Samsung Yetkili Servisleri Genel Şikayet

Bu konuyu okuyanlar

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Merhaba arkadaşlar



Hikaye biraz uzun ve bu hikayeden çıkardığım tek ders var. Bir daha asla Samsung' a bulaşmamak. Yetkili servislerin aslında dışarda mahalle arasındaki servislerden hiçbir farkının olmadığınıda gözler önüne seriyor. Samsung müşteri hizmetleri çözüm ekibi diye bir ekip oluşturuyor. Fakat ne ekip, ne de Samsung servislere sözünü geçiremiyor. Baştan sona 20 gün içinde yaşadığım 8 kez servise başvurduğum cihazı anlatıcam. Bu ülkede boşu boşuna yurtiçi garantili cihaz satın alıyoruz. Neyse uzatmayayım.



9.11.2022 de S22 Ultra cihazımı Ses açma kısma tuşundaki arızadan dolayı bakırköy MTA Samsung servisine götürdüm. 11.11.2022 de teslim aldım. Fakat cihazın tuşu değişmesine rağmen hala sert basıyordu ve kamera kısmında kapağı açtıklarından ötürü toz bırakmışlardı. Sorunları söyledim cama hava vurmuşlar ve ses tuşunununda düzeleceğini söylediler. Baktığımda kamera camında toz ve iz kalmıştı havadan dolayı arkadaş düzelir 2 saate dedi yolladı. Baktım sorun devam ediyor Samsung müşteri hizmetlerini aradım ve çözüm ekibinden Birkan diye bir beyefendi ilgilendi. Servise vericeğinizde arayın biz takibini yapıcaz servisle görüşücez diye söylendi.



13.11.2022' de bu sefer Gaziosmanpaşa Destech Bilişim' e teslim ettim. Müşteri hizmetlerindeki beyefendiyide aradım. Neyse 15.11.2022 de teslim almaya gittim bu sefer tuş düzelmişti tekrar değişim olmuş. Fakat kamerada yine toz vardı. Ordaki teknisyen beyefendi bunun çıkmadığını önceki serviste yaşadığım sorundan ötürü olduğunu söyledi. Bende eve gittim kamerayı açtım ve bu seferde kameranın merceğinde büyük 2 leke vardı. Yani fotoğraf çekerken 2 tane leke görünüyordu. Müşteri hizmetlerini tekrar aradım fakat Birkan bey dönmedi.



Bu sefer tekrar Mta Bakırköy servise gittim kamera değişimi oldu. Fakat yine lenste toz bıraktılar. Hemen söyledim evet var dediler tekrar cihazı içeri alip temizleyip verdiler ki baktım yine vardı.



Artık yeni bir hobi edinip tüm servisleri gezip işini iyi yapan bir yetkili servis arayışına girdim. Bu arada samsung tan sadece hizmet ölçüm için ariyolar ama birşey etki etmiyor. Kesinlikle laf olsun diye koyulan bir hizmet. Neyse..



19.11.2022 cumartesi sabahı 9 da Bu sefer Avcılar Başarı Samsung servisine gittim. Onlarda tozları gördü işleme aldı. 1 Saat sonra hazır mesaji geldi servise gittim baktım yine aynı. Bankodaki bayana gösteriyorum evet var diyor. E diyorum çözüm ne o zaman bana diyorki işlem aldık şimdi tekrar kayıt açamayız. Siz isterseniz bide Mecidiyeköy servisine gidin. Onlar kayıt açsın müşteri memnuniyeti açısından arka kapağı değiştirebilirler dedi. İyi dedim alıştık zaten.



21.11.2022 de bu sefer Şişli Fulya' da bulunan Kvk servisine gösterdim. Ordaki arkadaş gördü tozları dediki tamam ben kapak değişimi istediğinizi yazıyorum. Her neyse 26.11.2022' de cihazı tekrar teslim aldım. Fakat bitti mi tabikide hayır. Arka kapakta değişti fakat kamera camında yapışık tozlar var. Bayan arkadaşa gösterdim kusura bakmayın dedi tekrar kayıt aldı. Tekrar bekliyoruz bu arada samsung çözüm ekibinden bi hanımefendi söyde ilgileniyor ve bu sefer cihaz değişimi istediğimi kendisine ilettim. Zaten yasal olarakta aynı sebepten 5 kez servise cihazımı yolladım. İptal edilip cihaz toz temizliği yapıp geri verildi cihaz bana fakat sorun yine aynı. Çünkü temizleyemiyor arkadaşlar .



