Note 3 batarya kalibrasyonu nasil yapılır

Bu konuyu okuyanlar

Ozcncsgn13

Öğrenci
Katılım
27 Temmuz 2018
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Arkadaşlar ben telefonu ikinci el yeni aldim. Telefonumda oyun oynuyorum %10 da felan kapaniyor sonra takiyorum sarj oluyor. Telefonu aciyorum %96 oluyor. Gidip batarya aldim o bataryada da oyle yapıyor. İnternette araştırırken batarya kalibrasyonu diye birşey duydum. Yapmaya calistim olmadi lutfen deneyen biri anlatsin
 

DKN NZY

Müdavim
Katılım
18 Mart 2018
Mesajlar
13,930
Reaksiyon puanı
10,142
Puanları
113
Yaş
24
Note 3 eski cihaz (samsung sa) böyle yapması normal epey eskidi
 

Mtn S

Müdavim
Emektar
Katılım
16 Ocak 2017
Mesajlar
23,314
Reaksiyon puanı
15,295
Puanları
113
Arkadaşlar ben telefonu ikinci el yeni aldim. Telefonumda oyun oynuyorum %10 da felan kapaniyor sonra takiyorum sarj oluyor. Telefonu aciyorum %96 oluyor. Gidip batarya aldim o bataryada da oyle yapıyor. İnternette araştırırken batarya kalibrasyonu diye birşey duydum. Yapmaya calistim olmadi lutfen deneyen biri anlatsin
Yapılacak bir şey yok. Note 3'ün donanımı oldukça eski ve güçsüz kaldı. Note 4 alsaydınız daha iyi olurdu.
 

Ozcncsgn13

Öğrenci
Katılım
27 Temmuz 2018
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
%10 da kapanmasi note 3 un eski olmasi degil bence.

---- Mesajlar birleştirildi ----

Batarya kalibirasyonu yapipta verim alanlar var
 
Son düzenleme:

Ozcncsgn13

Öğrenci
Katılım
27 Temmuz 2018
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
0
Puanları
1
Yaş
20
Ben telefonu aldigim adam bana dedi ki bir hata olursa ben yapicam dedi. Dün gittim abi %10 dayken telefon kapaniyor dedim adam direkmen batarya verdi

---- Mesajlar birleştirildi ----

Adama gidip desem yapabilir mi yani
 
Son düzenleme:

DKN NZY

Müdavim
Katılım
18 Mart 2018
Mesajlar
13,930
Reaksiyon puanı
10,142
Puanları
113
Yaş
24
Ben telefonu aldigim adam bana dedi ki bir hata olursa ben yapicam dedi. Dün gittim abi %10 dayken telefon kapaniyor dedim adam direkmen batarya verdi

---- Mesajlar birleştirildi ----

Adama gidip desem yapabilir mi yani
Telefonculara güvenmeyin çok yalancılar
 
Üst