Nem Algılandı

TheNUMBER

Öğrenci
Katılım
1 Ekim 2020
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
25
2 Ay Önce Aldığım Samsung Galaxy A9 Telefonumu Sabah Açtığımda NEM ALGILANDI Mesajını Gördüm, Cihazımın Şarj Olmasını Engelliyordu, 10 Gündür Bu Sorunla Karşı Karşıyayım Cihazımı 2 Kere Sıfırladım Fakat Bir Sonuç Alamadım.

ŞikayetVar.com Websitesine Baktığımda 1000lerce Şikayet Var Son Çıkan S10 Larda Bile Bu Sorun Görünmüş Samsung Bu Konuya Neden Açıklama Yapmıyor? Anlamış Değilim, Bu Sorunun Başka Bir Çözümü Yokmu?? Nasıl Düzeltebilirim??
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,770
Puanları
293
Peki cihaz hiç suya ya da neme maruz kaldı mı? Çünkü kalmasa böyle bir uyarı çıkması çok saçma.
 

EditerTR

Asistan
Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
145
Reaksiyon puanı
70
Puanları
28
Bendede oluyordu, havluyla silince düzeldi (yaş havlu değil)
 

TheNUMBER

Öğrenci
Katılım
1 Ekim 2020
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
25
Peki cihaz hiç suya ya da neme maruz kaldı mı? Çünkü kalmasa böyle bir uyarı çıkması çok saçma.

Duş Almak İçin Banyoya Girmiştim Ve Şarkı Açmak İçin Telefonuda Banyoya Aldım Fakat Hiçbir Şekilde Su Sıçraması Vs. Olmadı. Anlamıyorum Ben Eski Cihazlarımdada Bu Şekilde Yapıyordum.. Neden Samsung Böyle? 1 Gün Sonra Geldi Bu Nem Algılandı Olayı
 

EditerTR

Asistan
Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
145
Reaksiyon puanı
70
Puanları
28
Duş Almak İçin Banyoya Girmiştim Ve Şarkı Açmak İçin Telefonuda Banyoya Aldım Fakat Hiçbir Şekilde Su Sıçraması Vs. Olmadı. Anlamıyorum Ben Eski Cihazlarımdada Bu Şekilde Yapıyordum.. Neden Samsung Böyle? 1 Gün Sonra Geldi Bu Nem Algılandı Olayı
Buhar yüzünden olabilir, havluyla silin. Telefonun su koruması var mı?
 
Katılım
7 Eylül 2018
Mesajlar
1,072
Reaksiyon puanı
1,056
Puanları
293
Duş Almak İçin Banyoya Girmiştim Ve Şarkı Açmak İçin Telefonuda Banyoya Aldım Fakat Hiçbir Şekilde Su Sıçraması Vs. Olmadı. Anlamıyorum Ben Eski Cihazlarımdada Bu Şekilde Yapıyordum.. Neden Samsung Böyle? 1 Gün Sonra Geldi Bu Nem Algılandı Olayı
Reis sıçrama falan olmadı tamamda eyer sıcak su ile yaptıysan ve her taraf kapalı ise nem olmuştur illa ve telefona girmiş nemi çekmek için pirince koy
 

TheNUMBER

Öğrenci
Katılım
1 Ekim 2020
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
25
Buhar yüzünden olabilir, havluyla silin. Telefonun su koruması var mı?
Hayır Havluyla Silincek Bir Durumda Yok 10 Gün Geçti Hala Sorun Aynı
Mesaj otomatik birleştirildi:

Reis sıçrama falan olmadı tamamda eyer sıcak su ile yaptıysan ve her taraf kapalı ise nem olmuştur illa ve telefona girmiş nemi çekmek için pirince koy
10 gün geçti aradan nem olsa bile kendiliğinden gitmezmi?
 

grbzz

Dekan
Emektar
Katılım
28 Aralık 2018
Mesajlar
6,856
Reaksiyon puanı
9,770
Puanları
293
Duş Almak İçin Banyoya Girmiştim Ve Şarkı Açmak İçin Telefonuda Banyoya Aldım Fakat Hiçbir Şekilde Su Sıçraması Vs. Olmadı. Anlamıyorum Ben Eski Cihazlarımdada Bu Şekilde Yapıyordum.. Neden Samsung Böyle? 1 Gün Sonra Geldi Bu Nem Algılandı Olayı
O zaman pirinç gibi alternatif yöntemleri deneyin ya da servisi ile görüşün yapabileceğimiz bir şey yok maalesef.
 