Sorun ne kadar ufak olursa olsun fazlaca ücret ödeyip garantili cihaz aliyoruz. Fakat verilen hizmete bakınca bunun karşılığı bu değil. Suya toza karşı dayanıklı cihaz alıyoruz servis içinde sağolsun bizim yerimize toz bırakıyor.



Fotoğraflarıda ekliyorum. Telefonu severek kullanıyordum fakat cihazdanda artık soğudum. Samsung' tan komple soğudum. Paranızla rezil olmak istiyorsanız bu firmayı tercih edebilirsiniz. Baştan aşağı rezillik.



Piyasada android işletim sistemli birçok cihaz var yani rakip firma bol. Aralarından sıyrılmaları gerekirken müşteriyi takmamaları kalitelerini belli ediyor. Zaten bir firmanın kalitesi ürünü satarken değil, sattıktan sonra verdiği hizmetle belli olur. Herkese iyi forumlar.

 

hakanyargici

Profesör
Katılım
7 Ekim 2022
Mesajlar
1,236
Çözümler
6
Reaksiyon puanı
805
Puanları
113
Yaş
21
En son Samsung maceram aynısıydı. Turkcell den aldığım cihazımı arka cam değişimi için bayi ye verdim. 1.5 ay sonra 19:00 gibi 053X li bir numaradan işlem öncesi onay almak için aramışlar, bende telefonu açmayınca iptal edip geri göndermişler :D. Soluğu Mecidiyeköy Samsung'da aldım ve öyle yaptırdım.

Samsung marka monitör kullanıyorum zamanında adaptörden kaynaklı yaşadığım bir sorunu monitörde zannedip Samsung müşteri hizmetlerini arayarak servise yönlendirmek istedim cihazı ve ilgili servise gittim. Maliyet olarak 0 monitör parası tutacağından ve inceleme için 250TL ücret alacağını belirtiler.

Kısacası Samsung satın alım sonrası hizmeti benim için hep - olmuştur.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
En son Samsung maceram aynısıydı. Turkcell den aldığım cihazımı arka cam değişimi için bayi ye verdim. 1.5 ay sonra 19:00 gibi 053X li bir numaradan işlem öncesi onay almak için aramışlar, bende telefonu açmayınca iptal edip geri göndermişler :D. Soluğu Mecidiyeköy Samsung'da aldım ve öyle yaptırdım.

Samsung marka monitör kullanıyorum zamanında adaptörden kaynaklı yaşadığım bir sorunu monitörde zannedip Samsung müşteri hizmetlerini arayarak servise yönlendirmek istedim cihazı ve ilgili servise gittim. Maliyet olarak 0 monitör parası tutacağından ve inceleme için 250TL ücret alacağını belirtiler.

Kısacası Samsung satın alım sonrası hizmeti benim için hep - olmuştur.
Maalesef oyle yalandan servis sonrasi arayip memnun musunuz diye soruyorlar. Sonra ilgileniyoruz ayagi ki ilgilendikleri hicbirsey yok aslinda. Hersey dümenden. Malesef fiyat performans samsung ekside.
 

Ekto02

Profesör
Katılım
17 Haziran 2018
Mesajlar
1,255
Reaksiyon puanı
1,329
Puanları
113
Merhaba arkadaşlar



Hikaye biraz uzun ve bu hikayeden çıkardığım tek ders var. Bir daha asla Samsung' a bulaşmamak. Yetkili servislerin aslında dışarda mahalle arasındaki servislerden hiçbir farkının olmadığınıda gözler önüne seriyor. Samsung müşteri hizmetleri çözüm ekibi diye bir ekip oluşturuyor. Fakat ne ekip, ne de Samsung servislere sözünü geçiremiyor. Baştan sona 20 gün içinde yaşadığım 8 kez servise başvurduğum cihazı anlatıcam. Bu ülkede boşu boşuna yurtiçi garantili cihaz satın alıyoruz. Neyse uzatmayayım.



