kullanma hakkına sahip olursunuz.
  • Şubeleriniz ve dahilileriniz arası görüşmelerinizi ücretsiz olarak gerçekleştirip, tüm telefon ağınızı tek bir yerden yönetebilmenize imkan sağlar.
  • Bulut santral tüm görüşmelerinizin ses kayıtlarını tutar ve dilediğiniz zaman arayüz üzerinden istediğiniz ses kayıtlarına erişmenize olanak tanır.
  • Bulut santral ile çalışan bir firmaya yapılacak aramada, arayan kişi firmaya özel ses kaydı ile karşılanabilmektedir.
 
Üst