Nasıl Beslenmem gerektiğim konusunda en ufak fikrim yok

-Uncar_Blood-

Profesör
Nasıl beslenmem gerektiğini cidden bilmiyorum günde 1 saat spor yapıyorum genelde 30dk koşu 45 dk nike programı yada farklı bir şey ancak ne yemem gerektiğini bilmiyorum 6 gündür aynı kilodayım önceden 92 kiloydum 85 e düştüm sonra sporu bırkatım 87.5 oldum sonrasında gene başladım ve 86 yım sofrada haliyle yağda yumurta yağda patares yağda sosis oluyor ben hiç birini yemiyorum kesinlikle domates peynir zeytin ve birazda vücut direkt olarak karbonhidrat yediğimde hızlı kilo almayayım diye yarım dilim ekmek yiyorum bide 1 yumurta öğlen spor yaptıktan sonra 2 yumurta gene aynı peynir falan protein alabileceğim şeyler yada yumurta yoksa yulaf yiyorum geceleri ise ne varsa az yiyorum seçeneğim yok ki çorba içiyorum onun yanında makarna makarnayıda fazlaya kaçmıyorum bir arkadaşım da soslu fıstık pide vb ne varsa tüketiyor ama benden daha fazla kilo veriyor çıldırıcam yemin ederim
 

alpotter

Profesör
Öğünlerin başında 2 3 bardak su için. Etkisini fazlasıyla gördüm.
Not: Midenizi şişirmeyecek kadar için
 
Kilonu takma erkek için 98 bile normaldid kafsna takıyorsan
Yulaf,kefir,peynir,zeytin ezmesi ve vitamşnli yiyecskleri yiyebilirsin Tam buğday, çavdar gibi ekmekleri tüketebilirsin
Şekerde iss sakın yememeye başlama
Dna ve beyşn şekerden beslenir Dna da deoskriboz şekeri bulunur ama abartma
 
Nasıl beslenmem gerektiğini cidden bilmiyorum günde 1 saat spor yapıyorum genelde 30dk koşu 45 dk nike programı yada farklı bir şey ancak ne yemem gerektiğini bilmiyorum 6 gündür aynı kilodayım önceden 92 kiloydum 85 e düştüm sonra sporu bırkatım 87.5 oldum sonrasında gene başladım ve 86 yım sofrada haliyle yağda yumurta yağda patares yağda sosis oluyor ben hiç birini yemiyorum kesinlikle domates peynir zeytin ve birazda vücut direkt olarak karbonhidrat yediğimde hızlı kilo almayayım diye yarım dilim ekmek yiyorum bide 1 yumurta öğlen spor yaptıktan sonra 2 yumurta gene aynı peynir falan protein alabileceğim şeyler yada yumurta yoksa yulaf yiyorum geceleri ise ne varsa az yiyorum seçeneğim yok ki çorba içiyorum onun yanında makarna makarnayıda fazlaya kaçmıyorum bir arkadaşım da soslu fıstık pide vb ne varsa tüketiyor ama benden daha fazla kilo veriyor çıldırıcam yemin ederim
bende ne yemem gerektiğini bilmiyorum artık allah ne verdiyse ballı lahmacun gibi
 

AdminisTraktör

Dekan
Cezalı
Nasıl beslenmem gerektiğini cidden bilmiyorum günde 1 saat spor yapıyorum genelde 30dk koşu 45 dk nike programı yada farklı bir şey ancak ne yemem gerektiğini bilmiyorum 6 gündür aynı kilodayım önceden 92 kiloydum 85 e düştüm sonra sporu bırkatım 87.5 oldum sonrasında gene başladım ve 86 yım sofrada haliyle yağda yumurta yağda patares yağda sosis oluyor ben hiç birini yemiyorum kesinlikle domates peynir zeytin ve birazda vücut direkt olarak karbonhidrat yediğimde hızlı kilo almayayım diye yarım dilim ekmek yiyorum bide 1 yumurta öğlen spor yaptıktan sonra 2 yumurta gene aynı peynir falan protein alabileceğim şeyler yada yumurta yoksa yulaf yiyorum geceleri ise ne varsa az yiyorum seçeneğim yok ki çorba içiyorum onun yanında makarna makarnayıda fazlaya kaçmıyorum bir arkadaşım da soslu fıstık pide vb ne varsa tüketiyor ama benden daha fazla kilo veriyor çıldırıcam yemin ederim

Yukarıdaki linkten günlük kalori ihtiyacını hesaplayıp yiyeceğin besnin kalorisini google üzerinden aratabilirsin.

Eğer bunu yaparsan muhtemelen peynir ve zeytinin kalorisinin patates kızartmasından çok daha fazla olduğunu göreceksin. Yada makarnanında bir çok besine göre daha az kalorili olduğunu.


Gün sonunda aldığın toplam kalori linkdeki toplam harcadığın kaloriden az olursa kilo vereceksin demektir:)
 

Usui Takumi

Profesör
Çok yapılan bir yanlışı söyleyeyim;

Yemek yerken su içilmez. Buna kola, fanta, ayran vsde dahil. Şişersiniz, kilo alırsınız, üstüne yediğiniz yemeğin vitamininden de olursunuz.
 

BatinY

Doçent
Skinny fat olmak istemiyorsan protein alımın yüksek olmalı, günde 180-200 gram protein alman lazım. Tavuk göğsü, yumurta beyazı öneririm sağlıklı yağ da alman lazım günde 2 kaşık zeytinyağı içmeni öneririm. Kardioyu yani koşuyu çok yapmanı önermem çünkü testesteron hormonunu düşürüyor bu da kas kaybı demek.
 

-Uncar_Blood-

Profesör
Skinny fat olmak istemiyorsan protein alımın yüksek olmalı, günde 180-200 gram protein alman lazım. Tavuk göğsü, yumurta beyazı öneririm sağlıklı yağ da alman lazım günde 2 kaşık zeytinyağı içmeni öneririm. Kardioyu yani koşuyu çok yapmanı önermem çünkü testesteron hormonunu düşürüyor bu da kas kaybı demek.
hocam nike ve kuzenimin tavsiylerine uyuyorum oda sizin gibi şeyleri söylemişti bu aralar cidden az protein alıyorum bunu farkettim nike programında yarın güç toplama güne öbürsü gün ise 45 dk koşu kardio yani
 

BatinY

Doçent
hocam nike ve kuzenimin tavsiylerine uyuyorum oda sizin gibi şeyleri söylemişti bu aralar cidden az protein alıyorum bunu farkettim nike programında yarın güç toplama güne öbürsü gün ise 45 dk koşu kardio yani
Skinny Fat'i araştırmanı tavsiye ederim öyle görünmek istemezsen proteini yüksek alman gerek, yoksa çok büyük pişmanlık yaşarsın keşke obez olsaydım da böyle olmasaydım dersin.
 

-Uncar_Blood-

Profesör
bugün 140g protein almışım ancak yağda 80g yumartayı 2 den 1 e düşrümenin vakti gelmiş herhalde çünkü sabah 2 öğlen 2 yediğim oluyor yumurtada yağ proteinden biraz daha fazla bugün 2 tane yedim sadece
 
Üst