Soru Popülerite kazanmış Amerikan | Chevrolet neden başarısız oldu?

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar Konu (Kayıtlı: 0, Misafir: 1)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Fakehero

Profesör
Herkesin bir popisi vardır, o popiden herkesin kendinin memnun olması gerekiyor, senin benim değil.

Kelime kötü anlam içermiyor baştan söyleyeyim bilenler bilir.
 

ikakbay

Üyecik
araçlar amerika için tasarlanmış ve ağırlardı, türkiyede vergilerden dolayı, düşük hacimli motorlar getirilince hem performans düştü hem de yakıt tüketimi arttı, bu yüzden de tutmadı.
 

Hakantoris

Profesör
Ben konu hakkında 3 temel etken görüyorum
1.Etken :Avrupa pazarında satılan Chevrolet modelleri Amerikan değil Korelidir. logolu halidir. İnsanlar eski Chevroletlerin yani Amerikan Chevylerin geleceğini düşündüler. Ama Daewoo modellerinin Chevrolet logolu modelleri gelince hayal kırıklığına uğradılar ve beklenen satış gerçekleşemedi.

2.Etken: General Motors'un yanlış pazarlama stratejisi. Bildiğiniz gibi çoğu şehirde Chevrolet marka otomobiller Opel Showroomlarında satılıyordu. Opel'den daha ucuz modelleri vardı. Ve bazı müşteriler Opel yerine Chevrolet aldı. Aslında para yine GM'e geldi ama Opel'in müşterisinin Chevrolet'e kaymasına rağmen satış rakamlarının beklenildiği gibi olmaması Avrupa pazarında Chevrolet'in fişini çeken etkenlerden biri.

3.Etken: Verimsiz motorlar ve o dönemde ülkemizde oldukça yaygın olan dizel motor furyasına tamamen katılamamış olmasıdır.

Bu 3 temel etkenin sonucu olarak 2013 yılında General Motors Chevrolet'i Avrupa pazarından çekmiştir. Sebebi ise Avrupa'da Opel'e daha fazla odaklanmaktır. Kısacası yanlış pazarlama stratejisi :D
 

Hakantoris

Profesör
araçlar amerika için tasarlanmış ve ağırlardı, türkiyede vergilerden dolayı, düşük hacimli motorlar getirilince hem performans düştü hem de yakıt tüketimi arttı, bu yüzden de tutmadı.
Avrupa pazarına gelen Chevroletler ile Amerilka pazarındaki Chevroletlerin alakası yok hocam.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Son mesajlar

Üst