Soru Redmi Note 9S/Pro MIUI 12.5

Bu konuyu okuyanlar

lordare

Profesör
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
2,264
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,208
Puanları
113
Redmi Note 9S/Pro MIUI 12.5 güncellemesi yapılır mı? Yapanlar izlenimlerini paylaşabilir mi?
Mesaj otomatik birleştirildi:

Güncelleyip format attım arkadaşlar eskisinden daha stabil, hızlı ve akıcı çalışıyor bilginize
 
Son düzenleme:

wittroc

witty
Yönetici
Moderatör
Katılım
15 Kas 2020
Mesajlar
4,699
Çözümler
26
Reaksiyon puanı
7,755
Puanları
113
Yaş
18
Güncellemenizi öneririm. Bellek ve güç kullanımında düşüş ve arayüzün daha akıcı hâle geldiğini biliyoruz.
 

qcoperatör

Öğrenci
Katılım
25 Eyl 2021
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
45
Merhaba Redmi Note 9S 6/12/ gb 12.04 EU yüklü. 12.5 tan memnunmusuz sıkıntılı bir durum varmı
 

lordare

Profesör
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
2,264
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,208
Puanları
113
Merhaba Redmi Note 9S 6/12/ gb 12.04 EU yüklü. 12.5 tan memnunmusuz sıkıntılı bir durum varmı
12.5'ten çok memnunum. Modele yönelik bir güncelleme yapmışlar ve telefon hızlandı, batarya performansı arttı. Bir an önce güncellemeyi yapıp ardından formatı atıp telefonunuzu kullanmanızı tavsiye ederim :)
 

qcoperatör

Öğrenci
Katılım
25 Eyl 2021
Mesajlar
2
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
45
imei sıkıntısı var yüklemeyi nasıl yapmalıyım.teşekkürler
 

alenaa

Öğrenci
Katılım
1 May 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
Ben hala güncelleme almadım neden olabilri acaba
 

Cumali01

Öğrenci
Katılım
10 Ağu 2021
Mesajlar
76
Reaksiyon puanı
12
Puanları
8
Yaş
21
Arkadaşlar konu dışı olduğunu biliyorum fakat redmi 9t 12.5 var mı?
 

Cumali01

Öğrenci
Katılım
10 Ağu 2021
Mesajlar
76
Reaksiyon puanı
12
Puanları
8
Yaş
21
snapdragon işlemcilerde imei sorunu 1 hafta sürüyor mediatech işlemciler anında yapılabiliyor sizin sorununuz tam olarak ne ?
Benim sorunum yok orta segment redmi 9t alıcağım önerirmisiniz ve 12.5 sürümü güncellenicek mi
 

Cumali01

Öğrenci
Katılım
10 Ağu 2021
Mesajlar
76
Reaksiyon puanı
12
Puanları
8
Yaş
21
Önermem fiyatını haketmiyor yurtdışı mı alıcaksınız yurtiçi mi bu arada ?
yurtiçi 2500 pek emin değilim ama yani kesin cihaz alıcağım realme c25 vardı onu alıcaktım vazgeçtim teknosada gittim bi baktım ekranına kötüydü. 2500 iyi gibi ya sizce?
 

Darkness3472

Asistan
Katılım
10 Ara 2020
Mesajlar
367
Reaksiyon puanı
144
Puanları
43
yurtiçi 2500 pek emin değilim ama yani kesin cihaz alıcağım realme c25 vardı onu alıcaktım vazgeçtim teknosada gittim bi baktım ekranına kötüydü. 2500 iyi gibi ya sizce?
Düşük bütçede yurtdışı öneririm ben daha güçlü bi cihaza sahip olursunuz
 

lordare

Profesör
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
2,264
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,208
Puanları
113
yurtiçi 2500 pek emin değilim ama yani kesin cihaz alıcağım realme c25 vardı onu alıcaktım vazgeçtim teknosada gittim bi baktım ekranına kötüydü. 2500 iyi gibi ya sizce?
Eğer aceleniz yoksa Kasım sonunu bekleyin
 

Cumali01

Öğrenci
Katılım
10 Ağu 2021
Mesajlar
76
Reaksiyon puanı
12
Puanları
8
Yaş
21
Eğer aceleniz yoksa Kasım sonunu bekleyin
Acelemiz var telefonum samsung a5 2016 ekranı mükemmel amoled olduğu için ama ram depolama sıkıntı telefonuda tanıdık biri vermişti artık telefon almanın zamanı geldi. Ya acelem var şimdi whatsapp olsun uygulama yükleme olsun onun gibi yetmiyor artık teknosa mağazasına gittim realme c25 iyiydi baya bi baktım ekranı çok kötüydü o yüzden redmi 9t bana baya uygun oyun oynama olsun (ara sıra) baya iyi ben ertesi gün teknosaya gittim adam redmi 9tye kötü diyo vivo öneriyor bir daha ki gelişimde bir kadın personel geliyo redmi 9t diyo asıl kadın haklı ya Redmi 9t en iyisi acelem olmasa beklicem ama var 2.550 2.600 civarı 64 gb siz ne dersiniz?
 

