Otomobil bölümünün moderatörü TuningMert olmuştur

Bu konuyu okuyanlar

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Otomobil bölümü hakkında önerilerinizi ve isteklerinizi bundan böyle TuningMert'e bildirebilirsiniz. Yeni moderatörümüze hoş geldin diyoruz ;)
 

isot

Doçent
Mert'ten den başkası olamazdı :)
Hak ediyor arkadaşımız..
Tebrik ve takdir ediyorum..
 
Tüm Övgüler İçin Sağolun :-[ Forumun Düzeni çin Elimden Geleni Yapacağımdan Şüpheniz Olmasın.Şimdilik Yolculuğa ÇıkıyorumçÖğlen Görüşmek Üzere ;) Bu Arada Aracımın 2 Parçasıda Geldi Şunlarıda Deneyeyim :)
 
oBsCuR HoMmE dedi ki:
Hayırlı olsun Tuning... :)

Civic type-r ne zaman gelio? ;D

Geldim..Şu anda Kütahyadayım.yollar berbat edilmiş durumda 160'ın üstüne çıkamadım.o yüzden biraz geç kaldım :( aracım yola tutunmayı bırakın yapışmış durumda.en yakın zamanda zarar görmüş sol 2 jantımıda değiştireceğim.sonra aracı satacağım.şu anda almak isteyenler için 41 liradan bırakabilirim...araç satılınca bir miktar üstüne ekleyip bi type-r alıcaz inş.bu arada başlık amacından çıkıyor gibi.eski halde devam edelim ;)
 

El Padrino

Dekan
Emektar
TuningMert dedi ki:
oBsCuR HoMmE dedi ki:
Hayırlı olsun Tuning... :)

Civic type-r ne zaman gelio? ;D

Geldim..Şu anda Kütahyadayım.yollar berbat edilmiş durumda 160'ın üstüne çıkamadım.o yüzden biraz geç kaldım :( aracım yola tutunmayı bırakın yapışmış durumda.en yakın zamanda zarar görmüş sol 2 jantımıda değiştireceğim.sonra aracı satacağım.şu anda almak isteyenler için 41 liradan bırakabilirim...araç satılınca bir miktar üstüne ekleyip bi type-r alıcaz inş.bu arada başlık amacından çıkıyor gibi.eski halde devam edelim ;)

Arabanın markasınıda, modelini söylede talipler varsa çıksın!
 
Ford Focus C-Max (Comfort Max) 2.0 Duratech Motor 8000 d/d 160 hp.Çeşitli modifiye uygulamaları vardır.8000 dd de max.262 km yapmıştır (zorla).sonra servise gitmek zorunda kalmıştır :)
 

El Padrino

Dekan
Emektar
TuningMert dedi ki:
Ford Focus C-Max (Comfort Max) 2.0 Duratech Motor 8000 d/d 160 hp.Çeşitli modifiye uygulamaları vardır.8000 dd de max.262 km yapmıştır (zorla).sonra servise gitmek zorunda kalmıştır :)

abi sen CIVIC TYPE-R a kim bilir neler yapıcan yazık arabaya ya...
servisten çıkmaz araba artık!

neyse allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin! ;)
 
yok be abi civic type-r ın motor dayanklılık oranı 7800 d benimkinin 720 d :( focus vs civic typer izliyoruz kafayı yiyiyoruz.adam resmen focusla dalga geçiyor ve type-r dan çıkan selere bak.bayır aşağı vites düşürüyor :) type-r a bişi olmaz.ben 1 kez kullanma fırsatı buldum.zaten 2 gün sonra 52 milyara satıldı araç.2001 modeldi.1.viteste gazı sonladım 72 km hız yaptı 2.vitese bi attım ibre 80 e fırladı.<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=az_0odcLIwg<br /><br />abi başlık cidden amacından çıktı.muhabbeti burada keslim hocam :D
 

El Padrino

Dekan
Emektar
TuningMert dedi ki:
<br />yok be abi civic type-r ın motor dayanklılık oranı 7800 d benimkinin 720 d :( focus vs civic typer izliyoruz kafayı yiyiyoruz.adam resmen focusla dalga geçiyor ve type-r dan çıkan selere bak.bayır aşağı vites düşürüyor :) type-r a bişi olmaz.ben 1 kez kullanma fırsatı buldum.zaten 2 gün sonra 52 milyara satıldı araç.2001 modeldi.1.viteste gazı sonladım 72 km hız yaptı 2.vitese bi attım ibre 80 e fırladı.<br /><br />http://www.youtube.com/watch?v=az_0odcLIwg<br /><br />abi başlık cidden amacından çıktı.muhabbeti burada keslim hocam :D <br />
<br /><br />hyr abi ne alaka!!!konu zaten otomobiller!<br /><br />en doğal şey arabalardan bahsedıoruz ;) :)<br />
 

warkortali

Profesör
Emektar
Arkadaşım hayırlı uğurlu olsun biraz geç oldu ama kendi mod. haberimi bile yeni gördüm şimdi ve tamamen tesadüf oldu  ;D
 

chimera

Dekan
Emektar
OOOooooo Tuning Mert seni tebrik ederim mod. 'luğun hayırlı uğurlu olsun yahu bir kaç gün yoktuk bi baktım forum baya hareketlenmiş :)
 

SDN Son Haberler

Üst