Soru Psu cool whine sesi çözülür mü?

Bu konuyu okuyanlar

as1m

Asistan
Katılım
10 Şubat 2022
Mesajlar
153
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Yaş
18
Merhaba arkadaşlar bilgisayarımdaki psu da cool whine var.Önceki konumda fandada bir sorunum vardı ve çözebildim.Asıl sorunum şu bilgisayar açılırken çok yüksek bir cızırtı sesi geliyor o kadar şiddetli ki diğer odadan bile hissediyorum.Psu değişmek istesem en az 1k tl masraf çıkar şuanlık karşılayamam onu.Bir yöntem varmış transförmatör lerin üstüne mıknatıs silikonluyolar onu yapsam sorun kökten gider mi?

Bahsettiğim video ( aynı tiz ses bendede var) :


Daha yaratıcı fikirleri olanlarda yardımcı olursa sevinirim.Bu sesten dolayı bilgisayarı kullanmak istemiyorum çözülürse çok sevinirim.
 

Jubei

Profesör
Katılım
22 Aralık 2011
Mesajlar
1,333
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
425
Puanları
83
Yapabilirseniz çözüm basit ancak çok riskli, çalışr halde ses çkaran parçayı nasıl bulacaksınız?
 

as1m

Asistan
Katılım
10 Şubat 2022
Mesajlar
153
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Yaş
18
Yapabilirseniz çözüm basit ancak çok riskli, çalışr halde ses çkaran parçayı nasıl bulacaksınız?
Videodaki gibi mıknatısı tek tek deniyecem en fazla 10sn mi alır zaten.Bulduktan sonra sonra psu yu kapatıp mıknatısı silikonluyucam nasıl olur?
 

as1m

Asistan
Katılım
10 Şubat 2022
Mesajlar
153
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Yaş
18
Teoride güzel, pratikte sizi sonra haberlerde izlemeyelim, bu çok üzücü olur.
Habere çıkıcak ne var merak ediyorum :D Ev patlıyacak değil en fazla ses gider veya gitmez.Silikonda öyle kolay kolay eriyecek bi madde deil bi sorun olucağını düşünmüyorum.
 

Jubei

Profesör
Katılım
22 Aralık 2011
Mesajlar
1,333
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
425
Puanları
83
Habere çıkıcak ne var merak ediyorum :D Ev patlıyacak değil en fazla ses gider veya gitmez.Silikonda öyle kolay kolay eriyecek bi madde deil bi sorun olucağını düşünmüyorum.
Çarpılmayın anlamında söylemiştim. :) 👍
 

as1m

Asistan
Katılım
10 Şubat 2022
Mesajlar
153
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Yaş
18

Akif9748

Asistan
Katılım
30 Ocak 2021
Mesajlar
143
Reaksiyon puanı
158
Puanları
43
@as1m hocam eldiven falan giyin kondanstörler fişi çekseniz bile dolu oluyor. Dokunmaktan kaçının onlara onun dışında bir sorun çıkmaz, sonucu ben de merak ettim. Hiç cv sorunu olan psuya rastlamıştım. Rastlasam bunu kesinlikle denerdim.
 

as1m

Asistan
Katılım
10 Şubat 2022
Mesajlar
153
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
64
Puanları
28
Yaş
18
Sonucu bekliyorum. 👍
@as1m hocam eldiven falan giyin kondanstörler fişi çekseniz bile dolu oluyor. Dokunmaktan kaçının onlara onun dışında bir sorun çıkmaz, sonucu ben de merak ettim. Hiç cv sorunu olan psuya rastlamıştım. Rastlasam bunu kesinlikle denerdim.
Maalesef bügün denedim ve olumsuz bir şekilde hiçbir işe yaramadı.Bütün transformatörlerin hem çalışırken hemde çalıştırmadan üzerine bir mıknatıs koydum ve psu yu çalıştırdım hiçbirinde ses kesilmedi.Bende transformatorlerden gelmediği için sorun çözülmedi.Tahminimce bobinler cızırdıyor onun içinde farklı bir çözüm varmış onu arıyorum.

Buda benim psu dan gelen ses:
 

Son mesajlar

Üst