Darkness3472

Asistan
Katılım
10 Ara 2020
Mesajlar
367
Reaksiyon puanı
144
Puanları
43
Acelemiz var telefonum samsung a5 2016 ekranı mükemmel amoled olduğu için ama ram depolama sıkıntı telefonuda tanıdık biri vermişti artık telefon almanın zamanı geldi. Ya acelem var şimdi whatsapp olsun uygulama yükleme olsun onun gibi yetmiyor artık teknosa mağazasına gittim realme c25 iyiydi baya bi baktım ekranı çok kötüydü o yüzden redmi 9t bana baya uygun oyun oynama olsun (ara sıra) baya iyi ben ertesi gün teknosaya gittim adam redmi 9tye kötü diyo vivo öneriyor bir daha ki gelişimde bir kadın personel geliyo redmi 9t diyo asıl kadın haklı ya Redmi 9t en iyisi acelem olmasa beklicem ama var 2.550 2.600 civarı 64 gb siz ne dersiniz?
Hocam en iyisi yurtdışı alın 2600 civarına büyük ihtimalle note 10 S vardır baya işinizi görür
 

lordare

Profesör
Katılım
4 Eyl 2012
Mesajlar
2,264
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
1,208
Puanları
113
Acelemiz var telefonum samsung a5 2016 ekranı mükemmel amoled olduğu için ama ram depolama sıkıntı telefonuda tanıdık biri vermişti artık telefon almanın zamanı geldi. Ya acelem var şimdi whatsapp olsun uygulama yükleme olsun onun gibi yetmiyor artık teknosa mağazasına gittim realme c25 iyiydi baya bi baktım ekranı çok kötüydü o yüzden redmi 9t bana baya uygun oyun oynama olsun (ara sıra) baya iyi ben ertesi gün teknosaya gittim adam redmi 9tye kötü diyo vivo öneriyor bir daha ki gelişimde bir kadın personel geliyo redmi 9t diyo asıl kadın haklı ya Redmi 9t en iyisi acelem olmasa beklicem ama var 2.550 2.600 civarı 64 gb siz ne dersiniz?
Geçen hafta 2.500₺'ye Poco M3 Pro indirimdeydi ama şu anda fiyatı tekrar 2.700'lere çıkmış durumda. Batarya performansı çok iyi bir telefon. İşlemcisi de gerçekten çok iyi. Arka kamerası güzel, tek sıkıntısı ön kamerası iyi değil. Eğer ön kamera takıntınız yoksa o telefonu düşünebilirsiniz
 

Cumali01

Öğrenci
Katılım
10 Ağu 2021
Mesajlar
76
Reaksiyon puanı
12
Puanları
8
Yaş
21
Geçen hafta 2.500₺'ye Poco M3 Pro indirimdeydi ama şu anda fiyatı tekrar 2.700'lere çıkmış durumda. Batarya performansı çok iyi bir telefon. İşlemcisi de gerçekten çok iyi. Arka kamerası güzel, tek sıkıntısı ön kamerası iyi değil. Eğer ön kamera takıntınız yoksa o telefonu düşünebilirsiniz
Evet 2.500 tlydi trendyolda güzel telefonda fiyatı yükselmiş 2700 e ama ben daha fiyat yükseltemem çünkü taksit yok taksit kaldırılmış kaldırılmasaydı alırdım heralde
Mesaj otomatik birleştirildi:

Hocam en iyisi yurtdışı alın 2600 civarına büyük ihtimalle note 10 S vardır baya işinizi görür
Hocam bizde düşündük 1600 tlye xiaomi redmi note 8 pro felan düşündük fakat imei atılmazsa elimizde kalır atılmaz ve tek seferliğine atılmazsa kötü olur o yüzden yurtdışı olmaz ya ne yapmamız lazım?
 
Son düzenleme:

alenaa

Öğrenci
Katılım
1 May 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23
Katılım
5 Ocak 2019
Mesajlar
5,892
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
4,769
Puanları
113
9 pro ve hala almadım 12.0.4.0 kullanıyorm hala :/
Mesaj otomatik birleştirildi:


düzenli olarak da kontrol ediyorum ama hala almadım.. 12.0.4 kullanıyorum :// neden olabilir anlamıyorum.. 9 pro olmasına rağmen gelmedi
Farklı bir Wi-Fi'ye bağlanın ve ya mobil verinizi açıp tekrar güncelleyin bir.
 

alenaa

Öğrenci
Katılım
1 May 2020
Mesajlar
21
Reaksiyon puanı
4
Puanları
3
Yaş
23

Ekli dosyalar

  • IMG_20211018_205921.jpg
    IMG_20211018_205921.jpg
    15.6 KB · Görüntüleme: 12

Cvnmrt

Dekan
Katılım
26 Ağu 2019
Mesajlar
5,309
Reaksiyon puanı
3,867
Puanları
113
Yaş
21
Pro'ya 12.5 gelmiş gördüğüm kadarıyla. Yükleyen oldu mu?
 
Üst