9.11.2022 de S22 Ultra cihazımı Ses açma kısma tuşundaki arızadan dolayı bakırköy MTA Samsung servisine götürdüm. 11.11.2022 de teslim aldım. Fakat cihazın tuşu değişmesine rağmen hala sert basıyordu ve kamera kısmında kapağı açtıklarından ötürü toz bırakmışlardı. Sorunları söyledim cama hava vurmuşlar ve ses tuşunununda düzeleceğini söylediler. Baktığımda kamera camında toz ve iz kalmıştı havadan dolayı arkadaş düzelir 2 saate dedi yolladı. Baktım sorun devam ediyor Samsung müşteri hizmetlerini aradım ve çözüm ekibinden Birkan diye bir beyefendi ilgilendi. Servise vericeğinizde arayın biz takibini yapıcaz servisle görüşücez diye söylendi.



13.11.2022' de bu sefer Gaziosmanpaşa Destech Bilişim' e teslim ettim. Müşteri hizmetlerindeki beyefendiyide aradım. Neyse 15.11.2022 de teslim almaya gittim bu sefer tuş düzelmişti tekrar değişim olmuş. Fakat kamerada yine toz vardı. Ordaki teknisyen beyefendi bunun çıkmadığını önceki serviste yaşadığım sorundan ötürü olduğunu söyledi. Bende eve gittim kamerayı açtım ve bu seferde kameranın merceğinde büyük 2 leke vardı. Yani fotoğraf çekerken 2 tane leke görünüyordu. Müşteri hizmetlerini tekrar aradım fakat Birkan bey dönmedi.



Bu sefer tekrar Mta Bakırköy servise gittim kamera değişimi oldu. Fakat yine lenste toz bıraktılar. Hemen söyledim evet var dediler tekrar cihazı içeri alip temizleyip verdiler ki baktım yine vardı.



Artık yeni bir hobi edinip tüm servisleri gezip işini iyi yapan bir yetkili servis arayışına girdim. Bu arada samsung tan sadece hizmet ölçüm için ariyolar ama birşey etki etmiyor. Kesinlikle laf olsun diye koyulan bir hizmet. Neyse..



19.11.2022 cumartesi sabahı 9 da Bu sefer Avcılar Başarı Samsung servisine gittim. Onlarda tozları gördü işleme aldı. 1 Saat sonra hazır mesaji geldi servise gittim baktım yine aynı. Bankodaki bayana gösteriyorum evet var diyor. E diyorum çözüm ne o zaman bana diyorki işlem aldık şimdi tekrar kayıt açamayız. Siz isterseniz bide Mecidiyeköy servisine gidin. Onlar kayıt açsın müşteri memnuniyeti açısından arka kapağı değiştirebilirler dedi. İyi dedim alıştık zaten.



21.11.2022 de bu sefer Şişli Fulya' da bulunan Kvk servisine gösterdim. Ordaki arkadaş gördü tozları dediki tamam ben kapak değişimi istediğinizi yazıyorum. Her neyse 26.11.2022' de cihazı tekrar teslim aldım. Fakat bitti mi tabikide hayır. Arka kapakta değişti fakat kamera camında yapışık tozlar var. Bayan arkadaşa gösterdim kusura bakmayın dedi tekrar kayıt aldı. Tekrar bekliyoruz bu arada samsung çözüm ekibinden bi hanımefendi söyde ilgileniyor ve bu sefer cihaz değişimi istediğimi kendisine ilettim. Zaten yasal olarakta aynı sebepten 5 kez servise cihazımı yolladım. İptal edilip cihaz toz temizliği yapıp geri verildi cihaz bana fakat sorun yine aynı. Çünkü temizleyemiyor arkadaşlar .



Sorun ne kadar ufak olursa olsun fazlaca ücret ödeyip garantili cihaz aliyoruz. Fakat verilen hizmete bakınca bunun karşılığı bu değil. Suya toza karşı dayanıklı cihaz alıyoruz servis içinde sağolsun bizim yerimize toz bırakıyor.



