Mp3 çalar

Bu konuyu okuyanlar

mustekin

Asistan
Katılım
11 Ağustos 2005
Mesajlar
110
Reaksiyon puanı
0
Puanları
16
Sevgili arkadaşlarım 1-2 gb hafızalı radyo seskayıt özellikleri olan bir mp3 çalar arıyorum tavsiyelerinizi bekliyorum.( fiyat uygunluğu tercihimdir) ;)
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,886
Reaksiyon puanı
2,134
Puanları
113
Creative ve Trekstor'un ürünlerine bak bi.
 

Downsat

Profesör
Katılım
2 Mart 2006
Mesajlar
1,116
Reaksiyon puanı
60
Puanları
0
1 GB PHILIPS MP3 çalar aldık. Fiyatı söylemeyeyim ama 512 MB PHILIPS Modelinden ucuzdu. :D Nasıl ucuzdu diye sormayın. Bizde anlamadık. :D :D ;D

Daha açıp doğru düzgün bakma fırsatımız olmadı. Çünkü bir doğum günü hediyesi o. ;)
 

pesimist

Rektör
Cezalı
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,533
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
38
kimmiş o hediyeyi alacak yaa. olaya bak doğum günü hediyesi mp3 player geliyo oooh valla :D
 

robokep

Asistan
Katılım
12 Mayıs 2007
Mesajlar
171
Reaksiyon puanı
2
Puanları
16
Creative Zen Neeon[1gb] kullanıyorum memnunum şimdilik ama düşdüğü zaman her tarafı dağalıyo pek dayanıklı değil söliyim.Ayrıca fiyat olarakda biraz kazık yedim doğru :D
 

Özlem

Asistan
Katılım
27 Haziran 2005
Mesajlar
137
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Ben hala walkman kullanıyorum :D Mp3 çalar da ne? :p
 

speedfreak

Asistan
Katılım
5 Şubat 2007
Mesajlar
396
Reaksiyon puanı
4
Puanları
0
Creative muvo tx fm 1 gb olabilir. Fiyata gelince 230YTL gibi bişey.
 
Katılım
22 Kasım 2006
Mesajlar
212
Reaksiyon puanı
0
Puanları
0
Biliyorum ucuz demişsiniz ama ben yinede kendimi tutmayacağım.
1.5 yıl kadar önce para biriktirdim ve 60gb. iPod Video aldım... Şimdiye kadar alıp da en memnun olduğum elektronik cihaz oldu. Laptop'ımı bile iPod'um kadar sevmiyorum valla.
Ayrıca ufak tefek birşey istiyorsan nano'lar gayet şirin. Bence paranı ayarla sonra iPod al. Kullanınca anlayacaksın ne demek istediğimi... ;)
 

Ahmethz

Rektör
Emektar
Katılım
7 Eylül 2006
Mesajlar
12,441
Reaksiyon puanı
396
Puanları
83
biraz daha para biriktirelim iphone alalım ;)
 

Aman

Asistan
Katılım
2 Mayıs 2007
Mesajlar
131
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Minton'un hem digi foto hem de mp3 ve mp4 çalar bi modeli var fiyatı da gayet uygun. çözünürlüğü de 4mpdi yanlış hatırlamıyorsam. Tavsiye ederim ben düşünüyorum. Ne zaman param olursa alırım. :)
 

Denizhan Dakılır

Profesör
Katılım
3 Haziran 2007
Mesajlar
3,983
Reaksiyon puanı
21
Puanları
0
Aman dedi ki:
Minton'un hem digi foto hem de mp3 ve mp4 çalar bi modeli var fiyatı da gayet uygun. çözünürlüğü de 4mpdi yanlış hatırlamıyorsam. Tavsiye ederim ben düşünüyorum. Ne zaman param olursa alırım. :)

bir mintoncu daha çıktı :D
 

Hakkı Alkan

Administrator
Yönetici
Admin
Katılım
2 Haziran 2005
Mesajlar
13,886
Reaksiyon puanı
2,134
Puanları
113
Özlem'de şu anda Minton var. Bakalım o ne diyecek?
 

pesimist

Rektör
Cezalı
Emektar
Katılım
30 Eylül 2005
Mesajlar
18,533
Reaksiyon puanı
1,882
Puanları
113
Yaş
38
Mintonlar zart diye bozulur.. (iyi bir tabirmiydi bu zart acaba) ::)
 

Aman

Asistan
Katılım
2 Mayıs 2007
Mesajlar
131
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
Movy dedi ki:
bir mintoncu daha çıktı :D
Minton-cu mu ? ??? ::) Bi siyasi parti ya da grubun çıkardığını bilmiyordum, :eek: sağlam ürünleri olmadığını da ???
:-\ :-X ;)
 

Özlem

Asistan
Katılım
27 Haziran 2005
Mesajlar
137
Reaksiyon puanı
6
Puanları
0
Troy dedi ki:
Özlem'de şu anda Minton var. Bakalım o ne diyecek?

:) Evet artık bir Minton sahibiyim, walkman dinlemekten kurtulduğuma çok seviniyorum ;D Düşüncelerime gelinde; kullandığım model sevimli birşey. Küçük bir kalem pille çalışıyor ve bence bu çok iyi bir özellik. Radyosu, ses kayıt özelliği ve 256 MB hafızası var. İsterseniz 2 GB'a kadar SD kart desteği de sağlıyor. Daha önce başka bir mp3 çalar kullanmadığım için karşılaştırma yapamaycağım ama şimdilik bir sorun yok. Gayet güzel işimi görüyor ;) Daha iyi bir kulaklıkla sanırım ses kalitesini de arttırabilirim.
 

Aman

Asistan
Katılım
2 Mayıs 2007
Mesajlar
131
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
--> Creative Divi Cam bu ürünü tavsiye eder misiniz ? fiyatı da çok uygun geldi almayı düşünüyorum. 220 Ytl civarında (tabi bulursan -yersen gibi oldu :D - ) Tek yakındığım radyosuz oluşu ::)
Bu ürünü aldığımda hafızasını yükseltmem gerekir mi ? ilk kez alacağım için hiç bir bilgim yok. 500 Foto çekebilir denmiş ama 32 MB hafızası var, 500 foto 1Gb için geçerli galiba değil mi ?

Yolculuk ederken şarjı bitince kullanamayız, o yüzden pilli olmasını tercih ederim. Kararsız kaldım, yardımlarınıza başvurulur. :)
Buyrun. ;)
 

robokep

Asistan
Katılım
12 Mayıs 2007
Mesajlar
171
Reaksiyon puanı
2
Puanları
16
creative zen neon şarj konusunda harika bana bi şarjı bi hafta falan gidio valla :)
 

Aman

Asistan
Katılım
2 Mayıs 2007
Mesajlar
131
Reaksiyon puanı
1
Puanları
0
robokep dedi ki:
creative zen neon şarj konusunda harika bana bi şarjı bi hafta falan gidio valla :)
Ürünün özellikleri arasında 16 sa müzik dinleme var tabi bi hafta gider, günde 2-3 saat dinlemeyle ;)
Benim yukarıda verdiğim ürünün pil ömrü sadece 160 dk. Yani bi günlük sayılır dimi ;) yolculuğa çıksak yolda kalcaz yani. :)
 

MegaWolt

Profesör
Katılım
29 Mayıs 2007
Mesajlar
3,522
Reaksiyon puanı
41
Puanları
48
bu mp3 piyasasinda en iyisi creative dir ,sasmayin ;)
 
Üst