Samsung Galaxy J7 Prime SM-G610F şebeke sorunu ve "İşleme başarısız" hatası

Bu konuyu okuyanlar

kr2

Öğrenci
Katılım
8 Ocak 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
23
Telefon sim ve sd kartı görmüyor. Şebeke yok.
Telefona sürekli SecurityLogAgent Güvenlik Bildirimi geliyordu.

SİSTEM KORUMASI
Yetkisiz eylemler algılandı. Bu Eylemleri geri almak için Telefonunuzu yeniden başlatın.

Telefonu yeniden başlattım sim kartı görmemeye başladı ve Samsung account hesabına giriş yapmamı istiyor ama giriş yapamıyorum "İşleme başarısız" hatası veriyor. Bu durumu nasıl çözebilirim.
 

?????.

Müdavim
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
2,843
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,203
Puanları
113
Yaş
18
Yedekleyip bir sıfırlamayı denermisiniz işe yarar diye düşünüyorum.
 

kr2

Öğrenci
Katılım
8 Ocak 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
23
Cihaz yurt dışı olduğu için sıfırlarsam imei silinir diye düşünüyorum ama başka bir yol yoksa denemek zorundayım.
 

?????.

Müdavim
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
2,843
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
3,203
Puanları
113
Yaş
18
Cihaz yurt dışı olduğu için sıfırlarsam imei silinir diye düşünüyorum ama başka bir yol yoksa denemek zorundayım.
imei öyle basit bir işlemde gidermi bilmiyorum ama sanmam o kadar şey yükledim imei gitme riskli hala duruyor imeim ama gönlünüz rahat etmiyorsa yapmayın size kalmış herşey :D
 

kr2

Öğrenci
Katılım
8 Ocak 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
23
imei öyle basit bir işlemde gidermi bilmiyorum ama sanmam o kadar şey yükledim imei gitme riskli hala duruyor imeim ama gönlünüz rahat etmiyorsa yapmayın size kalmış herşey :D
Telefonu yedekleyip sıfırlayacağım sanırım yardımınız için teşekkürler
 
Üst