emreakpinar
Öğrenci
- Katılım
- 21 Nisan 2020
- Mesajlar
- 5
- Reaksiyon puanı
- 3
- Puanları
- 3
- Yaş
- 31
1000 Tüketici ve 500 işletmenin katıldığı bir ankette satın alma kararlarının %75’inin Y Nesli yani 1981 – 1996 doğumlu bireylerin markaların sosyal medya varlığından etkilenerek aldığı ortaya çıktı.
Büyük ölçümde dijital ortamda büyüyen bu nesil ile yaş grupları değişen nesil arasında önemli ölçüde değişkenlik gösteriyor.
Daha detaylı bir araştırma için Animoto şirketinin yapmış olduğu araştırma şu şekilde;
Büyük ölçümde dijital ortamda büyüyen bu nesil ile yaş grupları değişen nesil arasında önemli ölçüde değişkenlik gösteriyor.
Daha detaylı bir araştırma için Animoto şirketinin yapmış olduğu araştırma şu şekilde;
- Z nesli(1995 – 2015) markaları takip etmek için Instagram platformunu seçiyor.
- Baby boom nesli(1944 – 1964) nesli zamanlarının çoğunu YouTube ve Facebook platformunda geçiriyor.
- Z nesli(1995-2015),Y nesli(1980-1994) ve X nesli(1965-1979) nesli satın alma kararlarını verirken güvendikleri platformu YouTube olarak seçti.