Oyun,Yayın,Edit Sistem İşlemci Seçimi !!

Bu konuyu okuyanlar

mehmets70

Öğrenci
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Selamın aleyküm arkadaşlar yayın,oyun,edit için sistem toplamayı düşünüyorum
Asus rog rtx 2060 Super oc ekran kartı
Asus rog strix B450-F Gaming II anakart
Corsair Vengeance 3200 Mhz cl16 ram
Sharkoon 750w gold psu yarı modüler
Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD
Gamepower Warcry Kasa
kullanmayı düşünüyorum 13500 Tl bi bütçem var fakat işlemci kısmına geldiğimde çok kararsız kaldım.Corsair sıvı soğutma ile 3600x alıp mı kullanmayalım veya 5600x alıp kendi fanı ile mi kullanmayalım.Ve diğer parçalar hakkında önerebileceğiniz farklı birşeyler varsa yazarsanız çok sevinirim ama işlemci kısmına yardımcı olursanız sevinirim takıldığım kısım orası şimdiden çok teşekkür ederimm
 

Ananim

Profesör
Katılım
29 Eki 2020
Mesajlar
2,823
Reaksiyon puanı
2,446
Puanları
113
Bence yayın ve edit için ryzen işlemci intele göre daha iyi olacaktır
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Ryzen 5000 serisi 3000 serisine göre daha fazla ısınıyor hocam bu tecrübeyi bizzat yaşadım. Ryzen 5000 serisi 3000 serisine göre 10-15 derece kadar fazla ısınıyor. Eğer 5000 serisi alacaksanız sıvı soğutmada alın, 2 gün sonra fazla ısınmadan şikayet edebilirsiniz yoksa. Bence 5600x in yanında hiç olmasa birde şu soğutucuyu almaya çalışın.
@mehmets70,
 

Bruh Moment

Asistan
Katılım
25 Kas 2020
Mesajlar
347
Reaksiyon puanı
275
Puanları
63
Yaş
17
Depolama: Samsung 970 Evo Plus MZ-V7S500BW 500 GB NVMe M.2 SSD Fiyatları ve Özellikleri
2 adet de RAM alın: ADATA XPG GAMMINX D30 8GBX1 3200MHZ Single DDR4 Gaming Pc Ram
Ekran kartı için şu rehberi dinleyip uğraşırsanız çok daha iyi bir ekran kartı alabilirsiniz: Amazon'dan ucuza RTX 3000 serisi satın alma şansı
 
S

SDN Anonim 645270

SDN Okuru
 

furkan221635

Doçent
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
805
Reaksiyon puanı
461
Puanları
63
Yaş
18
Yazdığın sistemi alma kesinlikle. 13500 Tl ile birkaç ay bekle ekran kartı stoğu gelince Rtx 3070 ve r5 5600x ile bir sistem kurarsın.
 

mehmetali48

Doçent
Katılım
16 Eki 2020
Mesajlar
757
Reaksiyon puanı
408
Puanları
63
Selamın aleyküm arkadaşlar yayın,oyun,edit için sistem toplamayı düşünüyorum
Asus rog rtx 2060 Super oc ekran kartı
Asus rog strix B450-F Gaming II anakart
Corsair Vengeance 3200 Mhz cl16 ram
Sharkoon 750w gold psu yarı modüler
Samsung 970 EVO PLUS M.2 SSD
Gamepower Warcry Kasa
kullanmayı düşünüyorum 13500 Tl bi bütçem var fakat işlemci kısmına geldiğimde çok kararsız kaldım.Corsair sıvı soğutma ile 3600x alıp mı kullanmayalım veya 5600x alıp kendi fanı ile mi kullanmayalım.Ve diğer parçalar hakkında önerebileceğiniz farklı birşeyler varsa yazarsanız çok sevinirim ama işlemci kısmına yardımcı olursanız sevinirim takıldığım kısım orası şimdiden çok teşekkür ederimm
Bu arada galiba şuan stok olmadığı için hazır sistemler daha ucuz oluyor. Bence bir hazır sistemleri araştırın ve takip edin.
 

mehmets70

Öğrenci
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
EKRAN KARTI OLARAK BİRAZ ASUS MARKA TAKINTIM VAR ONDAN DOLAYI 2060 SUPER KULLANICAM
Sistemi bu şekilde düşündüm sizce nasıl sistem değer mi 15000
 

furkan221635

Doçent
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
805
Reaksiyon puanı
461
Puanları
63
Yaş
18
EKRAN KARTI OLARAK BİRAZ ASUS MARKA TAKINTIM VAR ONDAN DOLAYI 2060 SUPER KULLANICAM
Sistemi bu şekilde düşündüm sizce nasıl sistem değer mi 15000
Değmez kanka rtx 2060 alacaksan bu kadar masraf etme.
 

Bruh Moment

Asistan
Katılım
25 Kas 2020
Mesajlar
347
Reaksiyon puanı
275
Puanları
63
Yaş
17
EKRAN KARTI OLARAK BİRAZ ASUS MARKA TAKINTIM VAR ONDAN DOLAYI 2060 SUPER KULLANICAM
Sistemi bu şekilde düşündüm sizce nasıl sistem değer mi 15000
Benim önerimi de farklı bir PSU'yla beraber göz önünde bulundurursanız sevinirim.
 

mehmets70

Öğrenci
Katılım
25 Ocak 2021
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Değmez kanka rtx 2060 alacaksan bu kadar masraf etme.
Tanıdık birisinden 2.el 33 ay garantili şekilde alıp sadece league of legends,valorant gibi birkaç oyun oynicam ilerleyen zamanlarda satıp 3070 alsam mantıklı olmaz mı
 

furkan221635

Doçent
Katılım
22 Ara 2020
Mesajlar
805
Reaksiyon puanı
461
Puanları
63
Yaş
18
Tanıdık birisinden 2.el 33 ay garantili şekilde alıp sadece league of legends,valorant gibi birkaç oyun oynicam ilerleyen zamanlarda satıp 3070 alsam mantıklı olmaz mı
Kaç liraya alacağını söylersen ona göre yorum yapabilirim.
 

met 35

Mak. Müh.
Yönetici
Moderatör
Katılım
30 Ağu 2018
Mesajlar
15,333
Çözümler
7
Reaksiyon puanı
8,162
Puanları
113
Yaş
51
Ryzen 5000 serisi 3000 serisine göre daha fazla ısınıyor hocam bu tecrübeyi bizzat yaşadım. Ryzen 5000 serisi 3000 serisine göre 10-15 derece kadar fazla ısınıyor. Eğer 5000 serisi alacaksanız sıvı soğutmada alın, 2 gün sonra fazla ısınmadan şikayet edebilirsiniz yoksa. Bence 5600x in yanında hiç olmasa birde şu soğutucuyu almaya çalışın.
@mehmets70,
Çok doğru. 5600X stok fanla kullanılacak gibi değil.
 
Üst