Plati.ru'dan 4$'a Forza Horizon 4 Almak

Bu konuyu okuyanlar

cenkkkk

Doçent
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
576
Reaksiyon puanı
373
Puanları
63
Arkadaşlar merhaba. Sadece Forza Horizon 4 oynadığım için GamePass'e her ay 30TL vermek yerine 1 seferlik buradan alıp sürekli kullanmayı düşünüyorum. Kullanan arkadaşım var. Sorun yaşamadığını söylüyor. Sizin bilgileriniz varmı bu konu hakkında? Herhangi bir sorun vs. teşkil eden durum olmasından endişelenmiyor değilim. Ödemeyi yaptıktan sonra bir program aracılığıyla pc ye bağlanıp şifre giriyormuş satıcı şahıs. Sonra sadece indirmesi kalıyormuş. Kullananınız varsa bilgilendirebilir mi?



resim_2020-11-11_200839.png
 

Alper S

Profesör
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
2,738
Reaksiyon puanı
2,567
Puanları
113
Hocam şahıs acaba hangi programla bağlanıyormuş? Çünkü internette gördüğüm bir siber sızma saldırısı uzaktan kontrol uygulaması yüklenip kullanıcı fark etmeden başka bir şey yapıyormuş gibi gösterip arkadan virüs yüklemek. Görsel olarak yapmasa bile uzaktan kontrol yazılımı otomatik arkada siz görmeden kurabilir virüsü. Uygulamanın adını öğrenmeniz mantıklı olur.
 

cenkkkk

Doçent
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
576
Reaksiyon puanı
373
Puanları
63
Hocam şahıs acaba hangi programla bağlanıyormuş? Çünkü internette gördüğüm bir siber sızma saldırısı uzaktan kontrol uygulaması yüklenip kullanıcı fark etmeden başka bir şey yapıyormuş gibi gösterip arkadan virüs yüklemek. Görsel olarak yapmasa bile uzaktan kontrol yazılımı otomatik arkada siz görmeden kurabilir virüsü. Uygulamanın adını öğrenmeniz mantıklı olur.

Activator.DN adında bir program. Nasıl işlediğini gösteren bir video eklemiş. Şöyle göstereyim :

 

Alper S

Profesör
Katılım
14 Eki 2018
Mesajlar
2,738
Reaksiyon puanı
2,567
Puanları
113
Activator.DN adında bir program. Nasıl işlediğini gösteren bir video eklemiş. Şöyle göstereyim :

Hocam yazılım virüs olarak değil de legal olarak kullanışlı gelmedi çünkü sanırsam yazılım kaçak hesap aktifleştiriyor tam anlayamadım. Bana legal olarak güvenilir gelmedi. Kullanmanızı şahsen önermem ama büyük ihtimalle sorun çıkayacaktır. (Ayrıca tam olarak yasal açısını bilmediğimden bir şey diyemiyorum, forumda bu tip şeylere destek yasak sonuçta.)
 

cenkkkk

Doçent
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
576
Reaksiyon puanı
373
Puanları
63
Hocam yazılım virüs olarak değil de legal olarak kullanışlı gelmedi çünkü sanırsam yazılım kaçak hesap aktifleştiriyor tam anlayamadım. Bana legal olarak güvenilir gelmedi. Kullanmanızı şahsen önermem ama büyük ihtimalle sorun çıkayacaktır. (Ayrıca tam olarak yasal açısını bilmediğimden bir şey diyemiyorum, forumda bu tip şeylere destek yasak sonuçta.)

Sistemin işleyişi ve güvenilirliği hakkında bir bilgim olmadığı için belki kullanan arkadaşlar vardır diye bilgi almak istemiştim. Bende net olarak bir bilgi sahibi değilim.
 

Görkeem

Profesör
Katılım
22 Ağu 2019
Mesajlar
4,082
Reaksiyon puanı
3,394
Puanları
113
Ben bu siteyi çok kullandım hala da bir çok ürün key vs. alıyorum önceden oyun oynadığım zaman bir çok origin hesabı falan aldım 400 tl olan oyunları 10 tlye online oynadım :) site çok güvenli ve büyük bir site kesinlikle kartınız vs. çalınmaz.

Fakat sitedeki oyun hesapları kiralık yada çalıntı çünkü 1 hafta'da 1 hesap gidiyor elinden şifresi değişiyor :) satıcıya yazıyorsun sana yeni hesap veriyor onla devam ediyorsun.

