Samsung Garanti Bayii

WhiteNegro

Öğrenci
Katılım
25 Haziran 2012
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Arkadaşlar şuan çok üzgün ve sinirliğim, aklıma gelen tek şey buraya sizlerle yaşadığım olayı paylaşmak oldu, görüşlerinizi bildirirseniz sevinirim.

Öncelikle Samsung galaxy s2 marka telefonum alındıktan 2 ay sonra arıza çıkardı, wifi bağlanmıyordu eğer daha detaylı olarak problemi anlamak isteyenler önceki mesajlarıma bakabilirler. Daha sonra tabiki her kullanıcı gibi sorunu halletmek için garantiye yolladım.(Aras kargo ile) Telefonu çok titiz kullandığımı belirtmek isterim, çizilmesin diye dışarı dahi zor çıkarıyordum, anlayacağınız gözüm gibi bakıyordum, telefonun üzerinde bırak çiziği toz zerreciği bile olmazdı. Neyse garantiye yolladım ve 10. gün sanırım garantiyi arayarak bilgi almak istedim, bana telefondaki adam anakartta sorun olduğunu ve değişmesi gerektiğini, parçanın gelmesini beklediklerini söyledi en fazla haftaya elimizde olacağınıda belirtti. Aradan 10 gün geçti ve telefon elimize geldi sonunda. Büyük bir heyecanla açtım kutuyu, açar açmaz gözüme direk olarak telefonun ekranının sol alt köşesindeki boyanın dökülmüş olduğu çarptı. Bunu görür görmez cinlerim tepeme çıktı, sinirli bir şekilde telefonu açtım ve ikinci şokuda yaşadım telefonun dokunmatik geri tuşuda çalışmıyordu. Defalarca denememe rağmen çalışmadı. Vee 3. şok telefonun boyasının dökülmüş olduğu kısımda (yani ekran ile kasanın birleştiği kısım )boşluk vardı ve içindeki ışığı direkt olarak görebiliyordum. ve sol alt daki dokunmatik tuşun hemen üzerinde ekranda bir ışık belirtisi daha vardı, anlayacağınız ekran o kısımdan çok büyük bir darbe almış, ekranın rengide o kısımda bozuluyor, Ben tabii bu sinir ve hiddetle direkt olarak garantiyi aradım, telefondaki uyuz sesli, içine kapanık, ayakta uyuyan adam (kusura bakmayın) bana testlerden başarıyla geçtiğini ve sorun görünmediğini belirtti, bana bayramdan sonra bir defa daha yollamam gerektiğini söyledi, (Zaten 20 gün bekletmişler neden 20 gün daha boşuna bekleyeyim ..!!!) Annem olmasa kendimi tutabilirmiydim bilmiyorum, Bildiğiniz telefonu haşat edip geri yollamışlar, ki benim onlara yolladığımda wifi problemi dışında hiçbir kusuru katiyen yoktu. Tüketici haklarını aradım bana tekrar yollamamızı ve telefonun değiştirilmesini talep etmemiz gerektiğini söyledi, şimdilik dediklerini yaptım uzunca bir kağıt yazıp bugün kargoya verdim. İlerleyen günlerde sizleride bilgilendirmeye çalışacağım.
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
sorması ayıptır ama hangi servise gönderdiniz siz bu cihazı :)
 

freewill

Dekan
Katılım
8 Temmuz 2008
Mesajlar
7,637
Reaksiyon puanı
61
Puanları
228
o ne ya :D Aklınızda bulunsun samsung marka elektronik eşyanız arıza yaptığında yurtiçi kargo ile (ücretsiz) İzmir de bulunan destek bilişime gönderiniz :) her ay onlarca ürün gönderiyorum 1 haftadan fazla beklemedim kargo süreleri dahil :)
 

WhiteNegro

Öğrenci
Katılım
25 Haziran 2012
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Artık kırık dökük bir telefonu alıp adam gibi bir garantiye versekte içim rahat etmez, sonuçta telefon eskisi gibi olmayacak tek çarem değiştirlip yenisinin gelmesi :(:(
 

Stizz

Asistan
Katılım
19 Kasım 2008
Mesajlar
387
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Telefonu garantiye aldıklarında belirttiğiniz hataların (çizik kasada boşluk v.s) olduğunu kanıtlamalarını isteyin, eğer kanıtlayamazlarsa yeni cihaz istediğinizi, eğer ki reddedecek olurlar ise tüketici mahkemesinde dava açacağınızı belirtin. Sonuç alacağınıza eminim.
 

WhiteNegro

Öğrenci
Katılım
25 Haziran 2012
Mesajlar
32
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Haklarımı sonuna kadar arayacağımdan emin olabilirsiniz, inşallah sorunu kökten halledip yeni cihaz gelirde başımız daha fazla ağrımaz. Cihazı taksitle aldım, piyasa fiyatının çok üzerine denk geldi onuda düşündükçe bir an önce halledilmesini umut ediyorum.
 
Üst