Fotoğraflarıda ekliyorum. Telefonu severek kullanıyordum fakat cihazdanda artık soğudum. Samsung' tan komple soğudum. Paranızla rezil olmak istiyorsanız bu firmayı tercih edebilirsiniz. Baştan aşağı rezillik.



Piyasada android işletim sistemli birçok cihaz var yani rakip firma bol. Aralarından sıyrılmaları gerekirken müşteriyi takmamaları kalitelerini belli ediyor. Zaten bir firmanın kalitesi ürünü satarken değil, sattıktan sonra verdiği hizmetle belli olur. Herkese iyi forumlar.

Samsung Değişmez Ya :/
 

Elvin.

Naber müdür
Moderatör
Katılım
17 Şubat 2021
Mesajlar
3,503
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
3,373
Puanları
113
Samsung işte ne beklenir. Bendede aynı sorun var ne yapacağımı bilmiyorum🙃
 

Ekto02

Profesör
Katılım
17 Haziran 2018
Mesajlar
1,255
Reaksiyon puanı
1,329
Puanları
113
En son Samsung maceram aynısıydı. Turkcell den aldığım cihazımı arka cam değişimi için bayi ye verdim. 1.5 ay sonra 19:00 gibi 053X li bir numaradan işlem öncesi onay almak için aramışlar, bende telefonu açmayınca iptal edip geri göndermişler :D. Soluğu Mecidiyeköy Samsung'da aldım ve öyle yaptırdım.

Samsung marka monitör kullanıyorum zamanında adaptörden kaynaklı yaşadığım bir sorunu monitörde zannedip Samsung müşteri hizmetlerini arayarak servise yönlendirmek istedim cihazı ve ilgili servise gittim. Maliyet olarak 0 monitör parası tutacağından ve inceleme için 250TL ücret alacağını belirtiler.

Kısacası Samsung satın alım sonrası hizmeti benim için hep - olmuştur.
Samsung Maalesef Öyle Hakan Hocam Alana Kadar Ki Süreçte Paşa Kral Oluyorsunuz Saat Hediyeleri Promosyonlar Efendime Söyleyeyim İndirimler.

Ürünü Aldıktan Sonra İster Ürün Kendi Kendine Elinizde Patlasın. Gram Yanaşmazlar :D Note 7 Faciasını Hatırlatırım. Orda Bile Cihazlar ABD'de Uçaklara Alınmamaya Başlanıncaya Kadar Adamlar Telefonları Geri Çağırmadı. Tonla Zarar Gördü İnsanlar.

Samsung'un Hizmeti Malı Satana Kadar Sattıktan Sonra Tek Başınızasınız Hocam.
 

James Howlett

Müdavim
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
4,107
Reaksiyon puanı
3,304
Puanları
113
Yaş
34
Elmacılar tarafından açılan elmacıların çalıp oynadığı konu 👍
 

Ekto02

Profesör
Katılım
17 Haziran 2018
Mesajlar
1,255
Reaksiyon puanı
1,329
Puanları
113
Elmacılar tarafından açılan elmacıların çalıp oynadığı konu 👍
Hocam Konuyu Acan Arkadas Zaten Samsung Kullanicisi Evet Sizin Tabirinizle Biz Elmacilar Tarikatı Oynuyoruz Burda Cunku Neresinden Bakarsaniz Bakın Rezillik Göz Ve Nizam Denen Bir Durum Var Ben Acik Ve Netim Bu Konuda Ben Bir Apple Fanboyuyum Ama Bu Benim İcin Bile Komik Bir Durum.

