Hizmette sınır tanımayan saygı deger ttnet, çalısanlarını 5 dakika boş bırakmamak için, 1 kişiyi günde 10 defa aratıyor herhalde geçenlerde 6 cevapsız vardı telefonda, 7. de açtım telefonu, soluk almadan düzgün bi uslubla konuya dalış yaptı müşteri temsilcisi neymiş efendim kampanyaları varmış, benim internet hızım 1 mb ye düşmüş, onu yukarılara çekeceklermiş zaten 10 günde bi doluyor kota. Dedim ben sizin kampanyalarınızdan haberdarım, web sitenizde görüyorum, eğer hosuma giden bir tarife olursa başvururum dedim. Öyle böyle kapattım telefonu. Yine aynı şekilde aradılar, bu sefer hiç fırsat vermeden aranmak istemiyorum bir daha, kampayalarla ilgili bilgide istemiyorum dedim, bununla ilgili şikayetimide yaptım ama, anlamıyorlar bi türlü, taahütnamede böyle bişey var herhalde, okumadıgıma göre Böyle müşteri menmunuyeti olmaz, her kampaya çıkardıklarında telefona sarılıyorlar, madem telefonla haber vercen, siteye niye koyuyorsunki ? mantıgın bittigi yer ttnet.
Çalısanlarada bişey denmiyor, sonucta ekmek parası onlarınkide. Ama şikayette fayda etmiyor, sözde ilgili birimlere aktarıyorlar
Çalısanlarada bişey denmiyor, sonucta ekmek parası onlarınkide. Ama şikayette fayda etmiyor, sözde ilgili birimlere aktarıyorlar