Samsung S7 ve S7 Edge İçin Android 8.00 Güncellemesi

Bu konuyu okuyanlar

mahmudyildiz

Öğrenci
Katılım
19 Ara 2015
Mesajlar
30
Reaksiyon puanı
7
Puanları
8
Yaş
27
Arkadaşlar öncellikle merhaba,

S7 Edge kullanıyorum, telefondan gayet memnunum hiçbir şikayetim yok. Yalnız güncelleme konusunda her Samsung kullanıcısının kronik sorunu haline gelen ''Güncelleme'' problemi artık can sıkıcı boyutlara gelmeye başladı.. 1 seneyi geçmesine rağmen, birçok alt segment telefonlar android 8 güncellmesi alırken samsungda hala ses yok..

Bu konu ile alakalı resmi bilgisi olan var mı ? Yada şöyle sorayım güncelleme gelecek mi :persevere::persevere::persevere::persevere:
 

Ömer Canbaz

Dekan
Emektar
Katılım
29 Ağu 2017
Mesajlar
6,166
Reaksiyon puanı
3,635
Puanları
113
Merhaba;

Galaxl S7 ve S7 Edge Android Oreo güncellemesini alacak. S7 Oreo güncellemesini Şubat ayında alabilir.
 

SONG JOONG KI

Dekan
Emektar
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
8,240
Reaksiyon puanı
2,998
Puanları
113
Yaş
18
Kesin olarak gelecek. İçiniz rahat olsun. Eski güncelleme politikası gitti
 

Transistor

Profesör
Katılım
5 Ağu 2016
Mesajlar
4,309
Reaksiyon puanı
1,096
Puanları
113
S6 bile alacak OREO. S7'de en son 9.0 ı alacak. S8, 10(veya android x)
 

astegon

Profesör
Katılım
31 Ocak 2011
Mesajlar
2,992
Reaksiyon puanı
1,364
Puanları
113
Oreo ile birlikte Samsung Experience UX alacak. Şubat sonu , mart başı bekleniyor TR için.
 
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
544
Reaksiyon puanı
203
Puanları
43
Yaş
22
Cihazın performansı zaten gayet iyi ve memnunum ama benim merak ettiğim Samsung güncellemeyle Bixby'i bizlere de sunacak mı ? Bu konu hakkında bilgisi olan var mı ?
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
22,812
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
22,261
Puanları
113
Android O verileli 1 yıl olmadı ki.En erken verilen cihaz Sony Xperia XZP oldu o da alalı yaklaşık 2 ay oluyor.Sonuçta güncelleme gelecek ve ben bu olayın bu kadar abartılmaması taraftarıyım.Güncellemeler hep ilk olarak amiral gemilerden başlar.Samsung ise S serisi ve Note serisi olmak üzere 2 tane tepe model bulundurduğu ilk bunlara daha sonra diğer modellere verilecektir bu sebeple Şubat-Mart-Nisan aylarında gelmesi gayet doğal.
 

Yktrnslv

Doçent
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
567
Reaksiyon puanı
140
Puanları
43
Arkadaşlar öncellikle merhaba,

S7 Edge kullanıyorum, telefondan gayet memnunum hiçbir şikayetim yok. Yalnız güncelleme konusunda her Samsung kullanıcısının kronik sorunu haline gelen ''Güncelleme'' problemi artık can sıkıcı boyutlara gelmeye başladı.. 1 seneyi geçmesine rağmen, birçok alt segment telefonlar android 8 güncellmesi alırken samsungda hala ses yok..

Bu konu ile alakalı resmi bilgisi olan var mı ? Yada şöyle sorayım güncelleme gelecek mi :persevere::persevere::persevere::persevere:

Nisan-Mayıs'ı bulur Türkiye için. (Mart ayında gelmesini beklemek hayal olur)

Güncellemeyi beklemezseniz daha çabuk geliyor.. Unutun. Hiç gelmeyecekmiş gibi :D
 

TripAtmisor

Öğrenci
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Oreo'da sunulan yenilikler ufak çaplı degisimler guncelledikten sonra farketmiceksiniz bile bu guncellemeyi bu kadar sabirsizlikla beklemeye gerek bile yok zaten alıcak cihazlar belli.Keske google devrim niteliğinde bi güncelleme sunsa da hepimiz merakla beklesek.
 