Katılım
7 Eylül 2018
Mesajlar
1,072
Reaksiyon puanı
1,056
Puanları
293
Hayır Havluyla Silincek Bir Durumda Yok 10 Gün Geçti Hala Sorun Aynı
Mesaj otomatik birleştirildi:


10 gün geçti aradan nem olsa bile kendiliğinden gitmezmi?
Gitmez girmiş bir kere nem kurumaz kısacası geçmez ya pirince koyun 1 gün boyunca yada telefoncuda içini açtırıp kurutun
 

EditerTR

Asistan
Katılım
31 Ocak 2020
Mesajlar
145
Reaksiyon puanı
70
Puanları
28
2 Ay Önce Aldığım Samsung Galaxy A9 Telefonumu Sabah Açtığımda NEM ALGILANDI Mesajını Gördüm, Cihazımın Şarj Olmasını Engelliyordu, 10 Gündür Bu Sorunla Karşı Karşıyayım Cihazımı 2 Kere Sıfırladım Fakat Bir Sonuç Alamadım.

ŞikayetVar.com Websitesine Baktığımda 1000lerce Şikayet Var Son Çıkan S10 Larda Bile Bu Sorun Görünmüş Samsung Bu Konuya Neden Açıklama Yapmıyor? Anlamış Değilim, Bu Sorunun Başka Bir Çözümü Yokmu?? Nasıl Düzeltebilirim??
Şarj giriş yerinde bir sorun olabilir, samsungun moderatörünün dediklerini yaparsanız düzelebilir

Merhaba OzanAydogan,

Ben Siyah, Samsung Forum moderatörüyüm. Öncelikle böyle bir sorun yaşadığınız için üzgünüm.



Bu durum için cihazda sıfırlama işlemi deneyebilirsiniz. İşlem için cihazın dahili hafızasında bulunan rehber, resim, müzik, video vb. önemli dosyalarınızı yedek aldıktan sonra cihazdan, sim kart ve hafıza kartını çıkartınız. Daha sonra; Ayarlar > Genel Yönetim > Sıfırla > Fabrika Ayarlarına Sıfırla diyerek cihazınızı, fabrika ayarlarına geri döndürebilirsiniz. Yedekleme ve sıfırlama işlemini denemenize rağmen aynı durum devam ediyorsa, cihazınızın kontrol edilebilmesi için lütfen en yakın Samsung yetkili servis merkezini ziyaret ediniz. Servis iletişim bilgilerine, aşağıdaki link üzerinden ulaşabilirsiniz.



Bir Samsung Destek Merkezi Bulun | Samsung Destek TR

Bilgileri yedeklemenin iki yolu vardır;



1. Ayarlar > Hesaplar ve Yedekleme > Samsung Cloud > Bu Telefonu Yedekle bölümüne bastığınızda, Samsung bulut hesabınıza verileriniz yedeklenmiş olacaktır.
2. Aşağıdaki link üzerinden bilgisayarınıza, Samsung Smart Switch programını indirerek, data kablosu ile verilerinizi, bilgisayarınıza yedek alabilirsiniz.



Smart Switch | Samsung Destek TR



Not: Cihaz içerisinde yer alan Güvenli Klasör uygulamasını kullanıyorsanız eğer, cihaz verilerinden ayrı olarak yedeklemeniz gerekecektir.



Yedeklemelerin görselli anlatımlarına link üzerinden ulaşabilirsiniz;



Samsung akıllı cihazımdaki verileri nasıl yedekleyebilirim? | Samsung Destek TR



Teşekkürler.
MOD
 

ConfickerBelasi

Müdavim
Müdavim
Katılım
8 Ekim 2011
Mesajlar
53,870
Çözümler
1
Reaksiyon puanı
16,127
Puanları
8,958
telefonu dik olarak alan kap bul üzerini örtecek kadar pirinç koy 2-3 gün beklet.
 

Doğukan S

Doçent
Katılım
16 Eylül 2015
Mesajlar
662
Reaksiyon puanı
266
Puanları
63
2 Ay Önce Aldığım Samsung Galaxy A9 Telefonumu Sabah Açtığımda NEM ALGILANDI Mesajını Gördüm, Cihazımın Şarj Olmasını Engelliyordu, 10 Gündür Bu Sorunla Karşı Karşıyayım Cihazımı 2 Kere Sıfırladım Fakat Bir Sonuç Alamadım.

