Soru Samsung un hala uygulama kilitlemeye mantıklı bir çözüm getirememesi

Bu konuyu okuyanlar

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,347
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Arkadaşlar Apple bu konuda çok iyi telefonu ver tanıdığa senin ayarladığın kadarına ulaşabiliyor bu eşsiz bir özellik.

Xiaomi ise uygulama kitleme var yani menüdeki istediğin her uygulamayı desenle açıyorsun.

Gelelim samsunga adamlar güvenli klasör koymuş eyvallah ta şimdi ben whatsapp ı sms i vs kitlemek istiyorum bunu güvenli klasöre atıp her seferinde güvenli klasörden mi yapacam.

Her uygulamaya atat bir parmak izi uygulamaya tıklayınca parmak izi istesin bitti gitti.

Şahsen one ui güncellemesi ile mutlak uygulama açmaya parmak izi getirmeliler, güvenli klasör güvenlidir eyvallah ama parmak izi yeterli olur 👍

Siz ne düşüyorsunuz bu konuda?
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,324
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,050
Puanları
113
Yaş
32
Arkadaşlar Apple bu konuda çok iyi telefonu ver tanıdığa senin ayarladığın kadarına ulaşabiliyor bu eşsiz bir özellik.

Xiaomi ise uygulama kitleme var yani menüdeki istediğin her uygulamayı desenle açıyorsun.

Gelelim samsunga adamlar güvenli klasör koymuş eyvallah ta şimdi ben whatsapp ı sms i vs kitlemek istiyorum bunu güvenli klasöre atıp her seferinde güvenli klasörden mi yapacam.

Her uygulamaya atat bir parmak izi uygulamaya tıklayınca parmak izi istesin bitti gitti.

Şahsen one ui güncellemesi ile mutlak uygulama açmaya parmak izi getirmeliler, güvenli klasör güvenlidir eyvallah ama parmak izi yeterli olur 👍

Siz ne düşüyorsunuz bu konuda?
Samsungu eleştirmekten yorulan bir insan olarak bu duruma hiç şaşırmadım.Yılların firmasının bu kadar kötü yönetilmesi insana tuhaf geliyor.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,347
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Samsungu eleştirmekten yorulan bir insan olarak bu duruma hiç şaşırmadım.Yılların firmasının bu kadar kötü yönetilmesi insana tuhaf geliyor.
Kesinlikle öyle öyle yada böyle s21 fe den sonrakide tüm telefonlarımı samsung alacam ne xiaomi ne iphone almayacam, ama yani saçma düzenleri var dediğin gibi yılların firmasısın, bir güncelleme ile kamerayı bozabiliyorsun halbu ki iyileştirmen lazım her güncelleme ile 3 sene en iyi şekilde güncelle sonra uygulama harici kes tüm güncellemeleri.
Xiaomi den samsung a geçince yazılım güncelleme konusunda çağ atlarım sanmıştım ki yazılım konusunda cidden çağ atladım ama güncelleme rezalet.

İlk açıp simi takığımda telefon normaldi 4-5 güncelleme aldı yanılmıyorsam bunlardan birinde telefon uçtu resmen özellikle birinde kamera ve batarya coştu ama bu son güncelleme ile telefon cortladı resmen, acil sağlam bir güncelleme gerekiyor özellikle kamera ve batarya için, ve sık güncelleme vermelerine gerek yok nadir versinler ama telefonu dahada iyileştirsinler.
 

Ekto02

Profesör
Katılım
17 Haziran 2018
Mesajlar
1,166
Reaksiyon puanı
1,192
Puanları
113
Samsungu eleştirmekten yorulan bir insan olarak bu duruma hiç şaşırmadım.Yılların firmasının bu kadar kötü yönetilmesi insana tuhaf geliyor.
Adamlar İnceliğiyle Bilinen Şık Ve Ergonomik Olmasıyla Bilinen Hem Güçlü Hem Ergonomik Olan S Serisini Ki S20 Serisine Kadar Böyle Oldu Sonra S21'de Tuttular Note'u Silip S Serisini Note'a Çevirip Hantal Bir Telefon Yarattılar Bu Nasıl Bir Anlayıştır Yahu

Hayır Ben Zamanında Samsung Kullandım 3 Sefer Hep S Serisi Tercih Ettim Ben S7 Edge,S8+ Ve S10+ Kullandım Ben Hepside O Dönem Ergonomik Anlamda Elinize Aldiginizda Hem Şık Hem Boyutuna Göre Güçlü Cihazlardı.

Şimdiki S Serilerine Bakiyorsunuz Kalemi Falan Var Kocaman Tablet Gibi Telefonlar Yapmışlar Yahu Ama Samsung Bu Ürünleri Üretirken Çaba Göstermek Yerine iPhone 14 Tanitildiginda Katlanamıyor Diye Apple'a Sallarlar...
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,324
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,050
Puanları
113
Yaş
32
Adamlar İnceliğiyle Bilinen Şık Ve Ergonomik Olmasıyla Bilinen Hem Güçlü Hem Ergonomik Olan S Serisini Ki S20 Serisine Kadar Böyle Oldu Sonra S21'de Tuttular Note'u Silip S Serisini Note'a Çevirip Hantal Bir Telefon Yarattılar Bu Nasıl Bir Anlayıştır Yahu

Hayır Ben Zamanında Samsung Kullandım 3 Sefer Hep S Serisi Tercih Ettim Ben S7 Edge,S8+ Ve S10+ Kullandım Ben Hepside O Dönem Ergonomik Anlamda Elinize Aldiginizda Hem Şık Hem Boyutuna Göre Güçlü Cihazlardı.

