Merhabalar,
5 ay önce almış olduğum cihazımı severek kullanıyordum. Taa ki ghost screen laneti bulaşan kadar. Panel kontrolü yaptım tianma panel vardı. Ghost screen sorunu tianma panellerde kronik olduğundan telefonumu satıcım olan vatan bilgisayar a götürdüm. Bana ürünün 170 günlük olup doa kapsamında olduğunu iade isteyeceklerini söylediler. Kafama takılan birkaç soru var.
1-) Doa ürün olduğu kutuda veya faturada belirtilmiyor. Bu talebimi etkiler mi?
2-) Doa kapsamında olduğundan seçimlik hakkımı dikkate alırlar mı?
3-) Servis kararına itiraz etme de ürünün doa ürün olması yeterli midir?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
5 ay önce almış olduğum cihazımı severek kullanıyordum. Taa ki ghost screen laneti bulaşan kadar. Panel kontrolü yaptım tianma panel vardı. Ghost screen sorunu tianma panellerde kronik olduğundan telefonumu satıcım olan vatan bilgisayar a götürdüm. Bana ürünün 170 günlük olup doa kapsamında olduğunu iade isteyeceklerini söylediler. Kafama takılan birkaç soru var.
1-) Doa ürün olduğu kutuda veya faturada belirtilmiyor. Bu talebimi etkiler mi?
2-) Doa kapsamında olduğundan seçimlik hakkımı dikkate alırlar mı?
3-) Servis kararına itiraz etme de ürünün doa ürün olması yeterli midir?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.