Burda Sorun Markada Kullanici Sikayet Yazmis Suclamak Veya Tepki Gostermek Yerine Sapkamizi Cikartmaliyiz Cunku Bu Cidden Rezillik Saygilar İyi Forumlar.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Bu ulkede servis olarak yuzde 100 guvenebilecegin tek marka Apple. Huawei'de fena degil. Razer'in garantisi de iyidir.
Hocam Hp ve dell servis konusunda en beğendiğim markalar. Hp monitörümün garantisine 20 gün kala ekrandan dolayı gönderdim. Baştan savmadan 10 gün sonra çok daha iyi bir monitörle kutulu şekilde yenisini göndererek değişim yaptı. üstelik aldığım monitörün iki kat fiyatındaydı.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Elmacılar tarafından açılan elmacıların çalıp oynadığı konu 👍
:) Apple da kullanıyorum samsungta. Servis fişleri elimde ekstra olarak fotoğraflardada gösterdim. Nereden çıkardın elmacı olduğumu. Elimde 13 pro da var fakat s22 ultrayı kullanırken daha çok zevk alıyorum. Yani olumsuz durumu tolere etmek içinde elimden geleni yaptım. 6 kez servise gitmişim daha ne yapmamı bekliyorsun konusunu açmamak için. Mantıklı bir fikrin var mıdır ?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam Konuyu Acan Arkadas Zaten Samsung Kullanicisi Evet Sizin Tabirinizle Biz Elmacilar Tarikatı Oynuyoruz Burda Cunku Neresinden Bakarsaniz Bakın Rezillik Göz Ve Nizam Denen Bir Durum Var Ben Acik Ve Netim Bu Konuda Ben Bir Apple Fanboyuyum Ama Bu Benim İcin Bile Komik Bir Durum.

Burda Sorun Markada Kullanici Sikayet Yazmis Suclamak Veya Tepki Gostermek Yerine Sapkamizi Cikartmaliyiz Cunku Bu Cidden Rezillik Saygilar İyi Forumlar.
İşte bu kafada olan arkadaşlar yüzünden ilerleyemiyoruz ya hocam. Allah akıl fikir versin zaten kanıt olarak fotoğrafta koymuşum.
 

Charismax

Öğrenci
Katılım
13 Eylül 2020
Mesajlar
80
Reaksiyon puanı
40
Puanları
18
Yaş
33
Makale gibi şikayet maşaallah ben samsung yetkilisi olsam size son model bir telefon gönderirdim :D
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Makale gibi şikayet maşaallah ben samsung yetkilisi olsam size son model bir telefon gönderirdim :D
Ahaha biraz öyle oldu hocam. Kaliteleri bu kadarmış yapacak birşey yok. Kendileri müşteri kaybeder rekabet ettikleri firma çok zaten
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,710
Reaksiyon puanı
15,789
Puanları
113
Yaş
46
çalışıyor mu? çalışıyor bu nedenle sorunu bulmaları çok zor.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
çalışıyor mu? çalışıyor bu nedenle sorunu bulmaları çok zor.
Hocam sorun calisip calismamasi degil ki. Bu telefonu suya toza karsi dayanikli satiyormusun satiyorsun. En ufak bi su almada cihazi kullanici hatasi birakirlar. Fakat servise temiz birakirsin icine toz kacmis halde verirler. E madem bu sekilde is yapiyorlar disaridaki servisten ne farki var. Bosuna mi 13 bin lira fazladan para verdik. O zaman almayalim yurtici cihaz
 

Yahya Furkan

No hay más ciego que el que no quiere ver.
Katılım
29 Şubat 2020
Mesajlar
2,057
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,691
Puanları
113
Samsung servisleri hiç bir zaman kimseyi memnun etmedi de bu kadarını da görmemiştim. İnanmıyorum ama gerçekse cidden büyük rezillik. Annemin s22 Plus'ını 2 gün içinde halledip göndermişlerdi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bu arada "samsung, çakma apple konsepti", "samsung işte ne beklersin" diyen arkadaşların kafasından istiyorum.
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,710
Reaksiyon puanı
15,789
Puanları
113
Yaş
46
Hocam sorun calisip calismamasi degil ki. Bu telefonu suya toza karsi dayanikli satiyormusun satiyorsun. En ufak bi su almada cihazi kullanici hatasi birakirlar. Fakat servise temiz birakirsin icine toz kacmis halde verirler. E madem bu sekilde is yapiyorlar disaridaki servisten ne farki var. Bosuna mi 13 bin lira fazladan para verdik. O zaman almayalim yurtici cihaz
servisin bakışı bu...
 