Şimdiki S Serilerine Bakiyorsunuz Kalemi Falan Var Kocaman Tablet Gibi Telefonlar Yapmışlar Yahu Ama Samsung Bu Ürünleri Üretirken Çaba Göstermek Yerine iPhone 14 Tanitildiginda Katlanamıyor Diye Apple'a Sallarlar...
Samsunga istediğin eleştiriyi yap adamlar bildiğinden şaşmıyor.Benim Samsungdan uzak durma sebeplerinden biri dolu arayüz.Bir sürü gereksiz özellik ve uygulama var.İyi bir işlemci,sade bir arayüz ve çok iyi bir batarya yazılımı olsa ben dahil bir çok insan Samsung kullanır ama adamların zerre umrunda değil.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,347
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Samsunga istediğin eleştiriyi yap adamlar bildiğinden şaşmıyor.Benim Samsungdan uzak durma sebeplerinden biri dolu arayüz.Bir sürü gereksiz özellik ve uygulama var.İyi bir işlemci,sade bir arayüz ve çok iyi bir batarya yazılımı olsa ben dahil bir çok insan Samsung kullanır ama adamların zerre umrunda değil.
Ben samsung u s3 mini zamanlarında kullandım yani 9 sene olmuştur 9 sene aradan sonra ilk defa aldım haliyle tamamen farklı telefon olmuş ben her konuda beğendim yazılımda iyi sorunsuz ama eksiklikleri var benim gördüğüm tek eksik uygulama kitleme parmak iziyle olacak, Windows bağlantısı işime yaramadı ama iyi oda, Samsung un tek hatası güncelleme ile kamera bozdu şarjı bozdu
 

Kayn

Profesör
Katılım
10 Ocak 2022
Mesajlar
1,587
Reaksiyon puanı
1,269
Puanları
113
Söylenenlerin aksine son güncellemede S20 gibi cihazları gayet iyi toparladılar, Redditte ve özellikle Technopat gibi buraya göre çok çok daha aktif forumlarda görüyoruz.

Xiaomi gibi çin malı telefonların sistem uygulamalarında reklam çıkıyor ve X3 Pro kullandığımda SD 860 işlemcisine rağmen İnstagram gibi uygulamalarda kitleniyordu. 👍
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
24,876
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,868
Puanları
113
Samsunga istediğin eleştiriyi yap adamlar bildiğinden şaşmıyor.Benim Samsungdan uzak durma sebeplerinden biri dolu arayüz.Bir sürü gereksiz özellik ve uygulama var.İyi bir işlemci,sade bir arayüz ve çok iyi bir batarya yazılımı olsa ben dahil bir çok insan Samsung kullanır ama adamların zerre umrunda değil.

Biz hep Turkiye ozelinde bakiyoruz olaya. Iyi bir islemci, sadece ve stabil bir arayuz ve iyi batarya icin alternatif cihazlar var. Sade ve akici bir urun isteyen gidip Pixel aliyor zaten. Arayuz dolu degil, akici ve sadece. Uzun yillar guncelleme de aliyor. Sahsen Android tarafinda kullanmak istedigim tek seri Pixel.
 

Applemania

Profesör
Katılım
25 Ağustos 2021
Mesajlar
3,324
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,050
Puanları
113
Yaş
32
Biz hep Turkiye ozelinde bakiyoruz olaya. Iyi bir islemci, sadece ve stabil bir arayuz ve iyi batarya icin alternatif cihazlar var. Sade ve akici bir urun isteyen gidip Pixel aliyor zaten. Arayuz dolu degil, akici ve sadece. Uzun yillar guncelleme de aliyor. Sahsen Android tarafinda kullanmak istedigim tek seri Pixel.
Hocam ben bu eleştiriyi Samsung bazında yaptım.Pikselin bu konularda iyi olduğunu biliyorum ama Google cihazlarıda ülkemizde garantili satılmıyor.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,347
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Biz hep Turkiye ozelinde bakiyoruz olaya. Iyi bir islemci, sadece ve stabil bir arayuz ve iyi batarya icin alternatif cihazlar var. Sade ve akici bir urun isteyen gidip Pixel aliyor zaten. Arayuz dolu degil, akici ve sadece. Uzun yillar guncelleme de aliyor. Sahsen Android tarafinda kullanmak istedigim tek seri Pixel.
Pixel Türkiyede satılmıyor ve sebebi belli değil çok saçma en yeni ürünlerle birlikte Türkiyeye giriş yapmalıydı👍
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nisan 2017
Mesajlar
24,876
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
23,868
Puanları
113
Pixel Türkiyede satılmıyor ve sebebi belli değil çok saçma en yeni ürünlerle birlikte Türkiyeye giriş yapmalıydı👍

Telefon tarafinda vergi isleri bizim zahmetli oldugu icin Google girmek istemiyor o topa. Simdi 800 dolardan girse 20K'ya ulasiyor cihaz sacma sapan bir sekilde.
 

James Howlett

Profesör
Katılım
26 Ekim 2020
Mesajlar
3,347
Reaksiyon puanı
2,585
Puanları
113
Telefon tarafinda vergi isleri bizim zahmetli oldugu icin Google girmek istemiyor o topa. Simdi 800 dolardan girse 20K'ya ulasiyor cihaz sacma sapan bir sekilde.
Rezillik, ama haklılar bu vergi sistemi enflasyon devam ettikçe olan markalarda çekilecek bak gör.

Şahsen Apple olsam ben bu ülkede durmam satılan fiyatlara baktıktan sonra, şahsıma derim çünkü sadece o var bu ülkede, derim hayırdır Apple ı ben üretiyorum senden daha az kazanıyorum?
 
Üst