Yardım Samsung Servisi Tableti Tamir Etmeden Geri Göndermiş

RobinsonC

Öğrenci
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
65
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Merhaba arkadaşlar geçen hafta içinde tableti servise gönderdim bugün sonuç geldi herhangi bir sorun yok diye kendilerine yaşadığım sorunları detaylıca anlattım yazıcı çıktısını aldım ama hiç bir işlem yapmadan göndermişler yaşadığım sorun birinci resimdeki ekran noktalanması arada sırada oluyor,

ikinci resimde ise yeni başladı şerit halinde siyahlanma gidiyor,

üçüncü resimde servisin verdiği cevap,

Bu aşamada ne yapabilirim,
 

Ekli dosyalar

  • 1.webp
    1.webp
    42.7 KB · Görüntüleme: 41
  • 2.webp
    2.webp
    15.9 KB · Görüntüleme: 36
  • 3.webp
    3.webp
    5.5 KB · Görüntüleme: 39

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,568
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
5,598
Puanları
1,708
Yaş
35
Ürünü bir daha servise gönderin. Yalnız ürüne ait eklediğiniz bu resimleri renkli çıktı olarak kutu içeriğine ekleyin, detaylıca sorununuzu anlattığınız çıktıyı,garanti belgesini,faturayı da koyarak servise gönderin.
Mesela bende Seagate HDD vardı, sizin gibi sorunu detaylıca kağıda yazıp gönderdim. Servis ürünü sizdekine benzer bir yanıtla bana geri gönderdi. Sonra ise HDTune vb. programlarla test edip ekran görüntülerini çıktı olarak aldım ve ürün ile yeniden gönderdim. Sonrasında ürünü değişim yaptılar. Bazen servislere görsel paylaşımı yapmak gerekiyor yoksa üstünkörü bakıp geri gönderiyorlar.
 

RobinsonC

Öğrenci
Katılım
16 Şubat 2022
Mesajlar
65
Reaksiyon puanı
9
Puanları
8
Yaş
44
Ürünü bir daha servise gönderin. Yalnız ürüne ait eklediğiniz bu resimleri renkli çıktı olarak kutu içeriğine ekleyin, detaylıca sorununuzu anlattığınız çıktıyı,garanti belgesini,faturayı da koyarak servise gönderin.
Mesela bende Seagate HDD vardı, sizin gibi sorunu detaylıca kağıda yazıp gönderdim. Servis ürünü sizdekine benzer bir yanıtla bana geri gönderdi. Sonra ise HDTune vb. programlarla test edip ekran görüntülerini çıktı olarak aldım ve ürün ile yeniden gönderdim. Sonrasında ürünü değişim yaptılar. Bazen servislere görsel paylaşımı yapmak gerekiyor yoksa üstünkörü bakıp geri gönderiyorlar.

Üstadım cevabın için teşekkür ederim ürünü gönderirken zaten yazıcı çıktısını aldım detaylıca açıkladım ama sonuç bu, :(
 

Fakehero

Dekan
Emektar
Müdavim
Katılım
5 Aralık 2019
Mesajlar
5,568
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
5,598
Puanları
1,708
Yaş
35
Üstadım cevabın için teşekkür ederim ürünü gönderirken zaten yazıcı çıktısını aldım detaylıca açıkladım ama sonuç bu, :(
Burada paylaştığın görsellerin de çıktısını alıp ürüne ekleyip göndermeni tavsiye ediyorum.
 
Üst