Kayn

Müdavim
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,919
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,714
Puanları
113
Samsung piyasa değeri olarak Dünya da liderler arasında... Size cihaz satmaya çalışmıyor kimse, ''Ürünün kalitesi satın aldıktan sonra belli olur'' demeleri gerçekten çok komik olmuş, bu yorumu anca bir hater yapardı zaten. Samsung'un servis kalitesinide televizyon ve beyaz eşya gibi ürünlerde görüyoruz, bir de TCL, LG gibi rakiplerine bak... (TV'de satış konusunda Samsung'un 3/1'i bile değililer gerçi) Mobil cihaz üreten firmalar arasında da Apple'dan sonra lider, hatta 2016'ya kadar Samsung liderdi, TR servisinin kalitesiz olması o firmayı baştan aşağı kalitesiz yapmaz, Android telefon sektöründe Samsung ve OnePlus'dan başka kaliteli telefon üreten firma mı var sanki. Apple'ın içini aç Samsung çıkar, bu sene Apple'ın RAM'lerinide Samsung üretecek zaten...

Medeniyet seviyenize hayranım :D
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Samsung piyasa değeri olarak Dünya da liderler arasında... Size cihaz satmaya çalışmıyor kimse, ''Ürünün kalitesi satın aldıktan sonra belli olur'' demeleri gerçekten çok komik olmuş, bu yorumu anca bir hater yapardı zaten. Samsung'un servis kalitesinide televizyon ve beyaz eşya gibi ürünlerde görüyoruz, bir de TCL, LG gibi rakiplerine bak... (TV'de satış konusunda Samsung'un 3/1'i bile değililer gerçi) Mobil cihaz üreten firmalar arasında da Apple'dan sonra lider, hatta 2016'ya kadar Samsung liderdi, TR servisinin kalitesiz olması o firmayı baştan aşağı kalitesiz yapmaz, Android telefon sektöründe Samsung ve OnePlus'dan başka kaliteli telefon üreten firma mı var sanki. Apple'ın içini aç Samsung çıkar, bu sene Apple'ın RAM'lerinide Samsung üretecek zaten...

Medeniyet seviyenize hayranım :D
Eğer Türkiye pazarinda is yapmak istiyorsa servisinide iyi tutacak. Sonucta kendisi anlasmiyor mu firmalarla. Oldu satin alalim kalitesiz hizmet versin. Ne anladik bu isten zaten yurtdisi fiyatinin iki katina aliyoruz urunleri. Bi mantigi yok o zaman. 7 ayda tus icine gomuluyor bu mu kalite
 

Kayn

Müdavim
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,919
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,714
Puanları
113
Durup dururken içine gömülmesinin imkanı yok Dünya genelinde bir sürü UKT videoları var, o dediğin Xiaomi 11 Ultra da oluyor. :D Servisinde gayet iyi, S3'den beri 1-2 model dışında bütün amiral gemilerini kullandım beni bir kere bile mağdur bırakmadılar, ha bu arada Apple servis rezilliği vs. yazarsan senin sorununa benzer şeyler yaşayanlar var, o yüzden ağlamanın lüzumu yok. Kaç yıllık S3 Neo duruyor çekmecede onun ses tuşunda bile herhangi bir sorun yok :D Hatta S5, S6 ve S20 haricinde hiçbirinde olmadı hepsini minimum 6-7 ay kullandım.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Durup dururken içine gömülmesinin imkanı yok Dünya genelinde bir sürü UKT videoları var, o dediğin Xiaomi 11 Ultra da oluyor. :D Servisinde gayet iyi, S3'den beri 1-2 model dışında bütün amiral gemilerini kullandım beni bir kere bile mağdur bırakmadılar, ha bu arada Apple servis rezilliği vs. yazarsan senin sorununa benzer şeyler yaşayanlar var, o yüzden ağlamanın lüzumu yok. Kaç yıllık S3 Neo duruyor çekmecede onun ses tuşunda bile herhangi bir sorun yok :D Hatta S5, S6 ve S20 haricinde hiçbirinde olmadı hepsini minimum 6-7 ay kullandım.
Nasil bi kafa bu ya. Ne yaptik ses acma kisma tusunu kac defa kullanacagim gunde yada ne yapacagim içine farkli birsey mi sokacağım. Ben hicbir markanin fanboyu degilim ama sen fanboysun. Bir sorun yaşadım çözüm saglayamadilar. Bende konusunu actim ki en dogal hakkim. Apple da sorun yaşasam apple ile ilgilide yazarim. Ağlama konusuna gelirsek ağlamak ve yaşadığım sorunu yazmak hakkinda fark var. Üslubuna dikkat et fanboy. Hayirdir yoksa servis çalışanimisin da bu kadar sorun yaptin
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,710
Reaksiyon puanı
15,789
Puanları
113
Yaş
46
servisler de biraz kulağının üzerine yatma eğilimi var sabit fikirli de olunca değişim yapmak zorlarına gidiyor.
 