AMC

Profesör
Katılım
21 Eki 2015
Mesajlar
1,572
Reaksiyon puanı
516
Puanları
113
Oreo'da sunulan yenilikler ufak çaplı degisimler guncelledikten sonra farketmiceksiniz bile bu guncellemeyi bu kadar sabirsizlikla beklemeye gerek bile yok zaten alıcak cihazlar belli.Keske google devrim niteliğinde bi güncelleme sunsa da hepimiz merakla beklesek.

Ne bekliyonuzki çamaşır bulaşık yıkamasınımı güncellemenin.
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,481
Reaksiyon puanı
15,354
Puanları
113
Galaxy s8 ler aldıktan sonra Android Oreo'yu Galaxy s7 alıcako da mart-mayıs ayını bulabilir
 

TripAtmisor

Öğrenci
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Ne bekliyonuzki çamaşır bulaşık yıkamasınımı güncellemenin.
Öncelikle herkes bu telefonlara tonla para veriyor düzgün bi güncelleme beklemek hakkimiz oldugunu dusunuyorum.Bos bos yorum yapacagina oreo nun ne yenilik getirdigini söylede bilelim, Nougatla arasinda hissedilebilir ne fark var.Güncelleme konusunda google pek bi iş yapmıyor en azından ios kadar, sonucta 1 yil bunun icin ugrasiyolar herkeste bi umut bekliyor malesef yeni bi özellik sunacaklar mı diye.Ama senin gibiler guncelleme aldim oh be diye sevine dursun.Bulasik yikamaya gelince Bixby yakında ona da el atıcak merak etme sen
 

AMC

Profesör
Katılım
21 Eki 2015
Mesajlar
1,572
Reaksiyon puanı
516
Puanları
113
Öncelikle herkes bu telefonlara tonla para veriyor düzgün bi güncelleme beklemek hakkimiz oldugunu dusunuyorum.Bos bos yorum yapacagina oreo nun ne yenilik getirdigini söylede bilelim, Nougatla arasinda hissedilebilir ne fark var.Güncelleme konusunda google pek bi iş yapmıyor en azından ios kadar, sonucta 1 yil bunun icin ugrasiyolar herkeste bi umut bekliyor malesef yeni bi özellik sunacaklar mı diye.Ama senin gibiler guncelleme aldim oh be diye sevine dursun.Bulasik yikamaya gelince Bixby yakında ona da el atıcak merak etme sen

Tonca para sadece türkiyede veriyorsun avrupada tonlarca para dediğin çerez parasında türkiyeyimi sallıyacak adam hayal dünyalarında yaşamayın.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
22,812
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
22,261
Puanları
113
Öncelikle herkes bu telefonlara tonla para veriyor düzgün bi güncelleme beklemek hakkimiz oldugunu dusunuyorum.Bos bos yorum yapacagina oreo nun ne yenilik getirdigini söylede bilelim, Nougatla arasinda hissedilebilir ne fark var.Güncelleme konusunda google pek bi iş yapmıyor en azından ios kadar, sonucta 1 yil bunun icin ugrasiyolar herkeste bi umut bekliyor malesef yeni bi özellik sunacaklar mı diye.Ama senin gibiler guncelleme aldim oh be diye sevine dursun.Bulasik yikamaya gelince Bixby yakında ona da el atıcak merak etme sen
Google'ın çok fazla yenilik sunamamasının nedeni telefon markalarının zaten halihazırda bunları kendi arayüzleri aracılığı ile kullanmaları.Mesela ekranı bölme olayını Samsung S6 lardan beri kullanıyor yanlış hatırlamıyorsam fakat Google bu özelliği Android 7.0 ile getirdi kendi telefonlarına.Burada Google'ın yapacağı bir şey yok.Platform özgür isteyen marka istediği şekilde kullanır.O yüzden Android güncellemeleri daha çok batarya ve RAM tüketimini iyileştirmek odaklıdır.
 

