2 Ay Önce Aldığım Samsung Galaxy A9 Telefonumu Sabah Açtığımda NEM ALGILANDI Mesajını Gördüm, Cihazımın Şarj Olmasını Engelliyordu, 10 Gündür Bu Sorunla Karşı Karşıyayım Cihazımı 2 Kere Sıfırladım Fakat Bir Sonuç Alamadım.
ŞikayetVar.com Websitesine Baktığımda 1000lerce Şikayet Var Son Çıkan S10 Larda Bile Bu Sorun Görünmüş Samsung Bu Konuya Neden Açıklama Yapmıyor? Anlamış Değilim, Bu Sorunun Başka Bir Çözümü Yokmu?? Nasıl Düzeltebilirim??
ŞikayetVar.com Websitesine Baktığımda 1000lerce Şikayet Var Son Çıkan S10 Larda Bile Bu Sorun Görünmüş Samsung Bu Konuya Neden Açıklama Yapmıyor? Anlamış Değilim, Bu Sorunun Başka Bir Çözümü Yokmu?? Nasıl Düzeltebilirim??