Rage'in yaması geliyor

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Micuvan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Micuvan

Dekan
Emektar
Katılım
3 Mayıs 2007
Mesajlar
5,371
Reaksiyon puanı
57
Puanları
1,228
Yaş
37
2.jpg



id Software'ın uzun süredir beklenen FPS oyunu Rage, PC ve konsollar için nihayet çıktı. id Tech 5 grafik motoruyla geliştirilen yapım, özellikle PC sahipleri tarafından merakla bekleniyordu, ancak birçok kullanıcı şu an oyundan bezmiş durumda. Çünkü oyunda kaplamaların geç yüklenmesi ve performans düşüklüğü gibi sorunlar söz konusu. Her ne kadar AMD ve Nvidia'dan oyun performansıyla ilgili yeni sürücüler yayımlansa da bunlar sorunları tam olarak giderebilmiş değil. Bunun üzerine Bethesda'dan resmi açıklama geldi ve oyunun ilk resmi yamasının üzerinde çalışılmaya başlandığı duyuruldu. Ancak yamanın ne zaman çıkacağı henüz bilinmiyor. Umarız en kısa zamanda yayımlanır.

Kaynak

 

POWER

Rektör
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
10,276
Reaksiyon puanı
161
Puanları
0
8400 ile çalıştırır mı bunu acep <:)
 

POWER

Rektör
Katılım
5 Ekim 2009
Mesajlar
10,276
Reaksiyon puanı
161
Puanları
0
Zamanın ötesinden gelen edit <:P

core2duo 2.0 , 8400m gs ekran kartı olan laptopumda çalıştı ve oynamaya başladım. Tekliyor arada ama oynanıyor <:) Oynamak isteyenler için dipnot <:)
 

Carnage

Prime Сasual Dating - ****** *****
Cezalı
Katılım
19 Ekim 2009
Mesajlar
381
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Yaş
40
Yama herkeste problemleri çözmüyor. Yamanın içeriği sadece settings menüsüne anisotropic filtre ve dikey senkronizasyon ayarlarını eklemekten başka bir şey değil.
 

mendocino

Rektör
Katılım
9 Ocak 2009
Mesajlar
11,032
Reaksiyon puanı
81
Puanları
228
yamanın en büyük numarası ayarlara texture cache seçeneği eklemesi, kaplamaları hafızaya alarak geç gelmesini azaltıyor bir nebze hepsi o kadar.
 

Carnage

Prime Сasual Dating - ****** *****
Cezalı
Katılım
19 Ekim 2009
Mesajlar
381
Reaksiyon puanı
4
Puanları
18
Yaş
40
Texture cache raceconfig.cfg dosyasından da düşürülebiliyor. Ama GPU-Z ile olan ölçümlerimde 512'lik kartın en fazla 350 mb kullanıldığını gördüm(texture'lar düşürülmüş halde) Ancak texture streaming sorunları yakamı bırakmıyor.
 
Üst