ŞikayetVar.com Websitesine Baktığımda 1000lerce Şikayet Var Son Çıkan S10 Larda Bile Bu Sorun Görünmüş Samsung Bu Konuya Neden Açıklama Yapmıyor? Anlamış Değilim, Bu Sorunun Başka Bir Çözümü Yokmu?? Nasıl Düzeltebilirim??
Benim arkadaşımda Samsung Galaxy A7 2017 var, bu problemi o da yaşadı. Cihazı sıfırladı falan ama bir işe yaramadı. Herhangi bir şekilde o da sıvı teması yapmadı cihaza ama bu hatayı veriyordu. Sonra biz cihazı Samsung servisine götürdük. Biz hani soketin değişmesini falan bekliyoruz ama yarım saat sonra falan gittik, cihazı aldık. Cihazın şarj soketi kirlenmiş ve tozlanmış. Cihazın şarj soketini temizlemişler ve bize verdiler. Arkadaş eve gitti bir kere daha yaptı ama kısa sürede geçti. Bir daha da olmamış. Şu an cihazı kullanmaya devam ediyor. Biz cihazı geçen yıl götürdük bu arada. Cihazın şarj soketinde nem algılayan sensör var. Sanırım o sensör biraz fazla duyarlı, tozu da algılıyor. Yani sizin başka bir problem olabilir ama yaşadığımız benzer bir olayı anlatmak istedim. Umarım geçer sizin de.
 

TheNUMBER

Öğrenci
Katılım
1 Ekim 2020
Mesajlar
25
Reaksiyon puanı
5
Puanları
3
Yaş
25
Benim arkadaşımda Samsung Galaxy A7 2017 var, bu problemi o da yaşadı. Cihazı sıfırladı falan ama bir işe yaramadı. Herhangi bir şekilde o da sıvı teması yapmadı cihaza ama bu hatayı veriyordu. Sonra biz cihazı Samsung servisine götürdük. Biz hani soketin değişmesini falan bekliyoruz ama yarım saat sonra falan gittik, cihazı aldık. Cihazın şarj soketi kirlenmiş ve tozlanmış. Cihazın şarj soketini temizlemişler ve bize verdiler. Arkadaş eve gitti bir kere daha yaptı ama kısa sürede geçti. Bir daha da olmamış. Şu an cihazı kullanmaya devam ediyor. Biz cihazı geçen yıl götürdük bu arada. Cihazın şarj soketinde nem algılayan sensör var. Sanırım o sensör biraz fazla duyarlı, tozu da algılıyor. Yani sizin başka bir problem olabilir ama yaşadığımız benzer bir olayı anlatmak istedim. Umarım geçer sizin de.
Şarj Soketini Güzelce Temizledim, İçi Bile Parladı. Fakat Hala Aynı Sorunla Karşı Karşıyayım, Telefonu Servise Götürmekten Başka Çağrem Kalmadı. Bir Çözüm Yolu Daha Önerirsen Çok Sevinirim. Servise Gönderdiğimde İş Uzayabilir, Telefonumu Sürekli Kullanıyorum Bekleyecek Vaktimde Yok.

Eğer Başka Bir Tavsiyen Varsa Lütfen Söylermisin?
 

Doğukan S

Doçent
Katılım
16 Eylül 2015
Mesajlar
662
Reaksiyon puanı
266
Puanları
63
Şarj Soketini Güzelce Temizledim, İçi Bile Parladı. Fakat Hala Aynı Sorunla Karşı Karşıyayım, Telefonu Servise Götürmekten Başka Çağrem Kalmadı. Bir Çözüm Yolu Daha Önerirsen Çok Sevinirim. Servise Gönderdiğimde İş Uzayabilir, Telefonumu Sürekli Kullanıyorum Bekleyecek Vaktimde Yok.

Eğer Başka Bir Tavsiyen Varsa Lütfen Söylermisin?
Yani başka bir tavsiyem yok. Dediğim gibi oldu her şey, anlattım zaten. Tabii ki cihazı öncesinde hem arkadaşım hem de serviste sıfırladılar. Onun dışında servis cihazın arka kapağını açıp temizlemiş olabilir. Temizlenen yer iç tarafta kalmış olabilir. Sanırım servise gitmekten başka bir çareniz kalmadı. Aynı olursa yani sizin cihazınıza da aynı işlemi yaparsalar 30 dakika içerisinde cihazı alırsınız. Siz nerede yaşıyorsunuz?
 
Üst