Site güvenli bunu söyleyebilirim..
 

Görkeem

Profesör
Katılım
22 Ağu 2019
Mesajlar
4,082
Reaksiyon puanı
3,394
Puanları
113
Geçen sene ben ticaretini yapıyordum yalan söylemeyim bine yakın ürün satmışımdır platiden :) forza çok ama çok aldım en çok satış yapan o ürün oldu benim için , şimdide alınır


ayrıca Assasins Creed'de gelmiş :)

 

cenkkkk

Doçent
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
576
Reaksiyon puanı
373
Puanları
63
Gelmişsin oyunun tam heyecanlı yerine, sabah bir kalkıyorsun hesap gitmiş yeni hesap geliyor. Merhaba tekrar ben geldim.. Sil baştan.

Kullanan arkadaşımın dediğine göre kendi XBOX hesabındaki savelerinle devam ediyormuşsun. Aldığın hesapta kaldığın saveden devam ediyormuş ve hesap gitse bile tüm ilerlemeler kayıtlı olarak duruyormuş.
 

hadsizkek

Asistan
Katılım
17 Haz 2020
Mesajlar
175
Reaksiyon puanı
98
Puanları
28
Çalıntı hesap almanı önermem. Senin para verip aldığın hesap çalınsa başkası satsa mutlu olur musun veya kredi kartı bilgilerin çalınsa oyun alınıp satılsa seni üzmez mi ? Ben bu açıdan düşünüyorum o yüzden almıyorum. Zaten büyük ihtimal hesap gider satıcıya yazarsın tekrar tekrar hesap değişirsin. (Platirudaki çoğu hesap çalıntı diye biliyorum)
 

Görkeem

Profesör
Katılım
22 Ağu 2019
Mesajlar
4,082
Reaksiyon puanı
3,394
Puanları
113
Gelmişsin oyunun tam heyecanlı yerine, sabah bir kalkıyorsun hesap gitmiş yeni hesap geliyor. Merhaba tekrar ben geldim.. Sil baştan.

Online oynarsan evet öyle büyük sorun oluyor ama offline oynarsan sorun olmaz şimdi bunlar oto aktivasyon var yani hesap olmadan da oynatıyor :D
 

Alparslan57

Profesör
Katılım
27 Tem 2020
Mesajlar
4,005
Reaksiyon puanı
4,927
Puanları
113
Yaş
12
O hesapları aldıktan 1 gün veya alır almaz şifreyi değiştirirseniz çalınma olasılığı olmaz.
 

Görkeem

Profesör
Katılım
22 Ağu 2019
Mesajlar
4,082
Reaksiyon puanı
3,394
Puanları
113
O hesapları aldıktan 1 gün veya alır almaz şifreyi değiştirirseniz çalınma olasılığı olmaz.

öyle olmuyor işte :D satıcı sana e mail şifresini vermiyor , sadece login password olarak giriş yapıyorsun hesabın asıl sahibi istediği zaman hesabı alabiliyor..
 

Alparslan57

Profesör
Katılım
27 Tem 2020
Mesajlar
4,005
Reaksiyon puanı
4,927
Puanları
113
Yaş
12
öyle olmuyor işte :D satıcı sana e mail şifresini vermiyor , sadece login password olarak giriş yapıyorsun hesabın asıl sahibi istediği zaman hesabı alabiliyor..
:D

MC Pre satan bir yer var. pre......com isimli. Orada e posta şifreyi veriyorlar sonra değiştirebiliyorsun şifreyi. Ama sadece şifreyi.
 

cenkkkk

Doçent
Katılım
4 Tem 2019
Mesajlar
576
Reaksiyon puanı
373
Puanları
63
Online oynarsan evet öyle büyük sorun oluyor ama offline oynarsan sorun olmaz şimdi bunlar oto aktivasyon var yani hesap olmadan da oynatıyor :D

Online olarak FH4 hesabında ilerleme kaydettiğimde hesap gitse savelerde mi gidiyor?
 

Creative

Rektör
Emektar
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
13,796
Çözümler
2
Reaksiyon puanı
18,179
Puanları
113
Yaş
37

Miss gibi bir sürü oyun, ihtiyacım yok yani.. :) 💵
 

Son mesajlar

Üst