Please wait while you are redirected...

trauma

Doçent
Katılım
9 Temmuz 2007
Mesajlar
986
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Merhaba arkadaşlar,
bir-iki günlüğüne evden ve bilgisayarımdan ayrılmaz zorunda kalmıştım :( :(
Kardeşim temizlik yaparken odamda, ağ kablosuna takılmış, sonra da modemin ışıkları gitmiş sonra birşeyler yapmış ışıklar tekrar gelmiş, ben geldim açtım pc yi, hiç bir sorun görünmüyor fakat internete bağlandığımda please wait while you redirected gibi birşey çıkıyo:S sizce sebe nedir?
modemde ve ethernety kartında sorun görünmüyor.
Kaç gündür SDN'siz bi hayat yaşamaktayım :(
yar bana bi çare medet :)
yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar... :)


Edit:arkadaşlar hiç mi fikriniz yok ya, acil çözmem lazım da sorunu...

Edit2: Herkese yardımlarından dolayı çok teşekkür ediyorum, arkadaşlar sorunu kendi başıma hallettim, bilen biliyodur fakat ben genede resimlerle böyle bi durumla karşılaşında ne yapmamaız gerektiğini anlatacağım.


 

occuplus

Asistan
Katılım
6 Mayıs 2008
Mesajlar
123
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
- Eğer internet e hiç çıkamıyorsan kabloları bir kontrol et.
- Ağı görüyor int bağlanımıyorsan kullanıcı adını ve şifreni kontrol et (modemin ayarları silinmez ama ya...)
- Alternatif tarayıcı ile dene
 

trauma

Doçent
Katılım
9 Temmuz 2007
Mesajlar
986
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0

Arkadaşlar bu sorunun nedeni;
Modemde kayıtlı olan şifreniz veya kullanıcı adınızın yanlış girilmesidir. Yani kısa bir süre önce modemi yüklediyseniz, şifreyi yanlış girmiş olabilirsiniz ve bu ekran gelir, ve yahut da [ bu tamamen benim tahminim, Ey DSL! gibi programlar kullanırken şifrenizi yazmanızdan dolayı bu programın yayıncılarının sizin şifrenize el atması olabilir. (çünkü ben şifremi değiştirmemiştim, TTNet'i aradığımda şifrem bambaşka birşey çıktı.)].
Yapmanız gereken ise ilk önce
Modeminize göre 192.168.2.1 veya 192.168.1.1 adresine girip gelen yere şifre filan yazmadan "tamam" demek.
Ardından açılan sayfada "ADSL" yazan butona tıklayıp "Bağlantı Ayarlarına" girmektir.
airtiesfn9.jpg


Sonra açılan penceredeki "vc1" yazısına tıklıyoruz.

vc1gg8.jpg


Sonrada Kulanıcı Adımızı ve Şifremizi girip "kaydet" butonuna tıklıyoruz...

kaydetqy8.jpg


Eğer bunları yaptığınızda sorun halledilmemiş olursa, 4440375 TTNet Müşteri Hizmetlerini arayıp Kullanıcı adınızı ve şifrenizi kontrol ettirin...
 
S

SDN Okuru

SDN Okuru
teşekkürler denicem cok ugrastm ama yapamadım inşllah bu çözümün işe yarar
 
Üst