Kayn

Müdavim
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,919
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,714
Puanları
113
Nasil bi kafa bu ya. Ne yaptik ses acma kisma tusunu kac defa kullanacagim gunde yada ne yapacagim içine farkli birsey mi sokacağım. Ben hicbir markanin fanboyu degilim ama sen fanboysun. Bir sorun yaşadım çözüm saglayamadilar. Bende konusunu actim ki en dogal hakkim. Apple da sorun yaşasam apple ile ilgilide yazarim. Ağlama konusuna gelirsek ağlamak ve yaşadığım sorunu yazmak hakkinda fark var. Üslubuna dikkat et fanboy. Hayirdir yoksa servis çalışanimisin da bu kadar sorun yaptin
Yazdigimi bir daha oku. Servis calisani falan da degilim. Samsung'un adi daha gectigimiz senelerde Türkiye'den gitmekle aniliyodu. O firma inan bana sana cihaz satmaya muhtac degil, piyasa degeri olarak ve teknoloji konusunda cogu alanda lider olan bir firma. ''Samsung abi bu degismez ya'' diyen arkadasda kullandigi iPhone'un icini bi' soksun Samsung'un urettigi kac parca var ona bir baksin :D. Kullandıgın S22 Ultra Android telefonlarin zirvesini temsil ediyor su an, 6-7 aylik UKT videolari var, kullanici hatasindan ses acma tusu gocmus bariz fark etmedende yapmis olabilirsin, net bir sey soylemiyorum ama simdiye kadar 1 kiside cikip durup dururken ses acma kapama tusum goctu demedi. Ha TR'de bazi bolgelerde hemen hemen butun firmalarin servisinde bayagi ozensizlik var, burada haklisin zaten.
 

Granikos

Doçent
Katılım
2 Kasım 2011
Mesajlar
864
Reaksiyon puanı
13
Puanları
18
Yazdigimi bir daha oku. Servis calisani falan da degilim. Samsung'un adi daha gectigimiz senelerde Türkiye'den gitmekle aniliyodu. O firma inan bana sana cihaz satmaya muhtac degil, piyasa degeri olarak ve teknoloji konusunda cogu alanda lider olan bir firma. ''Samsung abi bu degismez ya'' diyen arkadasda kullandigi iPhone'un icini bi' soksun Samsung'un urettigi kac parca var ona bir baksin :D. Kullandıgın S22 Ultra Android telefonlarin zirvesini temsil ediyor su an, 6-7 aylik UKT videolari var, kullanici hatasindan ses acma tusu gocmus bariz fark etmedende yapmis olabilirsin, net bir sey soylemiyorum ama simdiye kadar 1 kiside cikip durup dururken ses acma kapama tusum goctu demedi. Ha TR'de bazi bolgelerde hemen hemen butun firmalarin servisinde bayagi ozensizlik var, burada haklisin zaten.
Hocam hicbiri iyi degil ama insanin sinirine dokunan seyler var. Servise veriyoruz bitiyor islem direk samsungtan ariyorlar hizmet ölçümü için. Cevap veriyoruz sorunu anlatiyoruz adam servise geri yonlendiriyor. Yine sorjn devam ediyor yine ariyorlar fakat yine degisen birsey yok. Bir konuda haklisin evet ne kadar konu acarsak acalim bu olay devam edecek. Samsungun zerre umrunda olmayacak yine.

Turkiyede hakem heyeti olayi biraz hizli calissa bence cogu firma kendine servis konusunda çeki duzen verir.
 

Son mesajlar

Üst