Port Problemi (CGN)

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan MBakgor
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MBakgor

Öğrenci
Katılım
30 Ağustos 2013
Mesajlar
48
Reaksiyon puanı
0
Puanları
6
Öncelikle İyi Günler,

TTnet kullanıcısıyım ve uzun zamandır port açma işlemini sorunsuz yapabiliyorum.Modemin arayüzünü sıfırladıktan sonra portlar açılmamaya başladı.Sebebini araştırırken ip numaramın modem arayüzünde ki ip numarası ile uyuşmadığını farkettim.Problemi aratınca CGN ip havuzuna denk geldim.

Her zamanki gibi TTnet müşteri hizmetlerini aradığımda bana saçma sapan şeyler söylediler ve sorunun çözümüne ulaşılamadı.En son saha görevlileri ile yüz yüze konuşmam söylendi.
Sizden ricam port açamamamın sebebi CGN mi ve eğer sorun buysa nasıl çözüm bulurum bunun cevabı.
 
Üst