TripAtmisor

Öğrenci
Katılım
16 Ara 2017
Mesajlar
27
Reaksiyon puanı
9
Puanları
3
Oreoyu alacak cihazların ram konusunda bi problemi yok zaten batarya konusundada ayni sekilde üreticiler coğu şeyi hallediyor oreo guncellemesinde bildirim, pip ve arayuzle ilgili ufak yenilikler öne çıkıyor demeye çalıstığım samsung kullanan kisiyi pek etkilemicek
Google'ın çok fazla yenilik sunamamasının nedeni telefon markalarının zaten halihazırda bunları kendi arayüzleri aracılığı ile kullanmaları.Mesela ekranı bölme olayını Samsung S6 lardan beri kullanıyor yanlış hatırlamıyorsam fakat Google bu özelliği Android 7.0 ile getirdi kendi telefonlarına.Burada Google'ın yapacağı bir şey yok.Platform özgür isteyen marka istediği şekilde kullanır.O yüzden Android güncellemeleri daha çok batarya ve RAM tüketimini iyileştirmek odaklıdır.
 

Görkem Say

Guru
Emektar
Katılım
22 Nis 2017
Mesajlar
22,812
Çözümler
4
Reaksiyon puanı
22,261
Puanları
113
Oreoyu alacak cihazların ram konusunda bi problemi yok zaten batarya konusundada ayni sekilde üreticiler coğu şeyi hallediyor oreo guncellemesinde bildirim, pip ve arayuzle ilgili ufak yenilikler öne çıkıyor demeye çalıstığım samsung kullanan kisiyi pek etkilemicek
Bende zaten neden etkilemeyeceğini yazdım :)
 

Birkan96

Öğrenci
Katılım
7 Şub 2018
Mesajlar
1
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
24
Screenshot_20180207-022013.png
Screenshot_20180207-022013.png
Bu ay aldığım güncellemede sonra işlemci bu hale geldi. Samsungta yavaşlatma mı uyguladı?
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,481
Reaksiyon puanı
15,354
Puanları
113
Bir değişiklik falan yok güncellemeden öncesi ve sonrası
 

BALAXIS

Asistan
Katılım
5 Ara 2017
Mesajlar
292
Reaksiyon puanı
56
Puanları
28
Yaş
27
Ne bekliyonuzki çamaşır bulaşık yıkamasınımı güncellemenin.
Bulaşık yıkayan bulaşık makinası çamaşır yıkayan ve buzdolabında bixbiy modu olup çalışan makinalar var senin senin dalga gecmek için yazdığın hayali şeyler zaten var :D;)
 
Son düzenleme:

Brynquadel

Asistan
Katılım
15 Kas 2016
Mesajlar
125
Reaksiyon puanı
65
Puanları
28
Yaş
23
Hala S7 Edge'ye güncelleme gelmedi mi, Mevcut arkadaşlar yazabilir mi ?
 

Death Mark

Guru
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,481
Reaksiyon puanı
15,354
Puanları
113
Ya olacak şeyler bixby falan gelicek tema değişikliği ufak optimizasyon düzenlemeleri güvenlik yaması vs şeyler gelecek

---- Mesajlar birleştirildi ----

Hala S7 Edge'ye güncelleme gelmedi mi, Mevcut arkadaşlar yazabilir mi ?

Sadece betası mevcut diye biliyorum resmi olarak Nisan ayında gelecek Oreo
 
Son düzenleme:

TZCN

Asistan
Katılım
16 Mar 2017
Mesajlar
264
Reaksiyon puanı
61
Puanları
28
Ya olacak şeyler bixby falan gelicek tema değişikliği ufak optimizasyon düzenlemeleri güvenlik yaması vs şeyler gelecek

---- Mesajlar birleştirildi ----



Sadece betası mevcut diye biliyorum resmi olarak Nisan ayında gelecek Oreo
S7 edge de bi kipirti yok hala sadece beta surumu calismalari baslamis
 

Son mesajlar

Üst