Netspeed internetten bağlanmamış internetin faturası!

Bu konuyu okuyanlar

darkonset

Öğrenci
Katılım
8 Ağustos 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
40
İyi günler...

Yaklaşık iki hafta önce taahhütsüz internet sağladığını belirten netspeed isimli internet sağlayıcısını telefonla arayarak, evim için dört yâda beş ay civarı kullanmak üzere taahhütsüz internet bağlatmak istediğimi söyledim. Devlet memuru olduğumu ve tayin beklediğimi, bu yüzden de her an tayinimin çıkabileceğini ve istediğim zaman kullanım ücretini ödeyip sonrada kapatılmaya müsait olması gerektiğini söyledim.

Daha önceden Türk Telekom’u Tüketici Hakem Kuruluna şikâyet ettiğim için Türk Telekom dan bağlantı sağlamak istemiyordum ayrıca da bu firmanın Türk Telekom altyapısını kullandığından haberim yoktu. Cep telefonuma gelen mesajda;

“ Ankastreye kadar bağlantıyı sağladık, sizi 2 gün içerisinde 08503338444 numaradan arayarak geriye kalan bağlantı işlemlerini tamamlamak için randevu alacağız. Bağlantıların gecikmemesi ve size bir an önce hizmet verebilmemiz için ulaşılabilir olmanız ve telefona cevap vermeniz bizim için çok kıymetlidi. B038 “ yazlı mesajı aldıktan sonra ankastreye kutusunda Türk Telekom logosunu görünce tekrar arayarak interneti bağlatmaktan vazgeçtiğimi belirttim. Cep telefonuma tekrar mesaj atıp “255254… No'lu abonelik icin 8 Ağustos 2020 tarihli faturaniz 106,10TL, Son odeme tarihi 19 Ağustos 2020'dir. B038” yazınca deliye döndüm.

Benden bağlanmamış internetin faturasını istiyorlar ben bu parayı milyoner olsam da ödemem. Sözleşme yok, imza yok bunu benden tahsil edebilirler mi ? Bu Türk Telekom’u gerekirse mahkemeye vermeye bile hazırım. Bana bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara minnettar kalırım. Bu parayı Türk Telekom’a ödeyeceğime çöpe atarım.
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot.jpg
    Screenshot.jpg
    91.5 KB · Görüntüleme: 193

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,657
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
113
Yaş
26
Öncelikle firmayı arayıp görüşün, geri adım atarlarsa tüketici haklarına gidersiniz %100 haklı bulunursunuz. Ayrıca şöyle bir durum var, Türkiye'de ki internet altyapısının %99'u Türk Telekom'a ait yani bu firmalar Türk Telekom altyapısını kiralayarak hizmet sağlıyorlar. Sunucular kendilerine ait olsa da sunucudan sizin evinize giden yol Türk Telekom'a ait. En iyisi Türksat Net kullanmak.
 

darkonset

Öğrenci
Katılım
8 Ağustos 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
40
Öncelikle firmayı arayıp görüşün, geri adım atarlarsa tüketici haklarına gidersiniz %100 haklı bulunursunuz. Ayrıca şöyle bir durum var, Türkiye'de ki internet altyapısının %99'u Türk Telekom'a ait yani bu firmalar Türk Telekom altyapısını kiralayarak hizmet sağlıyorlar. Sunucular kendilerine ait olsa da sunucudan sizin evinize giden yol Türk Telekom'a ait. En iyisi Türksat Net kullanmak.

Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Türk Telekomu Tüketici Hakem kuruluna şikayet etmiştim aradan aylar geçti sonuç yok. Nasıl bir yol izlemem gerekir acaba ?
 

Ekli dosyalar

  • tüketici.jpg
    tüketici.jpg
    31.4 KB · Görüntüleme: 143

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
113
Genelde böyle isslerde böyle bir problem yaşamanız durumunda iade ederler, türknet 10 gün kullandım kapattım ilk ay bedava dediler 250 lira fatura çıkarmışlardı, online işlemlerden yazdım 2-3 gün içerisinde dönüş yapıp faturamı silmişlerdi. Önce İSS ile konuşmayı deneyin.
 

darkonset

Öğrenci
Katılım
8 Ağustos 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
40
Genelde böyle isslerde böyle bir problem yaşamanız durumunda iade ederler, türknet 10 gün kullandım kapattım ilk ay bedava dediler 250 lira fatura çıkarmışlardı, online işlemlerden yazdım 2-3 gün içerisinde dönüş yapıp faturamı silmişlerdi. Önce İSS ile konuşmayı deneyin.

Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Hafta sonu olduğu olsa gerek telefondan ulaşamıyorum. Hatta onlara ulaşırsam konuşmayı deneyeceğim. İnşallah bir sonuç alabilirim.
 

CapScroLL

Profesör
Katılım
22 Ağustos 2014
Mesajlar
3,657
Reaksiyon puanı
2,683
Puanları
113
Yaş
26
Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Türk Telekomu Tüketici Hakem kuruluna şikayet etmiştim aradan aylar geçti sonuç yok. Nasıl bir yol izlemem gerekir acaba ?
Dediğim gibi öncelikle müşteri hizmetlerini arayıp anlaşmaya çalışın fakat anlaşma tarafında olmazlarsa şikayet edeceğinizi söyleyip telefonu suratlarına kapatın gidip şikayet edin, şikayetinizi online olarak değil de tüketici hakem heyeti binasına gidip dilekçe yoluyla yapın. Normalde en geç 3 ay içerisinde karara bağlanması gerekir, sizin iş neden bu kadar uzamış bilmiyorum.
 

Yasiin

Dekan
Katılım
23 Haziran 2020
Mesajlar
5,167
Reaksiyon puanı
3,968
Puanları
113
Yanıtınız için çok teşekkür ederim. Hafta sonu olduğu olsa gerek telefondan ulaşamıyorum. Hatta onlara ulaşırsam konuşmayı deneyeceğim. İnşallah bir sonuç alabilirim.
Ulaşamazsanız bile online işlem hattı varsa oraya yazın, türknet 10-15 gün kullandım iptal ettim direk fatura çıkarttılar ama sonra iptal ettiler, anlayışla karşılayıp yardım edeceklerini düşünüyorum.
 

HÜDHÜD

Rektör
Katılım
5 Mayıs 2017
Mesajlar
10,093
Reaksiyon puanı
6,555
Puanları
113
ALTYAPI olarak türktelekom altyapısını kullanıyolar, netspeed i arayıp bu ücretin içinde ne olduğunu sorunuz, modem vs var mı? netspeed den hizmeti alacaksınız, sadece altyapı tırttelekomun... Daha iyi hizmet alacağınıza eminim tırt telekomdan.
 

darkonset

Öğrenci
Katılım
8 Ağustos 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon puanı
1
Puanları
3
Yaş
40
İlgilendiğiniz için hepinize çok teşekkür ediyorum.
 
Üst