Öğrenci Atasözleri

Bu konuyu okuyanlar

@DN@N

Doçent
Yanlış hesap matematik hocasından döner

Bakarsan "5" bakmassan "1" olur

İyi arkadaş yazılıda belli olur

İki ders boş olunca sınıfta bayram olur

Zayıfsız karne, çiçeksiz bahçeye benzer.

Görünen kopya klavuz istemez.

Öğrenciyi altın sınıfa koymuşlar ille de teneffüs demiş...

Bana hocanı söyle sana kaç alacağını söyleyeyim

Bugünün dersini yarına bırakma.

Her öğrencinin kalbinde bir 5 yatar

Her öğrenci kendi sınıfında öter...

Duvarı nem öğrenciyi sınav yıkar

Öğrencinin iyisi tahtada belli olur.

Görmemişin kopyası olmuş, sıranın üstüne koymuş

Ayağını sırana ,ellerini kopyana göre uzat.
 
çoooook doğru iyi arkadaş yazılıda belli olur !
bnmle kavgalı bi sınıf arkadaşım vardı normal şartlarda asla konuşmazdı sınav günü o arkadaşımın arkasındakinden kopya istemiştim kopya gelmedi yanıt ''bilmiyorum'' du...
bi baktım bnle kavgalı olan kıza cevabı söylüo ben birden ''neee o_O '' olmuştum evet evet suratım aynı böyleydi yani düşünsenize selamınızı bile almayan kişi size yardım ediyo :^)
dost kara günde belli olurmuş sahiden yaa
güvendiğimiz dağlarada kar yağmıştı ayrıca arkadaş deyip bağrımıza basıp kopya istediklerimiz bilmişlik hatta ukalalık yapıo konuşmadıklarımız kopya verio :I hayat ne garip...
 

ramcho07

Doçent
mavinok.ta dedi ki:
çoooook doğru iyi arkadaş yazılıda belli olur !
bnmle kavgalı bi sınıf arkadaşım vardı normal şartlarda asla konuşmazdı sınav günü o arkadaşımın arkasındakinden kopya istemiştim kopya gelmedi yanıt ''bilmiyorum'' du...
bi baktım bnle kavgalı olan kıza cevabı söylüo ben birden ''neee o_O '' olmuştum evet evet suratım aynı böyleydi yani düşünsenize selamınızı bile almayan kişi size yardım ediyo :^)
dost kara günde belli olurmuş sahiden yaa
güvendiğimiz dağlarada kar yağmıştı ayrıca arkadaş deyip bağrımıza basıp kopya istediklerimiz bilmişlik hatta ukalalık yapıo konuşmadıklarımız kopya verio :I hayat ne garip...
hayatta bööle şeyler olabiliyo bazen
 

SDN Son Haberler

Üst