Samsung ABD, Apple ile çevrimiçi akıllı telefon satışlarındaki büyük boşluğu kapatıyor

Bu konuyu okuyanlar

Creative

Rektör
Emektar
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
13,806
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
18,219
Puanları
113
Yaş
37
Samsung yakın zamanda dünyanın en değerli akıllı telefon pazarında (ABD'de) büyük bir galibiyet kaydetti ve bir şekilde en büyük rakibi Apple'ın doğrudan pahasına bunu başardı. Yeni sektör bilgileri, şirketin çevrimiçi ahize satış departmanındaki iPhone üreticisi ile boşluğu kapattığına işaret ediyor. Q1 2020'nin sonuçlanmasının ardından, Samsung'un Apple'ın kazançlı akıllı telefon pastasının 38 puanlık payına karşı segmentinin %37'sini elinde tuttuğu tahmin ediliyor.

Counterpoint Research, Güney Koreli teknoloji devinin 2019'un ilk çeyreğine kıyasla%30 oranında çevrimiçi akıllı telefon satışlarını artırdığını bildiriyor. Öncelikle küresel koronavirüs salgını etkisi nedeniyle gözlenen dönemin sonuna kadar ABD'yi önemli ölçüde etkilemeye başladı.

111.png

Doğal olarak, bunların hiçbiri 2020'nin şimdiye kadar Samsung için iyi bir yıl olduğunu söylemiyor. Dürüst olmak gerekirse, tüketici elektroniği alanındaki herkes için gerçekten iyi bir şekilde ortaya çıktığını hayal etmek zor. Ancak bu beklenmedik yükseliş, Ağustos ayı başlarında yapılması planlanan çok önemli bir Galaxy Unpacked olayının öncesinde kılık değiştirmiş bir nimet olarak geliyor. Bu olay Samsung'un en az üç ultra premium akıllı telefon dizisinin açıklamalarını kapsamalıdır: Galaxy Note 20 ailesi, Galaxy Tab S7 serisi ve çok beklenen Galaxy Fold 2 katlanabilir.

Samsung kesinlikle kombine bu lüks ürünlerin hepsi daha önce devam eden sağlık krizi ve bunların kaynaklanıyor istikrarsızlıkları sorumlu hayal kırıklığı Galaxy S20 satışlarının en azından bazılarını telafi yardımcı olacağını umuyor olacak. Gezegendeki en iyi akıllı telefon üreticisi, COVID-19 krizinin etkisini hafifletmek için büyük çaplı çabaların bir parçası olarak yılın ikinci yarısında son derece cömert, sınır çizgisi agresif promosyonlar sunmaya devam edecektir.

:: Markalar bu krizi nasıl aşacaktır? Lütfen bizlerle paylaşın.
 
Üst