PC Magazine Aralık Sayısı Çıktı. Hediyesi: Crysis

PC Magazine'in Bu ayki içeriğini beğendiniz mi?


  • Kullanılan toplam oy
    82

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Türkiye'nin en çok beğenilen bilgisayar dergilerinden PC Magazine'in Aralık sayısı çıktı. Dergiyi alanları bir de sürpriz bekliyor. Bu ayın hediyesi; müthiş oyun Crysis.

Diğer dergilerin Kasım sayıları bayilerdeyken, PC Magazine'in Aralık sayısı çoktan okurlara ulaşmaya başladı. Derginin kapak konusu; "Herkes İçin Overclock". Derginin içinde başka hangi konuların olduğunu, yakında yayınlayacağımız "Bilgisayar dergilerinde Aralık 2007" yazımızda görebileceksiniz. Dergiyi satın alanları bekleyen hediye ise oyun demoları. İndirmesi saatler, belki de günler sürecek olan oyun demoları arasında Türk yapımcıların hazırladığı Crysis de var.

PC Magazine Aralık 2007 Sayısı



:: Derginin kapağını ve içeriğini nasıl buldunuz? Ankete katılın, bu başlıkta yorumunuzu bildirin.

Bilgi için: PC Magazine
SDN – http://shiftdelete.net
 

warkortali

Profesör
Onursal Üye
Crysis tam sürüm 12 gb arkadaşlar haberiniz olsun :) oyun yüklenirken pc başını terk ettiğim oldu :) Dergininde içeriği'de güzel ..
 

blogger

Doçent
Bizde bedava sandık.Demosuymuş.Her oyunun demosu zaten her ay dergielrle beraber verilir yani illa derginin reklamını yapacaksınız :D
 

emelden

Dekan
Konu başlığa süper, haberi okumasan koşturcaksın dergi almaya. :D
Crysis, erkek oyunuymuş bazı bilmiş arkadaşlar öyle dedi. :*
Dergi kapağına gelince ben beğenmedim. Pek bir karışık görünüyor. İçerikte iyi gündemdeki konular işlenmiş yine.
 

Nemesis

Dekan
Biraz daha sölenirse "Konu Başlığı" ile ilgili laf değiştirecekler :) Görünce hadi be almıştım zaten demiştim ama iyikide almışım :D
 

selcukyes

Üyecik
bu yılkı dergı ıyıcene dokuldu dogrusu 2008 yılında kesınlıkle uyelıgımı ıptal ettırecem aralık sayısı ewıme 3 gun once geldı abone olmama ragmen ılk bana gelmesı yerıne marketlere fılan once gıdıyor buda benı delı edıyor ayrıca bu aykı dergıde hayrettlere dustum VERSEYDINIZ YA SU PARDUSU BU AYDA demekten alıkoyamadım kendımı her ay her ay pardus cd sı verildi keske chip e uye olsaymısım pcmag bu sene herseyını degıstırdı kalıtesınıde kesınlıkle almayın arkadaslar EVİM PARDUS CD SIYLE DOLDU ISTEYENE BELES PARDUS CD VERİYORUM :)))umarım gerekli yerlere gıderr ole kolay degıl dergı ıslerı gorun bakalım 2008 de abone sayınızı.
 

titanyum

Profesör
ben aldım da pek bişi yok overclock dan bahsetmiş baya anakartlar ve ekran kartları baya baskı var ve yeni çıkan ürünler hakkında bilinmesi gerekenleri yazzmış pek tatmin edici bişi yok açıkcası
 

turoksin0

Profesör
pcmag verdiklerini biraz yenilerse daha iyi olur ve şu farcry bedavaydı ya anlaşsalar ya ubisoft la iyi reklamla çok satar
 
Üst