• 5.000 TL altı en iyi Xiaomi telefonlar!

    SDN editörü Samet Jankovic, 5.000 TL altı en iyi Xiaomi telefonları araştırdı. Videoda, belirtilen aralıkta en iyi fiyat performans Android telefonları beğeninize sunuyoruz.

Sadece ben miyim böyle?

Bu konuyu okuyanlar

_Zaur_

Rektör
Cezalı
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
11,570
Reaksiyon puanı
20,109
Puanları
113
Yaş
28
Arkadaşlar son zamanlarda aynada kendime bakarken ve yansımalarda gecikme farkediyordum.

Sizde de oluyor mu böyle? Yani sizin hareketinizden az buçuk sonra aynada gördüğünüzün geç hareket etmesi.

Hatta yatağımda yatıyom telefonda sayfa kaydırıyorum. Yatağın mobilyası kafamın üzerinde parlayarak yansıma yapıyor.
Telefonda Kaydırdığım sayfanı daha geç kaydırdığını farkediyorum.

Aynada kendime baktığımda çok az farkediyorum gecikmeyi ama farkediyorum yani.
 

crna

Asistan
Katılım
7 Aralık 2018
Mesajlar
467
Reaksiyon puanı
189
Puanları
43
Yaş
28
senin için aynaya gidiyorum bekle valla senkronize ya da ne denirse. Aynı anda hareket ediyoz. Ne zamandan beri böylesin takıntı ya da aşırı dikkat olabilir mi? Bu arada ppdeki sensen kafa üstü kulaklık kulağını ağrıtıyor mu?
 

_Zaur_

Rektör
Cezalı
Katılım
17 Kasım 2017
Mesajlar
11,570
Reaksiyon puanı
20,109
Puanları
113
Yaş
28
Benim aynayla bi sıkıntım yok beni yakışıklı göstermemesi dışında
Ayna yalan söyler, dost doğru söyler. Buraya at resimine bakalım bi kerecik. Ben iyi puanliycam güven bana :D
Termal macun kuruyup dropa sebep oluyor gibi. En yakın zamanda göz doktoruna git 🤣
Kurur tabi. Kız yok kız, macun artık peynir olmuş. :D ahshdhshha

senin için aynaya gidiyorum bekle valla senkronize ya da ne denirse. Aynı anda hareket ediyoz. Ne zamandan beri böylesin takıntı ya da aşırı dikkat olabilir mi? Bu arada ppdeki sensen kafa üstü kulaklık kulağını ağrıtıyor mu?
Birazcık fazla sıkıyor kulağımı sanırım. genel olarak iyi ama. Siyah köpüklü yerin üzeri soyuldu ama yılan derisi gibi. :D

pingin yükselmiş
Sağlayıcımla konuşmam gerek. Rüyada bağlantı kurmaya çalışıcam. :D
 
Üst