Bigdeadking_
Öğrenci
- Katılım
- 6 Mayıs 2018
- Mesajlar
- 58
- Reaksiyon puanı
- 17
- Puanları
- 8
Merhaba arkadaşlar,
Telefonumda “Android sistemi analog USB cihazlarını desteklemiyor” uyarısı aldım. Bu uyarıdan sonra cihazım şarja takıldığında şarj olmamaya başladı. Farklı denemeler sonucunda yalnızca USB üzerinden şarj aldığını fark ettim.
Daha önce aynı uyarıyı aldığımda ise telefonum hiçbir şekilde şarj olmuyordu.
Cihazı teknik servise gönderdiğimde, şarj soketinin değiştirildiğini belirtip geri yollamışlardı. Telefon geldiğinde şarj oluyordu fakat bu kez arka kapakta, flaşın hemen üstünde yaklaşık 1 cm uzunluğunda derin bir dikey çizik vardı.
Şikayetvar’da okuduğum benzer bir şikayette, kullanıcı cihazının kusurlu mal kapsamında yenisiyle değiştirilmesini talep etmiş. Ancak servisten, arka kapakta kullanıcı kaynaklı çizikler bulunduğu için değişim yapılmayacağı cevabını almış.
Telefonumu teknik servise tekrar yollamak istemiyorum çünkü görünüşe göre sorun kronik ve tekrarlayacak. Yenisi ile değiştirilmesini istesem arka kapakta kendilerinin yapmadığını iddia edecekleri çizik bulunuyor. Bende tüketici hakem heyetine başvurdum.
Sizce burada nasıl bir yol izlemeliyim?
Teşekkürler.
Telefonumda “Android sistemi analog USB cihazlarını desteklemiyor” uyarısı aldım. Bu uyarıdan sonra cihazım şarja takıldığında şarj olmamaya başladı. Farklı denemeler sonucunda yalnızca USB üzerinden şarj aldığını fark ettim.
Daha önce aynı uyarıyı aldığımda ise telefonum hiçbir şekilde şarj olmuyordu.
Cihazı teknik servise gönderdiğimde, şarj soketinin değiştirildiğini belirtip geri yollamışlardı. Telefon geldiğinde şarj oluyordu fakat bu kez arka kapakta, flaşın hemen üstünde yaklaşık 1 cm uzunluğunda derin bir dikey çizik vardı.
Şikayetvar’da okuduğum benzer bir şikayette, kullanıcı cihazının kusurlu mal kapsamında yenisiyle değiştirilmesini talep etmiş. Ancak servisten, arka kapakta kullanıcı kaynaklı çizikler bulunduğu için değişim yapılmayacağı cevabını almış.
Telefonumu teknik servise tekrar yollamak istemiyorum çünkü görünüşe göre sorun kronik ve tekrarlayacak. Yenisi ile değiştirilmesini istesem arka kapakta kendilerinin yapmadığını iddia edecekleri çizik bulunuyor. Bende tüketici hakem heyetine başvurdum.
Sizce burada nasıl bir yol izlemeliyim?
Teşekkürler.